Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום , רציתי לדעת מהם ההבדלים .

שלחתי הודעה למורל נס ציונה ועוד לא ענו לי .

הנתונים שלהם זהים , הקרוסים והוופרים זהים , אני יודע - זה לא אומר כלום , בכל אופן אם מישהו יכול לתת לי קצת מידע בנוגע לשוני ומה עדיף .

 

תודה , כפיר.

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

תודה,

אני גם בתהליכי רכישה של ההיברייד , וחשבתי מה הם ההבדלים העיקריים .

ולמה הפסיקו לייצר אותם ועברו לסידרה יותר יקרה ויותר גבוהה הנקראת HYBRID OVATION ??

והקפיצו את מחירי הדוטק כי הם הדור החדש.

פורסם

אי אפשר לגעת בדיוק בהבדלים...

אפשר לקבל המלצות מאנשים מקסימום.

לדעתי ההיבריד רמה אחת מעל הדוטק.

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

הטויטר בדוטק החדש הם MT11 לעומת MT-2 בהייבריד הישן.

זה מה שאני יודע :)

מה זה אומר? מי יותר טוב? אין לי מושג...

 

 

אי אפשר לגעת בדיוק בהבדלים...

אפשר לקבל המלצות מאנשים מקסימום.

לדעתי ההיבריד רמה אחת מעל הדוטק.

מה באמת? (הייתי חייב)

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם

איזה שטויות יש לך אתה...

אתה יכול להגיד שאני לא צודק?

הרבה אנשים חושבים שיש נתונים כלשהם שקובעים איך יישמע המוצר, אבל לרוב הנתונים זהים בהרבה סטים שבעצם נשמעים שונה...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

אני לא קונה רמקול לפי נתונים , פשוט הם נורא דומים .

והעובדה שהמחיר של הדוטק MK2 הוא זהה למחיר ההיבריד הישן מחשידה קצת בפני .

לדעתי הדוטק החדש הוא ההייברייד הישן בתחפושת טוויטר חדש.

עד שמוראל נס ציונה לא יענו לי בוודאות על השאלה , אי אפשר לקבוע חד משמעית שההיבריד הישנים רמה אחת מעל הדוטק MK2 ....

אני ממש סקרן לגבי זה ואני עומד בפני רכישת ההיברייד...

פורסם

הדוטק זולים ב 400 ש"ח במקרה הגרוע.

הם לא אותו מחיר.

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

פורסם
אני לא קונה רמקול לפי נתונים , פשוט הם נורא דומים .

והעובדה שהמחיר של הדוטק MK2 הוא זהה למחיר ההיבריד הישן מחשידה קצת בפני .

לדעתי הדוטק החדש הוא ההייברייד הישן בתחפושת טוויטר חדש.

עד שמוראל נס ציונה לא יענו לי בוודאות על השאלה , אי אפשר לקבוע חד משמעית שההיבריד הישנים רמה אחת מעל הדוטק MK2 ....

אני ממש סקרן לגבי זה ואני עומד בפני רכישת ההיברייד...

מה הקשר?

זה כמה שתגיד לי יש לי שני דגמים של מכוניות, אחד נמכר עכשיו בשוק כחדש והשני לא. המחיר של השני

יותר יקר מהראשון, גם שהוא יותר ישן, אז מה זה אומר שהם אותו הדבר?

 

המלצתי לך אם אתה עומד בפני רכישה, תלך ותשמע אחד מול אחד ותראה מא נשמע לך יותר טוב.

אל תשווה עם העיניים...

Race Smart

פורסם

תודה לכולם ,

אבל חשבתי שאולי למישהו היה את שתיהם או אפילו שמע את שתייהם ויכול לתת לי חוות דעת.

אני לא יכול לשמוע את הרמקולים , רק אחרי ההתקנה שאני יעשה באוטו שלי אני ידע באמת איך הם נשמעים - גם בתנאי ההגברה שלי (JBL75.4) .

בקיצור אני חושב שאני ילך על ההיברייד הישן בסופו של דבר ..

פורסם

שמעתי בערך את כל הליין של מורל כולל דגמים ישנים וחדשים. למרות זאת לא שמעתי אותם באותו הרכב ככה שלעשות בדיוק השוואה ראש בראש זה קשה.

אם אתה שואל אותי במה הייתי בוחר, בדוטק החדש או בהייבריד הישן אז הייתי בוחר בהייבריד הישן בלי לחשוב פעמיים. הטוויטר טוב יותר והוופר נותן באס טוב יותר וזאת מבלי להיכנס לתיאורים מיותרים.

פורסם

בגלל שאייל אהב אותם התחזקה לך הבחירה?!

אתה לא מבין שאתה יכול לקנות סתם את הסט ומהעצבים לזרוק אותו?!

אם אני יגיד לך שאני אוהב לשמוע אבי ביטר ויש לו קול חם צבעוני ושמן אתה תלך לקנות דיסק שלו?!

בקיצור ולעניין לך תנסה לשמוע את הסט, גם לי היה את הסט עד לפני שבוע וחצי בערך ומכרתי, לדעתי הוא צעק מדי ואם כבר להשתמש במושגים ציוריים הוא היה מאוד "קר ומתכתי" לטעמי...

כללי החתימה מופיעים בדביק בפורום האודיו ובפורום האוף טופיק.

קרא אותם.

פורסם

סליחה ששחכתי לציין .

 

אני שמעתי את הסט ואהבתי מאוד .

שמעתי אותו בהונדה הלבנה של אבי (neo19) , ממש אהבתי.

אבל את הדוטק MK2 לא שמעתי , ורציתי להבין מה ההבדל ...זהו

 

ד"א מה קנית במקום ?


×
×
  • תוכן חדש...