Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7661 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היום עברתי ברחוב סמוך למגרש המכוניות בחצר האחורית של משטרת פתח תקווה.

 

שמתי לב שבמגרש עומדות מלא מכוניות נטושות/מוחרמות/לאחר תאונה מסוגים ומינים שונים.

 

יש שם לא מעט מכוניות בנות 20 + מה שראיתי בכל אופן.

 

מה המשטרה עושה עם כל כלי הרכב הללו??

מניין באמת מגיעות כל המכוניות הללו??

 

אם יוצעו למכירה לחלקים במחירים מגוכחים המשטרה רק תרוויח בעובדה שהיא תוכל לוותר על המגרש הענק לטובת צרכים יותר חשובים.

 

מעניין...

אורן

VOLVO 740 2.0 1988 since 2002

CITROEN C-3 PICASO-2011 since 2011

CHEVROLET CAVALIER 2.2 1996 SINCE 2013

SKODA FABIA SPORT 2011 SINCE 2013

פורסם

הם ישלמו לך שתיקח אותן.

לך דבר שם בתחנה עם היומנאי שיפנה אותך לאחראי עליהן, הוא יגיד לך להביא גרר ולקחת אותה.

 

ולמי שרוצה יש פזו 104 בתחנת משטרת זכרון, היא במצב של חלודה ופנסים שבורים, מתאימה יותר לחלקים, אולי לשיפוץ, מי שמעוניין שיגש לתחנת זיכרון הם מסכימים שתביא גרר ותיקח אותה.

הלוגו של רוב מכוניות העל הוא חיית בר. יגואר, למבורגיני, פרארי, רק פג'ו האגדית יש לה אריה, בגלל זה פג'ו בעייני היא מכונית על.

פורסם

לא לקשקש סתם.

כל המכוניות בתחנות משטרה שם או שמיועדות להשמדה (ולא ימכרו באף מקרה) או כראיה.

הרכבים היחידים שיוצאים משם הם או לבעליהם, או לגריסה ע"י חברות ספציפיות בעלות חוזה וחל איסור לפרק או למכור את הרכבים הנ"ל.

פורסם

נראה לך שמשטרת ישראל תיתן לך לקחת רכבים ללא כל תמורה, רק להביא גרר ולהעמיס, אני אהיה הראשון שיביא גר אם זה ככה ,ויותר מכך, אני מתנדב לנקות להם את כל המגרשים בארץ ועוד בחינם!

מה שקורה זה שהרכבים עומדים שם תקופה ארוכה עד שיום אחד דרדס קטן מחליט שיש יום ניקיון ואז מעיפים את כולם לגריסה, עכשיו ברצינות, הרכבים האלו הם של אנשים מסויימים,נניח רכבים מעוקלים או גנובים , אם אף אחד לא מעוניין לשחרר את הרכב שלו אז הוא נתקע שם לתקופת זמן מסויימת ולאחר מכן פשוט המשטרה מוכרת אותם לגריסה(מתכות) או מוציאה למכירה פומבית...

×
×
  • תוכן חדש...