Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7537 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כנראה שאני עומד בפני החלפת מנוע ברכב שלי שהוא מסוג פיאט אונו 1100 92 מנוע"פייר" ורציתי לדעת האם מנוע 1100 של פיאט פונטו תואם למנוע הפייר (האם בעצם זה אותו מנוע) והאם יש שינויים כלשהם בתושבות במעבר בין פונטו לאונו?

אני יודע בוודאות שיש הבדל בראש המנוע מכיוון שלפונטו יש משאבת דלק חשמלית ולאונו יש משאבה מכנית שיושבת על הראש מנוע .

תודה לעונים

גיל.

פורסם

אחרי בדיקת דגמים מנוע הובהר לי כי מנוי הפונטו גדולים יותר ממנועי הפייר ואינם תואמים במפרט שלהם.

למישהו יש רעיון איך להשיג מנוע 1100 פייר חדש מבחינת שנת ייצור ככל הניתן?

פורסם
אצלי יש מנוע 1108 של פונטו. אם אצלי תואם אצלך חייב להיות תואם.

 

שאל את איש הקרבורטורים :wink: (צביקה)

האמת שלא ניתקלתי עדיין במנוע פונטו 1108, מושתל בפיאט אונו פייר!

האם ההשתלה דורשת פרוק הסעפת יניקה של ההזרקה, והשתלת הסעפת היניקה עם הקרבורטור של הפייר, בתוספת משאבת דלק חשמלית?!

השאלה מופנת לטיסן 4US!

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

רק עכשיו ראיתי..צביקה..עשו את זה לפני שנה וחצי בערך..אז ככה שלא ראיתי מה עשו ולא יודע בדיוק :?

בזמן ההוא לא ידעתי מה זה מפלג (דיסטוברטור, איך שתרצו לקרוא לזה....)

אבל כן, יש משאבה חשמלית, לגבי הסעפת יניקה וקרבורטור אני לא יודע מה עשו.. לדעתי החליפו

Suzuki Jimny

×
×
  • תוכן חדש...