Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איפה נמצא המיסב?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7572 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
שלום.

אחרי שקרתי את כול השטויות שכתבו פו קבל הסבר פשוט ומדויק.

א) אין מוטרה (אום) הניתנת לכיון או ביטול חופש כי המיסבים הם לו קונים אלא רגלים.

ב) קל ופשוט להחליף את המיסבים לא צריך לפרק את המיטלה ולא צריך לא מכון לא פרס (מכבש) ולא בטיח.

 

יש להרים את הגלגל הרצוי באויר ולאבטח את הרכב שלא יפול (בוקים).

סובב את הגלגל ביד והקשב אם יש רעש כמו שסמים קונכיה על האוזן מעין נהמה חרישית אז הלך המיסב.

כמו כן ניתן לחוש את הרעש בצורה הזו יד אחת אוחזת בעדינות בקפיף וביד השניה לסובב את הגלגל אם יש תחושה של רעידה או ויברציה המיסב פסול. אגב בנסיעה מעל 40 קמ"ש יתחיל להופיעה רעש סימן שהמיסב פסול.

לעצם ההחלפה פרוק תפוח תחתון בילבד , פרוק אום מרכזית של הצריה + פרוק הגלגל , שליפת הצריה מהנבה בעזרת חולץ ולא אים פטיש ואז המיסבים מיתפרקים בקלות רבה.

 

 

בברכה בני ל.

בני שלום!

 

נראה שבתאוריה בלבד אתה אלוף.כן ניתן לכוון את הלחץ על המייסבים,ע"י האום

גם כשנכשלים בטסט,הבוחן אומר "צריך לסגור מעט את האום"

.

רעש לא ניתן לחוש,רעש ניתן לשמוע,רעידות ניתן לחוש.

 

אם האום לא ניתן לכוון,(כדבריך) באיזו עוצמה תהדק את האום לאחר החלפת מייסבים?

 

אתה מזכיר לי מורה למכונאות,בבה"ס אורט שידע הכל,אבל שיפוץ מנוע עשה אצלי.

 

 

בכבוד רב

דוד

דוד מזרחי נפטר ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

פורסם
בני שלום!

 

נראה שבתאוריה בלבד אתה אלוף.כן ניתן לכוון את הלחץ על המייסבים,ע"י האום

גם כשנכשלים בטסט,הבוחן אומר "צריך לסגור מעט את האום"

.

רעש לא ניתן לחוש,רעש ניתן לשמוע,רעידות ניתן לחוש.

 

אם האום לא ניתן לכוון,(כדבריך) באיזו עוצמה תהדק את האום לאחר החלפת מייסבים?

 

אתה מזכיר לי מורה למכונאות,בבה"ס אורט שידע הכל,אבל שיפוץ מנוע עשה אצלי.

 

 

בכבוד רב

דוד

על מיסב גלגל קדמי המחזיק ציריה אין אף כיוון. הצורך בנעילה חזקה (15 קילו ניוטון) בממוצע, נועד להידוק הציריה וכמקדם ביטחון. באשר לשימוש במכבש , לא נראה לי כי יש מכוניות בהן המיסה יושב חופשי בהיקף , אולם אולי אני טועה ותוהה?

מכל מקום עניין לבעלי מקצוע באשר לבחירה אם לעשות בעצמך ..

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם
:) בני ל - יפה מאוד פירקנו הכל טוב איך מרכיבים שכחתה שאתה חייב לוחץ "פרייס" בשביל להשכיל את המיסבים לתוך הנאבה !!!

תיזהר אם אתה יושה את העבודה לאלדפוק על המיסבים החדים ולא לשכוח לשים את הספייסר פין 2 המיסבים אחרת לא יסתובב לך הגלגל :) ...

 

מציע שתלך למכונאי שיחליף לך וממליץ על מיסבים מסוג SKF או משהו פרימה טובה (יפני , גרמני) ..

שלום.איך כתבתי לא פרס ולא נעלים והתכונתי לזה.

אני מבטיח לך שכמות המיסבים שהחליפתי בימי חיי הם בערך כמו השערות שיש לך :-) .

אגב להרכבת המיסבים וחליצתם יש כלים יעודים ולא מפרקים את המיתלה.

יש ערכת הרכבה המכילה תותבים מיוחדים + בורג מיוחד הנועד לפרוק והרכבת המיסבים בלי פטיש.

 

 

בברכה בני ל.

 

 

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
בני שלום!

 

נראה שבתאוריה בלבד אתה אלוף.כן ניתן לכוון את הלחץ על המייסבים,ע"י האום

גם כשנכשלים בטסט,הבוחן אומר "צריך לסגור מעט את האום"

.

רעש לא ניתן לחוש,רעש ניתן לשמוע,רעידות ניתן לחוש.

 

אם האום לא ניתן לכוון,(כדבריך) באיזו עוצמה תהדק את האום לאחר החלפת מייסבים?

 

אתה מזכיר לי מורה למכונאות,בבה"ס אורט שידע הכל,אבל שיפוץ מנוע עשה אצלי.

 

 

בכבוד רב

דוד

 

שלום.

שים לב טוב טוב לתשובה שלי!!!

 

המורים למכונאות רכב וגם להסמכה עובדים אצלי במוסך חינם אין כסף כדי לילמוד ממני גם אתה מוזמן לקבל קצת שיעורי -בית במכונאות רכב כי! מה שאני שכחתי אתה עוד לא למדתה .

אם לא איכפת לך אז שתדע בהרבה מקרים רעש גורם לויברציה הניתנת לחוש בה.

לגבי המיסבים מה שכתבתה תופס רק לגבי רכב בעל הנע אחורית ולא קדמית כאשר המיסבים הם קונים.

בברכה בני ל. מנהל מוסך בפועל בעל ותק של 40 שנה בילבד!!! :roll: .

מילים כמו: שטויות, אהבל,טיפש,תלמד, זה לא קללות אז לא להעלב!!!

:multi::onfire:

פורסם
שלום.איך כתבתי לא פרס ולא נעלים והתכונתי לזה.

אני מבטיח לך שכמות המיסבים שהחליפתי בימי חיי הם בערך כמו השערות שיש לך :-) .

אגב להרכבת המיסבים וחליצתם יש כלים יעודים ולא מפרקים את המיתלה.

יש ערכת הרכבה המכילה תותבים מיוחדים + בורג מיוחד הנועד לפרוק והרכבת המיסבים בלי פטיש.

 

 

בברכה בני ל.

 

 

 

נושא הכלים המיוחדים אכן קיים , אולם על פי רוב לכל קבוצת רכבים לחוד. ערכה כזו מאד יקרה למכונאים אשר אינם מתמחים או מייצגים יצרן מסוים. לכן , כאשר אין ברשותך כלים אלו, המחליפים מכבש וכו. , הרי, צריך לעשות זאת בבית מלאכה. כל השאר , תקף ויציב.

נוסע רגוע, חסכוני וגם בטוח:wave2:

פורסם

לא אמרת לאיזה סובארו אתה צריך להחליף מיסבים. יש שוני בין המיסבים ללאונה לבין האימפרזה.של האימפרזה הרבה יותר מאסיבים.

החלפתי לפני שבועיים לאימפרזה מיסבים קדמיים בעלות של 170 ש"ח לאחד ( יש זולים יותר מסין אך לא מומלצים ע"י המכונאי)

אכן המכונאי השתמש במכבש(פרס)

ולפי מה שזכור לי פורק התפוח של המתלה והנבה.

×
×
  • תוכן חדש...