Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7613 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלא יצא לך שאחד MT11 ואחד MT2 כי הMT2 טוב משמעותית מהMT11 הרבה יותר נעים לאוזן

 

תבדוק כי הריי לא סתם אמרת שהוחלף לMT11

פורסם

נבדק עוד בקניה אחי .

אין שום בעיה איתם.

ניפגש ביום שבת בע"ה עם הסט מותקן אצלי בדלתות ותבוא ונבדוק אותם...

 

נקווה לטוב .

אם מישהו יכול לתת לי עוד חוות דעת לאור התמונות אני ישמח.

פורסם

זה טוב מכיוון שיהיה ביום שבת גם עוד בחור עם הייבריד על JBL וככה באמת תוכל לקבל אינדיקציה כלשהי באם הסט שלך לא עובד יפה...

פורסם

הוופר הוא לא של ההייבריד אלא מדובר בוופר HCW6.5 שנמכר בנפרד. בסך הכל מזכרוני ולטעמי הוא עדיף (ונדמה לי שגם עלה יותר):

http://www.eltimaudio.com/products/HCW%206.pdf

 

לגבי הקרוסים, זה נראה דומה למה שהיה אצלי בקרוסים וכאמור נאמר לי שזה כתוצאה מהדבק (לא הייתה לי בעיה שיחליפו אותם) וזה לא השפיע על הביצועים.

xover.JPG

פורסם

המון תודה איל ... הורדת לי קילו מתוך 30 מהראש....

 

עדין אני לא יודע מה אני יחליט , נחבר אותם נבוא בשבת למפגש(חבל שלא תגיע), ונראה מה יהיה .

 

ד"א מה ההבדלים בין הוופרים ?

פורסם

זה לא הדבק!

 

אם היתה בעייה בדבק , כל חיבורי הרכיבים המודבקים היו נראים "מעוכים",

שימו לב שזה רק במקום אחד, משמע - או בנגדי הספק(רכיב לבן רבוע), או בסליל שמבצע lpf

.

תפתחו את הקרוס ותראו שזה בדיוק מתחת לנגד/סליל, אין מצב אחר.

ויש עוד מקומות עם דבק , ובאף אחד מהם אין עיוות.

הקרוס פשוט חטף עוצמות גבוהות כתוצאה מעודף הספק/ קליפינג =עיוות תרמי.

זה לא מחייב שזה לא עובד טוב, תחבר וזהו.

ZZR

פורסם

כן זה מה שיש , מתחת לסליל יש טיפה צבע חום...

 

אני יחבר ,ישמע , אם ימצא חן בעיני אז אני ישאיר .

אם זה ישמע גרוע יחזיר ... הם שוכבים בבית עוד לא מצאתי זמן להתעסק איתם , אולי יום חמישי.

 

שוב אם אפשר- מה הם ההבדלים בין הוופרים ?

פורסם

אצלי זה היה מתחת לנגדים ולא מתחת לסלילים או לקבלים וגם בתמונה שלך עושה רושם שזה כך. אלו נגדים אשר משמשים להנחתה של הטוויטר והם אמורים להתחמם מכיוון שכשהם מנחיתים הם בעצם מבזבזים הספק והופכים אנרגיה לחום. גם אם זה בגלל החום מהנגדים זה לא מעיד על כך שמשהו לא בסדר (מלבד אולי המארז שלא עמיד בחום או אולי הדבק שעם החום יצר תגובה כימית שאכלה את הפלסטיק). קשה לראות מהתמונה אם נגרם נזק קוסמטי לנגדים אבל אולי כדאי לבדוק זאת ואפילו למדוד אותם.

לא התעכבתי על כך יותר מדי בעבר מכיוון שגיליתי זאת רק כאשר מכרתי את הרמקולים. נאמר לי שזה בגלל דבק לא יציב ושאם תהיה לי בעיה למכור יחליפו לי את הקרוסים בחינם (ואמרתי זאת גם לקונה), לא היתה בעיה.

 

השאלה היא מה הם הרעשים שאתה שומע כאשר אתה לוחץ (אני מקווה שבעדינות) על הממברנה, אולי הסליל יצא קצת ממרכוז ומתחכך ואם זה העניין אז לא הייתי רוכש את הרמקול.

 

להגיד לך מה היו ההבדלים על סמך זכרון של לפני כ4 שנים זה בעייתי אבל כמו בהבדל בין הדוטק להייבריד, אהבתי יותר את המידבאס של הHCW6.5 (תכננתי על לעבור לסט שלושה חלקים ולהשתמש בו ולא בוופר של ההייבריד).

פורסם

בהמון רכבים משתמשים ב HCW הוא מאוד נעים לאוזן אני אהבתי אותו פאנצ'י אבל עם זאת רך מאוד...

hu: jvc kdlhx501 amplifier1: nakamichi pa1004 amplifier2: magnat pantera one sub:cerwin vega v-max front stage: xetec gravity 5.25

פורסם

אני לא יודע אם זה סליל שיצא מהמקום אבל יש מין רעש קטנטן ....

נראה נחבר ונבדוק , שחיברתי בחפיף עם GAIN נמוך של רמקול 40RMS והגברתי דרך הפאנל לא היו עיוותים מסויים שאפשר להצביע ולהגיד שהרמקול פגום....

אני יחזור עם תוצאות באותו שירשור ביום חמישי או שישי , אני כל כך סקרן לבדוק כבר.

וכן זה בא מהנגדי הספק , ואכן אני ימדוד אותם .


×
×
  • תוכן חדש...