Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7564 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

צילמתי כמה תמונות לא הרבה

כי לא ידעתי עם אנשים רוצים שאני יצלם!!

מצטער שרק עכשיו אני מעלה פשוט לא היה זמן

 

 

סאב כפול :

http://img75.imageshack.us/img75/9692/pa0135777uy.th.jpg

 

מגבר JBL & MAGNAT :

http://img75.imageshack.us/img75/8545/pa0135808ro.th.jpg

 

זוג קיקרים L7 :

http://img75.imageshack.us/img75/1797/pa0135810uq.th.jpg

 

המערכת שלי :

זוג מגברים Lanzar VIBE מונובלוק, ו 4 יציאות

http://img75.imageshack.us/img75/5632/pa0735891wc.th.jpg

 

 

סאב קיקר L7 שקניתי אחרי המפגש ובניתי לו תיבה:

http://img75.imageshack.us/img75/5606/pa0735925wq.th.jpg

 

http://img75.imageshack.us/my.php?image=pa0735937rv.jpg

 

רדיו דיסק פיוניר פריימיר 750 :

http://img75.imageshack.us/img75/8012/pa0735966jd.th.jpg

 

 

 

כול התמונות + האימפריזה השחורה וה RSI הירוקה

http://s59.yousendit.com/d.aspx?id=1WXIMXNJCF7WK064BYI3IITU0I

 

שבת שלום!!!

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

האימפרזה של רזי , הRSI של דודי .

סה"כ פעם הבא אתה מוזמן להעיז ולצלם יותר מכוניות יותר מערכות וכמובן את האנשים מאחורי המסך .

אל תתבייש , תרגיש חופשי ,לשם כך נועד' המפגש כדי לשבור את הקרח .

גמר חתימה טובה.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

תגיד צילמת עם מצלמת ג'יימס בונד? מזה הגודל הזה של התמונות? תנסה בבקשה לעלות את התמונות בפורמט גבוהה יותר,תודה.

זה כמו שחסידה תבלע צפרדע, תכניס אחרי זה את המקור שלה לת$ת ולצפרדע תיהיה סירקולצייה, כך החסידה לא תיהיה רעבה לעולם.
פורסם

ב"ה במפגש הבא, יש מצב יום שישי הזה יהיה איזה מפגש?:)

 

Mitsubishi Rules

אתה יכול להביא פעם הבאה מצלמה ולצלם!!! תודה!!!

 

והמצלמה היא Olympus C-770 מקווה שאתה מבין ומספיקה לך המצלמה הזאת

 

 

שבת שלום!!!

מי שלא בוכה, לא גודל!

פורסם

מפגש שישי הבא לא יהיה גם לא לאחר מכן [מפגש הוא אחד ל3] מפגש הבא בכל אופן יהיה עוד 3 שבועות ב29 לאוקטובר ככל הניראה ברשל"צ יום שישי ב15:30

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

כי זה טימטום וקשה כל שבועיים לקיים מפגש. תיודע יש עוד דברים חוץ מזה בחיים +מפגש אחד ל3 יותר ממצא את עצמו ויותר נעים ולא מהווה נטל מאשר מפגש בהפרשים קצרים יותר. בכל אופן אני בטוח שאתה "תחזיק מעמד" עוד 3 שבועות ל29 לאוקטובר.

פנאן.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם

ראיתי גם ראיתי, ראיתי גם לפני הבניה עם ה2 קומפים VR החדשים אז. אני מכיר את דודו מספיק טוב ויצא לי לשמוע לא פעם ולא פעמיים את הסטאפ שלו [לפני ואחרי השידרוגים].

שוב אתה ציינת חוות דעת אישי ואני ציינתי עובדה , לא פחות ולא יותר.

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

פורסם
ברנו הירוקה יש את המערכת הכי איכותית ובניה מדהימה
למה? כי יש לו קיקר? :evil:

 

בכל אופן, האמת שרציתי לצלם המפגש הזה אבל את האמת התאכזבתי מעט מהנוכחות שהייתה,

מה גם שלא היה ממש מה לצלם...

Race Smart

פורסם

אתה שואל אותי או מציג בפני דילמה? -פשוט חיפשתי טוב בהודעה מעליי את הסימן הזה[?] ולא מצאתי..

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...