Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אסטרה vs GSI פיזו 306 XSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שואל בשביל חבר.

מי מהן עדיפה מבחינת אמינות כללית, זמינות חלפים (גם מחירים), אחזקה (מי יותר קלה לאחזקה),

צריכת דלק (למי הצריכה יותר שפויה), וכמובן ביצועים ואחיזה, ביצועים לא הכוונה ל0-100

אלא מי יותר חזקה, כי לא הכל מסתכם ב-0-100 (וגם אני מכיר את carfolio וכ'ו).

אני אודה מאוד לעונים, הוא מתלבט איזה רכב לקנות.

דימה אני מצפה ממך לתגובה גם ;).

תודה רבה.

יונתן

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

לפי דעתי האסטרה יפה יותר (עניין של טעם). האסטרה יותר חזקה בקו ישר אבל פחות מתנהגת מה-306 בסיבובים. הרבה יותר קל למצוא 306 מאשר GSI וגם החלקים של ה-306 הרבה יותר נפוצים וזולים.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

האסטרה טובה יותרכמעט בהכל מהפיזו

 

האסטרה הרבה יותר חזקה בקו ישר, יותר יפה לדעתי, יותר יקרה לאחזקה!!

ההגה והשילדה של הפיזו עדיפים

רכב אדיר האסטרה ומאוד מפנק ומהנה !!( מניסיון)

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

לפי דעתי האסטרה טובה יותר בהכל אולי חוץ מנוחות .

אבל דעתי לא אוביקטיבית כי אני שונא מכוניות צרפתיות

פורסם

כדי שלא כל אחד ששונא מכוניות צרפתיות, יגיב, או כאלו שלדעתם רכב זה או אחר יפה יותר,

רצוי שיגיבו רק אנשים עם נסיון ממשי לפחות על אחת מהמכוניות.

(בינתים רק בנדר עונה להגדרה).

תשתדלו לשמור על הרמה של הפורום, השואל לא שאל מי לדעתכם יותר יפה, אלא ביקש חוות דעת מבעלי נסיון.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

ומאיפה אתה יודע בדיוק מה הניסיון של כל אחד ואחד בפורום ??? לפני שאתה מתחיל לירות לכל הכיוונים כדאי לך לבדוק את עצמך.

אני נהגתי הרבה ב-2 הרכבים הנ"ל, מכיוון שהם לא היו בבעלותי לא רשמתי על צריכת דלק ועל אמינות שאת זה יכול לרשום רק מי שהיה בעלים של אחד מהרכבים לתקופה ממושכת. רק על זמינות חלקים רשמתי ותאמין לי שלא רשמתי את זה סתם.

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

פורסם

SORRY.

לא התכוונתי אליך. התשובה הראשונה שלך היתה עניינית.

 

ואני לא יודע מה הנסיון של כל אחד בפורום, בגלל זה בקשתי שמי שחסר נסיון של ממש לא יגיב.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

לאחר נסיון רב עם שני הרכבים אני יכול לקבוע בוודאות דבר אחד:

 

נקודת הטורפה של ה GSI היא אחיזת הכביש הביינונית וההתנהגות בדרכים תקטיות.

זאת בדיוק נקודת הזכות הגדולה של ה XSI.

לכן, חברך צריך קודם לעשות חשבון נפש ולהחליט מה הוא דורש מהאוטו.

אם הוא רוצה רכב עם שלדה מצוינת - XSI.

אם הוא רוצה רכב לנסיעות ארוכות במהירויות גבוהות - GSI.

אם הוא רוצה אוטו ספורטיבי לדאווין - כל השירשור לא רלוונטי :-P .

בברכה,יניב

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

פורסם

הפיזו לחובבי הנהיגה למרות של- XSI מנוע חלש ביחס ליכולות השילדה.

 

ה- GSI לחובבי הלוק בעיקר........דרך אגב בקו ישר גם סבתא שלי עליה השלום מוציאה יופי של ביצועים מ- GSI בקו ישר.

עדיין לא ברור לי מה כל כך מעניין בביצועי קו ישר שלא נתמכים גם בביצועי שילדה טובים.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
הפיזו לחובבי הנהיגה למרות של- XSI מנוע חלש ביחס ליכולות השילדה.

 

ה- GSI לחובבי הלוק בעיקר........דרך אגב בקו ישר גם סבתא שלי עליה השלום מוציאה יופי של ביצועים מ- GSI בקו ישר.

עדיין לא ברור לי מה כל כך מעניין בביצועי קו ישר שלא נתמכים גם בביצועי שילדה טובים.

 

אומנם השילדה וההגה של האסטרה לא להיט אבל נהג מיומן יוכל להנות מאוד מהרכב!!

מה גם שהכוח קצת מחפה על מצבים מסוימים!

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
אומנם השילדה וההגה של האסטרה לא להיט אבל נהג מיומן יוכל להנות מאוד מהרכב!!

מה גם שהכוח קצת מחפה על מצבים מסוימים!

אני מקווה שאתה לא מאמין למה שכתבתה כאן.

הלוואי שהתנהגות האסטרה היתה "לא להיט", היא הרבה פחות מזה.

נהג מיומן לא לוקח רכב ספורטיבי עם נכות התנהגותית כה משמעותית כדי לחפות על זה עם חירטוטים....

התשובה הנכונה לדעתי היתה אסטרה GSI שתעבור שידרוגים משמעותיים ויקרים !!!!! שישפרו משמעותית את התנהגותה תהווה רכב ספורטיבי ראוי.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם
אני מקווה שאתה לא מאמין למה שכתבתה כאן.

הלוואי שהתנהגות האסטרה היתה "לא להיט", היא הרבה פחות מזה.

נהג מיומן לא לוקח רכב ספורטיבי עם נכות התנהגותית כה משמעותית כדי לחפות על זה עם חירטוטים....

התשובה הנכונה לדעתי היתה אסטרה GSI שתעבור שידרוגים משמעותיים ויקרים !!!!! שישפרו משמעותית את התנהגותה תהווה רכב ספורטיבי ראוי.

 

אני מבין שהייתה בבעלותך gsi ובשל כך ניסיונך נכון?

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
אני מבין שהייתה בבעלותך gsi ובשל כך ניסיונך נכון?

400 ק"מ על GSI מתוחזקת בת 3 שנים זה מספיק או שצריך 20,000 ק"מ ????

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

פורסם

יש 2 דגמים של XSI.

הדגם עד 97 כולל - 123 כוחות סוס, מנוע 8 שסתומים.

98 ומעלה, 135 כוחות סוס, 16 שסתומים.

אין בעיה לנסוע נסיעות ארוכות ומהירות גם ב XSI. מה שכן היא אכן חלשה קצת ביחס למה שהשילדה מסוגלת לקבל.

אבל תמיד אפשר לשפר... :)

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln


×
×
  • תוכן חדש...