Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7598 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רבותי היקרים כנראה שהבן אדם קצת לא שפוי בוא דורש 40000 על האוטו מחיר סופי !!!

במחיר הזה אפשר לקנות שנת 94 מנוע 2000 או כל מה שאתם חולמים עליו בגדר "הניתן להשגה".

לא שווה לטעמי ב 26-27 הייתי עוד מתלבט אבל אולי קונה.

מצפה לתגובותיכם

פורסם
לא קראת את מה שכתבתי.

כבר הטלתי ספק שרכב שסוגר 200 קמ"ש הוא ספורטיבי.

אני חוזר שוב, ה 2000 יותר ספורטיבית מה-1600. לא מדבר על קוני שמוני.

ב GTS שנסעתי עליה העיצוב היה מיושן כמו כל מכונית מתחילת שנות ה-90.

הבנאדם שאל על 1600 וקיבל ממני תגובה.

הבעתי את דעתי בתור אחד שנהג על ה 1600 ועל ה-2000 ובתור אחד שנוהג על 306 XSI, אני דבק בדעתי ששתיהן לא משהו.

 

מה שכן,הסליקה רכב יפה, אין מה להגיד.

הבנתי אותך, לפי הניסוח שלך היה ניראה שאתה מתכוון לסליקה GT-I עם המנוע 2000, לא הבנתי אותך נכון או שלא הסברת את עצמך נכון. :wink:

לגבי העיצוב, אם התכוונת לסליקה שנת 93-94, הוא ניראה ממש טוב ולא ישן, אני עדיין דבק בדעתי בעניין.

 

על טעם ועל ריח...

 

שי . :wink:

 

שי. :wink:

שי אסרף - Team Kobi-Racing

×
×
  • תוכן חדש...