Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7665 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חברה סוף סוף החלטתי לקנות מגבר והדבר שהכי מצא חן בעיניי זה המגנט the rock 800

 

תביאו בבקשה דעה על המגבר הזה או אוליי יש לך רעיונות אחרים התקציב הוא 1000 שקל פלוס מינוס

והמערכת שעומדת עכשיו ברכב היא:

 

הרדיו דיסק

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=40730

רמקולים אחוריים

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=29604

 

רמקולים קדמיים

http://www.zap.co.il/model.asp?model_id=23382

VW PASSAT 1.8T 2001

פורסם

נראה לי שהוא לא ישמע טוב את הרמקולים הקדמיים אם הוא שם אחוריים מוגברים וסאב...

אולי כדאי לו קודם להשקיע על משהו יותר טוב שיהיה לו מקדימה. (כשהייתי חדש פה ולא ידעתי אפילו מה זה קומפוננט אמרו לי לקנות קומפוננט ובזכות הפורום יש לי עכשיו קומפוננט...)

פורסם

יש עוד אופציה שהיא אם יש לך איזה חבר קרוב אבא אמא שנוסעים לחול תמיד אפשר לקנות את הjbl

 

שעלותו היא 200 $

 

עוד המלצה טובה היא המאגנט the rock 1000W או 800 W

 

שתיהם בערך באותו מחיר.

כבר מזמן לא בקטע של יפניות,

התאהבתי בצרפתיה (פיג'ו 206XT).

פורסם
נראה לי שהוא לא ישמע טוב את הרמקולים הקדמיים אם הוא שם אחוריים מוגברים וסאב...

אולי כדאי לו קודם להשקיע על משהו יותר טוב שיהיה לו מקדימה. (כשהייתי חדש פה ולא ידעתי אפילו מה זה קומפוננט אמרו לי לקנות קומפוננט ובזכות הפורום יש לי עכשיו קומפוננט...)

 

 

אולי הוא אוהב לשמוע את הסאונד מאחור ולא מקדימה

 

חוצמזה הרמקולים שלו לא מספיק טובים בשביל שהוא יחבר אותם למגבר.

פורסם

אני יודע שהרמקולים לא מספיק חזקים בשביל מגבר, לכן אמרתי שכדאי לו להחליף אותם.

 

אני לא שמעתי על מישהו שאוהב לשמוע מאחורה...

אתה ראית פעם מישהו שיש לו בבית רק רמקולים אחוריים?

פורסם

את הקדמיים אני יחליף בבוא הזמן פשוט לבנתיים אני רוצה לחבר את המגבר לרמקולים האחוריים ולעשות גישור לסאב שאותו אני יקנה זמן קצר לאחר קניית המגבר!!!

VW PASSAT 1.8T 2001

פורסם
אההה ועוד שאלה כמה לדעתכם תעלה לי ההתקנה פלוס כל החיווט שצריך?
סה"כ באיזור ה300 ש"ח +-50...

גיר רובוטי יש אנשים שזה מתאים להם-למזלי אני אחד מהם

אופל קורסה 2003

×
×
  • תוכן חדש...