Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7654 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אני עומד בזמן הקרוב לקנות הונדה סיוויק 95 והייתי רוצה לקבל את דעתכם עליה.

איך האוטו מבחינה כללית?

אמין?

צריכת דלק?

כמה עולה ביטוח צעיר לאוטו זה?

כמובן אם אתם מכירים איזה מישהו שמוכר כזאתי שמורה?

ועוד כל מה שאתם יכולים להוסיף ולעזור.

תודה רבה.

פורסם

יש לחבר, ואני יכול להגיד שזה אחלה אוטו..

אמין- כן (יפני, לא?)

צריכת דלק ממוצע.. 1:10 בערך.. מנוע 1600

ביטוח צעיר.. אממ, שאל בחברות ביטוח כמה עולה..

בטוח תקבל הצעה טובה מאחת מהן.

רק שקשה למצוא הונדה סיויק בשנה הזו במצב טוב..

בטח אתה הולך על דגם ה EX ..

קיצר רצוי מאוד שתבדוק אותה לפני הקנייה..

פורסם

יש אצלי שני הונדות 95 יד ראשונה מזקנים...95 אגב בחנייה (שומר אותן רק לעצמי:twisted: ).

 

בכל מקרה,קח בחשבון זה אוטו בן 10 שנים, הוא זריז יחסית לאוטו בן 10 שנים.

מנוע טוב 125 כוח סוס, רובן קרועות , חובה לקחת לבדיקה - אם אפשרי אחת במכון אחת במסוך.

הביטוח יעלה לך הרבה (הרבה נהגים חדשים עושים תאונות בהודנות משום מה).

חלקים יקרים, אוטו יחסית מרווח.

פורסם

אם אני לא טועה ההונדה 92 היא לא 125 כ"ס

היא לא מנוע VTEC

רק ההונדה האצ'בק והקופה הם בשנים האלה מנועי VTEC

 

אני לא זוכר את הכ"ס המדוייקים.

 

ההיתי ממליץ לך במחיר של הונדה שנת 92 לקנות אוטו יותר חדש בשנים (מחירון הונדה ייקר).

גם אני התחתנתי עם הקליאו ספורט שלי!

×
×
  • תוכן חדש...