Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 3 שעות, itaysamurai כתב:

עור בקיץ הוא לא ביג דיל

מישהו צריך להגיד את זה; אין עור ברכבים לפחות 20 שנה. אלקנטרה זה גימיק שיווקי וזה בד בתפירה מסוימת. שום קשר לעור.

לא נראה לי שיש אפילו רכב אחד בעולם אפילו ברכבי העל שמיוצר עדיין עם עור אמיתי.

לא דומה בכלל לעור אמיתי שהיה פעם והיית מתיישב עליו חם. כוויות דרגה 3.

לפני שעה, Fazer כתב:

לא יודע... אני שמעתי שרנו לא רואה מוסך אז קניתי :-P 

היא לא רואה מוסך, הפנסים מפסיקים לעבוד בדרך

  • אחראי פורום
פורסם
לפני 5 שעות, נירו72 כתב:

מישהו צריך להגיד את זה; אין עור ברכבים לפחות 20 שנה

לא מדוייק.

לפחות בשתיים שהיו לי עם עור (אלפא 159 ואבארט 500) מדובר בעור אמיתי בחלק המרכזי של המושב והמסעד.

בשאר החלקים מדובר על faux leather, בטח PU.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם
לפני 11 שעות, yohai71 כתב:

לעניין הנ"ל;

את הוולבו אני לא מכיר, אבל מניסיון עם מאזדה cx-5 בעלת מושבי "עור" (זה לא באמת עור, אף אחד כבר לא משתמש בעור אמיתי. מצד שני, זה ממש לא הסקאי המגעיל של פעם) - כן, בקיץ זה חם במגע ראשוני אבל ממש לא כוויה. ואחרי כמה דקות של מזגן, אתה בכלל שוכח מזה. 

 

מה שכן, אצלי הריפודים בצבע לבן, שאולי זה קשור לעניין. אם יש לך אפשרות, בדוק את זה, יכול להיות שתופתע לטובה. 

למיטב ידעתי ישנם עדיין כאלו שמשתמשים בעור אימית,

בID4 שלי המושבים הם אלקטנטרה (עור הפוך) משולב עם עור (שוב עד כמה שאני יודע אמיתי),

אבל ללא קשר בזיקר היה מושבים עור טבעוני וואלה לא קיבלתי כוויות בקיץ - אפילו לא קרוב.

פורסם

למה בעצם לא רנו סימביוז?

יצא לי לנהוג באחת כזו באנגליה, במשך שבועיים וכ-1000 מייל, הרכב היה חסכוני גם יחסית להיברידי, נוח (סובייקטיבי, אין לי בעיית נוחות כמעט בכל רכב), ומאובזר גם יחסית לרכב השכרה.

 

  • מעניין 1
פורסם (נערך)
לפני 7 שעות, itaysamurai כתב:

לא מדוייק.

לפחות בשתיים שהיו לי עם עור (אלפא 159 ואבארט 500) מדובר בעור אמיתי בחלק המרכזי של המושב והמסעד.

בשאר החלקים מדובר על faux leather, בטח PU.

אתה יודע שאלפא 159 לא משווקת כרכב חדש? 🙂 נראה לי שהיו כמה שקטלו אותה בתקופתה שהיו שמחים למשהו דומה כיום. גם אבארט התחילה בשנות ה-2000 המוקדמות. יכול להיות שעוד נותרו פה ושם גם בחדשות, העניין הוא שהיום הקטע של הגנה על החיות והירוקים חזק, במיוחד בגוש היורו, וגם הרשתות החברתיות חזקות ולא כמו לפני 15-20 שנה שלא היו קיימות. לא יודע איזו חברה תרצה להתמודד עם bad publicity. אם היה תלוי ביצרנים עצמם אין ספק שעור עולה על התחליפים בעשר דרגות, במיוחד PU שמתחיל להתפורר אחרי שנתיים. 

עריכה אחרונה על ידי נירו72
  • רעיון טוב! 1
פורסם
לפני 5 שעות, גור אדם כתב:

למה בעצם לא רנו סימביוז?

קראתי עליה לא מעט ביקורות בזמן האחרון, לפי הביקורות נראה שבאופן כללי מדובר ברכב בינוני.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...