Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אסטרה vs GSI פיזו 306 XSI


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7653 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
יש 2 דגמים של XSI.

הדגם עד 97 כולל - 123 כוחות סוס, מנוע 8 שסתומים.

98 ומעלה, 135 כוחות סוס, 16 שסתומים.

אין בעיה לנסוע נסיעות ארוכות ומהירות גם ב XSI. מה שכן היא אכן חלשה קצת ביחס למה שהשילדה מסוגלת לקבל.

אבל תמיד אפשר לשפר... :)

לא תמצא אותי מתווכח עם מה שכתבת כאן.

Never drive faster than your guardian angel can fly

 

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
400 ק"מ על GSI מתוחזקת בת 3 שנים זה מספיק או שצריך 20,000 ק"מ ????

נראה לי שמי שמחרטט פה זה אתה!!

20000 ק"מ ושנה וחצי לא מספיקים??

או בקיצור סייג לחוכמה שתיקה....

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

תודה על התשובות,

 

הוא מתעניין בדור הראשון עם ה-123 כ"ס (לא 16V).

השילדה של ה-GSI כ"כ לא ספורטיבית כמו ש-obarshad אומר?

מה לעומת הכוח של שניהן, הGSI יותר חזקה מהXSI לא?

מי מהם הייתם לוקחים בתקציב של עד 30 אלף ש"ח (אם אפשר נימוקים מדוע כך הייתם בוחרים)?

תודה רבה

יונתן

פורסם

פיזבאן, אתה עושה צחוק?

 

זה כמו שבחור ישאל "האם כדאי להתגייר ולהיות יהודי?" - ואתה תפנה אותו למאמר של נאצים.

 

(מצטער על ההקבלה הנוראית).

 

תיהיה אובייקטיבי בתשובות שלך, אפילו אם אתה נוסע על אחת מהן.

 

אני יכול באותה המידה לתת לינק למועדון VAG ששם אף אחד לא ימליץ על פיג'ו. או לחלופין, למועדון אופל (אם הוא עדיין קיים :-P ) ששם ימליצו על האופל מן הסתם.

 

 

אין לי טענה מי טובה יותר או מי פחות, זה עניין של טעם אישי.

Back to the original - NC again.

פורסם

TB,

קרא את הת'רד בעיון ותראה שלא כולם צולבים שם את האופל.

אני בטוח שליביו יודע מה הוא אומר, למשל.

אני מאוד אובייקטיבי, נמנעתי מלהגיד מילה רעה על האסטרה, לו רק בגלל העובדה שלא נהגתי בה.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

חח, תודה פיזבן ראיתי, רק בPSI "קצת משוחדים" אז רציתי דיעה יותר אוביקטיבית ;).

זה נכון שקלאץ עולה 3000 ש"ח?

נראה לי קצת מוגזם, אפשר דיעה על מישהו שחווה על בשרו?

וכמו כן לענות על השאלה שנשאלה למעלה איזה הייתם לוקחים וכ'ו....תודה רבה

יונתן

פורסם

תתפלא,

קראתי אותו לפני שהגבתי.

 

ליביו הוא היחידי שהגיב בראש שקול ולא להוט (בניגוד לשאר הילדודס שרשמו בעיקר במילים אחרות: PSI" RULES!!" - שזה בעצם הדבר היחידי שהם רושמים בכל הודעה שלהם בכל שרשור, רק במילים אחרות).

 

אלה שרשמו שקלאץ' עולה כ 3K, הם גם אלה שרושמים שהיא שוקלת 2 טון, ושנקראות לה חגורת הטיימיניג על ימין ועל שמאל.

תפתח את אותו השרשור במועדון VAG ששם שונאים צרפתיות או במועדון אופל ופתאום אתה תתחיל לשמוע שה 306 שוברת גיר כל יומיים, והראש מתחמם כל שלושה ימים.

נו באמת...

Back to the original - NC again.

פורסם
חח, תודה פיזבן ראיתי, רק בPSI "קצת משוחדים" אז רציתי דיעה יותר אוביקטיבית ;).

זה נכון שקלאץ עולה 3000 ש"ח?

נראה לי קצת מוגזם, אפר דיעה על מישהו שחווה על בשרו?

וכמו כן לענות על השאלה שנשאלה למעלה איזה הייתם לוקחים וכ'ו....תודה רבה

יונתן

 

קלאץ במוסך מרכזי עלה לי לפני5 שנים 2000 ש"ח והאסטרה הרבה הרבה יותר חזקה בקו ישר מהפיז'ו

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

אז אולי שווה לפתוח ת'רד גם במועדון אופל ולראות מה שם חושבים. :)

בטוח שם לאנשים יש יותר נסיון עם GSI.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

ואתה באמת חושב שבמועדון אופל הם לא יהיו משוחדים לטובת ה GSI?

 

ראש המועדון שלהם (שאני מחבב אישית) ממליץ לכל בחור, בכל תקציב על אופל.

רוצה רכב בחצי מליון ש"ח? אין בעיה - תייבא אופל מחו"ל שלא נמכרת בארץ, אבל שווה את כל הבלאגן וכאבי ראש.

רוצה משאית? יש גם אופל!

רוצה מכונית ספורט? קח אופל!!! רק אופל! לא משנה איזה, אבל היא בטוח הכי טובה!

בקיצור,

הבנת את הפואנטה.

 

הבחור צריך תשובות אובייקטיביות. אין לי בעיה עם אף תשובה שנתנה פה, יש לי כן בעיה עם התשובות במועדונים למיניהם ששם אוהבים רק להכפיש את המכוניות של המועדונים האחרים . (והנה, אני ב VAG כיום, וכשעלה שם וויכוח על צרפתיות, אני שיבחתי אותם מהניסיון שלי. אבל אני הייתי היחידי כמעט...

זה שאחרי זה כמעט העיפו עליי אבנים אח"כ שם זה סיפור אחר לגמריי...:razz: ).

Back to the original - NC again.

פורסם

הייתה לי גם gsi וגם vts

כך שאני מכיר את 2 העולמות מעולה ואני לא משוחד בכלל!!

את 2 הרכבים אהבתי מאוד מאוד ובכל רכב היתה מעלה מרכזית עדיפה

בניגוד לכמה חרטטנים אני מדבר מניסיון אישי של שנה-שנתיים עם כל רכב!!

אז תתיחס לזה כראות עינייך..

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם
400 ק"מ על GSI מתוחזקת בת 3 שנים זה מספיק או שצריך 20,000 ק"מ ????

 

 

לא ידעתי שתוך 400 ק"מ שזה בטח איזה שבוע לומדים על רכב , על ההתנהגות, המגבלות, צריכת דלק, "מחלות" , מעלות, חסרונות , ועוד ועוד

כנראה שאני מאוד מאוד איטי :shock:

* צריך לבצע תמיד ברמה גבוהה יותר מאחרים זהו סימן ההיכר של מקצוען אמיתי

* המקום היחידי שבו הצלחה מופיעה לפני עבודה קשה הוא במילון

* ברגע שאתה מתחיל לדבר על מה שתעשה כשתפסיד, הפסדת

* אל תשקיע בהירהורים על העבר, אך אל תשכח אותו

פורסם

תמיד טוב לקרוא מה אנשים חושבים משני צידי המתרס ולסנן.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם

בנדר , וכמה זמן היתה לך 306 ?

אני מקווה שאתה לא משווה אותה לסקסו ... כי היא במילים מעטות מאוד שונה.

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting


×
×
  • תוכן חדש...