Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 7670 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכל חברי הפורום.

 

ברשותי רכב מאזדה לאנטיס F משנת 96 כמעת שנה והגיע זמן לבטחו מחדש.

סוכנת שלי התקשרה ואמרה שהיא לא מסוגלת לתת לי מחיר תחרותי כיון שחברה שאני מבוטח בה היום אינה רוצה לבטח רכבים אלה והמחיר שנתנו לה הינו 6780 ש"ח לביטוח מקיף :shock: והציעה לי לערוך סקר שוק.

 

לאחר הסקר ההצעה הכי טובה שקיבלתי הייתה 3100 ש"ח (ביטוח לשני נהגים מעל 26 כולל שרותי גרירה ושמשות עם השתתפות עצמית של 1070 ש"ח בכל מוסך).

אני גם קיבלתי הצעות זולות יותר (2330 ש"ח מינימאלית כולל רכב חילופי) אך עם אישור על העדר טביעות ב- 3 שנים אחרונות של אחי (רכב משלו, אחר). הסוכנת עם ההצעה של 3100 טוענת שזה לא חוקי גם אם רושמים את אחי בביטוח (הרכב בבעלותי) ויעשו לי בעיות במקרה של גניבה. כל שאר הסוכנים טוענים שזה בסדר!

 

בעקרון אני מעדיף לא להסתכן אך רציתי לקבל את תגובותיכן וללמוד מהניסיון האישי שלכם, אולי למישהו היה מקרה דומה?

מישהו מקיר את החוקים בנוגע לעניין זה?

מישהו קיבל הצעה טובה יותר?

פורסם

אני בן 27 והרכב שלי כמו שלך אך שנת 98. אני קיבלתי הצעת ביטוח מקיף מ-UpGrade, כולל הכל בסכום 4200 ש"ח ועוד יש לי תביעה אחת בשנה האחרונה. היה לי עבר נקי של שנתיים לפני וקרה מה קרה, נאלצתי לתבוע את החברת ביטוח.

 

חברות הביטוח מפחדות מהרכב הזה כי הוא דיי גניב.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

פורסם

שמוליק,

 

עד כמה שאני יודע עבור ביטוח UPGRADE צריך להיות מבוטח 3 שנים ולי יש עבר ביטוחי של שנה בלבד

 

באיזה חברה עשית - ציון?

פורסם

אין לך בעיה להכניס את ההעדר תביעות של אחיך, אתה מכניס אותו כנהג ראשי ואותך כנהג מישני וזהו, אין עם זה בעיה בכלל, בעלות הרכב לא אומרת כלום לאף אחד, ואגב....בגניבה זה בכלל לא משנה העדר תביעות, זה נוגע לתאונה....לגנב לא משנה מי בעל הרכב :D

פורסם
אני בן 27 והרכב שלי כמו שלך אך שנת 98. אני קיבלתי הצעת ביטוח מקיף מ-UpGrade, כולל הכל בסכום 4200 ש"ח ועוד יש לי תביעה אחת בשנה האחרונה. היה לי עבר נקי של שנתיים לפני וקרה מה קרה, נאלצתי לתבוע את החברת ביטוח.

 

חברות הביטוח מפחדות מהרכב הזה כי הוא דיי גניב.

 

שמוליק

זה מעט יקר תאחלס....אני משלם על הגולף שלי 3900 שקל על נהג מגיל 21, עם כל התוספות והחרטות (גרירה שמשות נערות ליווי מה שצריך) וזה רק בגלל שהיא GTI וזה ממותג אצלהם מועד לפורענות אצל נהג מתחת ל24 אם הייתי מעל 24 ההצעה היתה עומדת על 3400,

 

נראה לי שהביטוחים שלכם מעט יקרים לאוטו כמו לאנטאיכס....ה2300 שקל שהציעו לו זה כבר נשמע הגיוני ומתאים

פורסם

מה זה המחירים האלה ?!

אני משלם על מקיף לאיביזה 1600 01' 3100 שקל..

כיום יש עבר ביטוחי של שנה, אבל את המחיר הזה קיבלתי ללא עבר בכלל.

אההה... שכחתי לציין שהביטוח שלי כולל גרירה, שמשות, ותקף לכל נהג, כולל צעיר וחדש.

פורסם
זה מעט יקר תאחלס....אני משלם על הגולף שלי 3900 שקל על נהג מגיל 21, עם כל התוספות והחרטות (גרירה שמשות נערות ליווי מה שצריך) וזה רק בגלל שהיא GTI וזה ממותג אצלהם מועד לפורענות אצל נהג מתחת ל24 אם הייתי מעל 24 ההצעה היתה עומדת על 3400,

 

נראה לי שהביטוחים שלכם מעט יקרים לאוטו כמו לאנטאיכס....ה2300 שקל שהציעו לו זה כבר נשמע הגיוני ומתאים

שוב, אמרתי, בגלל שזה אוטו גניב.

 

חוץ מזה, רשמתי שיש לי תביעה, אז זה מייקר. אחרת, הייתי משלם 3500 כמו בשנה שעברה.

 

ואיכס אתה יודע למי תגיד.

 

שמוליק

המכוניות שלי : Lantis-F 98 -> מאזדה מיאטה 95

המכוניות של אשתי : יונדאי אקסט 95, מאזדה 3 2006, מיאטה NB 2003, סיטרואן C3 2017

המכוניות ליסינג שהיו לי : מאזדה 3 2010, סוזוקי סוויפט 2014, סוזוקי ויטרה 2016, רנו גרנד קופה 2019, סקודה קאמיק

החלום : RX8

×
×
  • תוכן חדש...