Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סקס במכונית


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8447 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש לי חבר ( :lol: ) שנכנס בעמוד כשמישהי הביאה לו ב** על ווספה.

 

אלוהים אדירים...

 

זה קר...

 

ורטוב!!! :lol::lol:

 

LOL

בטח היא צעקה לו : "עמוד :!::!::!::!: "

והוא צעק חזרה : "מה עמוד ? עומד כבר שעהה :!: ".

:twisted:

  • תגובות 62
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
טוב,כנראה שאני אצתרך להוציא משהו מהארכיון.

 

אם אתם מכירים את הסובארו האצ'בק הישנות,אוטו ממש קטנטן(יותר מהג'אסטי)

מתחילת שנות השמונים,לא זוכר איך קוראים לדגם.

אם מישהו ניסה(והצליח)במשהו יותר קטן,אני מוריד את הכובע לפניו,ranster?

 

 

 

 

 

סובארו רקס.....

 

עד היום זה הלך לי טוב בסיאט אינקה (לא חוכמה בכלל), פיג'ו 205 GTI עם עוד זוג (היינו מקדימה והיה זוג מאחורה), בסיריון (ממש מרווח) ובסוויפט שלי.... היה הכי כיף, לקפל את הקידמיים קדימה לשבת על האחורי כמו מלך כשהבחורה נשענת על המשענת של המושב הקידמי...

 

אבל באמת שאין על הסובארו רקס....

ובאופנוע זה לא קריטי כי יש הרבה מקום, יש מרחב מחייה אדיר, יש לי זכרונות מהDT והפיור....

haters will hate

פורסם

הסקס הכי טוב במכונית היה אצלי דווקא בפיאסטה 84 (האקסית האחרונה) במושב הקדמי של הנוסע.

וגם ברנו אקספרס מאחורה אבל זה לא היה הכי נוח.

בקרוב אני יחזור ב "סקס ב106 ראלי - האם היא באמת כל כך טובה" :wink:

Not the sound of silence -ABARTH


×
×
  • תוכן חדש...