Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7673 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם!

 

 

קניתי מאזה לנטיס 97 יפיפיה יש בה רדיו דיסק של פיונר הירוק מאחורה יש לי רמקולים של די מקס 330 וואט ומקדימה יש לי רמקולים 150 וואט מקרטון(שזה השמיעה הטובה ביותר, איכות באסים פצצות)

 

עכשיו אין לי ממש תקציב למגבר וסאב אבל אני חייב כדי להשלים את השמיעה

 

הייתי מעוניין ביעוץ שלכם.

 

ראיתי באתר קניות נאט אקשן את המגבר הבא:

 

 

מגבר עם 4 יציאות MOSFET STREEO בהספק אדיר של 1800W

תדירות: מ- HZ20 ועד KHZ 100

adjustable gain control

טרמינל התחברות של הרמקולים והמתח מצופים זהב לקבלת תוצאות סאונד איכותיות, ולהגנה מקצרים

יציאה נוספת ל-RCA

CROSSOVER לפיצול בין אחוריים לקידמיים. ב349 ש"ח

 

http://www.netaction.co.il/sale.php?sale=2555103

 

האם כדאי לי לקנות?

 

ויש את הערכה הבאה ב400 ש"ח:

 

 

מגבר 1600W ו-8 רמקולים בעוצמה כוללת של W1320

מערכת הגברה מושלמת לרכב הכוללת מגבר בעוצמה מבית first Austria

סט 8 רמקולים מהיצרנים המובילים בעולם בעוצמה אדירה

המגבר עם 4 יציאות MOSFET STREEO בהספק אדיר של 1600W

זוג רמקולים 9*6 בהספק של 300W כל צד 3WAY

זוג רמקולים

http://www.netaction.co.il/sale.php?sale=2302786 לינק למגבר

 

התקציב שלי הוא עד 400 ש"ח למגבר וסאב אני יביא בהמשך אלה אם כן למישהו יש הצעה או מקום זול

 

 

 

בתודה מראש,

אלירן צרפתי

פורסם

את האמת לא הייתי הולך על אף אחד מהם אף אחד לא ייתן לך "מתנות" כאלה.

האיכות של הרכיבים לא תעבור את מה שמורכב ברכב מקורי.

עם תקציב של 1000 שקל כבר תוכל "להתקדם" לרמקוליםסאב ומגבר אבל זה בלי חיווט והתקנה.

חלקים איכותיים של מערכות סאונד למכירה.

פורסם
ה' ישמור ממבצעים כאלה!!!

 

מה שזול עולה ביוקר.

הכי טוב לחסוך לאט לאט ולהתקדם לאט לאט

בולשיט!!!

למקרה הספציפי הזה בשונה ממכם אני שמעתי את המגבר הזה אצל חבר שהזמין בנטאקשן [הכחול 1600] הוא לא רצה לתת לי לפתוח אותו ולראות את הרכיבים מבפנים ולמצוא מידע באינטרנט על הספקים כיוון שהוא לא רצה לפגוע באחריות בכל מקרה את המגבר הזה שמעתי על פיוניר קידמיים 100 וואט ואוברוליים של פיוניר 150 בכל אופן המגבר ממש לא מוצלח הזכיר לי את פרוסאונד 400 שיש לי איפהשהו זרוק בבית . די חלש מתחמם מהר ומעוות בווליום גבוה . בכללי הוא נותן יותר ממגבר פנימי 50*4 של רדיו דיסק פשוט+

אבל לא שווה 300 שח גג עליו הייתי משלם חדש 150 ויד שניה 70

:cry:IBIZA 20vT -נימכרה!:cry:

בחסדך רחם עליי,כוון אותי בצעדיי..

×
×
  • תוכן חדש...