Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אנשים הסתובבו כל היום ברחובות בקריז, עם עיניים אדומות.

 

  • אהבתי 1
  • מצחיק 7
  • רעיון טוב! 1

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

סטטיסטית יש פה לפחות מרגל איראני אחד..

ואני מקווה שתקבל כלא לכל החיים

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 34 דקות, DareDevil כתב:

סטטיסטית יש פה לפחות מרגל איראני אחד..

ואני מקווה שתקבל כלא לכל החיים

 

Screenshot_20260608-230231.png

  • מצחיק 7

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

פורסם
לפני כשעה, ניקו פ. כתב:

Screenshot_20260608-230231.png

זה יהיה מצחיק אם יתנו לי אזהרה על ההודעה הזו.

 

  • מצחיק 1
Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
  • חברי המעגל הראשון
פורסם

ניסיתי לגלוש כאן מספר פעמים במהלך היום, כשלא הצלחתי, ירדתי לעבוד על הרכב.

  • מצחיק 3
  • רעיון טוב! 1

מכוסה בצד:

🚗 .Alfa 147 2.0 Manual With B12 Pro- Kit+ Eibach Antiroll kit+ EBC Yellowstuff brakes kit+ 17" GT wheels with Toyo R888R+ Red leather seats|

נוסעת כל  יום:

 Alfa 159 TBi  With Bilstein B6+ Ragazzone Exhausts+ K&N Filter

 

פורסם
לפני 3 שעות, דובצע כתב:

החסרתי פעימה

חופשי...

אני בכלל בטראומה אחרי שאתר פורומים עתיר מידע שמאוד אהבתי לגלוש בו,

נעלם יום אחד בהיר מהרשת ללא התראה מוקדמת, ולא נשאר ממנו זכר.

אחרי כמה שנים הוא עלה שוב לכמה חודשים, ולא מזמן הלך לעולמו סופית,

יחד עם מאגר מידע עצום בגודלו, ממש אנציקלופדיה לתחביב הזה

שמלווה אותי מילדות עד היום, ואפילו היה לי למקצוע במשך כמה שנים בעבר,

ולכן מיד עלה בי החשש שגם הפנינה הרשתית המוטורית והאנושית הזו, הלכה באותה דרך.

משמח להיווכח שלא.

ציטוט
אתר אקווה הישראלי (aqua.org.il) נסגר לצמיתות והורד לחלוטין מהרשת. [1, 2]
בעוד שבתחילה הודיעה הנהלת האתר על סגירה זמנית לטובת שדרוג תשתיות והחלפת מערכת הפורומים המיושנת, המהלך לא הושלם והאתר נעלם סופית.
הסיבות המרכזיות לנטישת הפלטפורמה וסגירתה הן:
  • מעבר הרשתות החברתיות: מרבית קהילת מגדלי דגי הנוי והצמחייה בישראל עברה לפעול בקבוצות פייסבוק ייעודיות וקבוצות וואטסאפ/טלגרם.
  • ירידה דרסטית בטראפיק: הפורומים הישנים איבדו את רוב הגולשים הפעילים שלהם לטובת פלטפורמות מיידיות ונוחות יותר לנייד.
  • עלויות תחזוקה: החזקת שרתים מאסיביים המאחסנים עשרות אלפי תמונות, מדריכים והודעות ישנות הפכה לנטל כלכלי לא משתלם עבור עמותה ללא מטרות רווח.

 

  • מבאס 1
פורסם (נערך)

מה שקרה עם פורומים בכללי מצער, כמויות אדירות של מידע איכותי ממקור ראשון הלך לפח,

ע״ע הפורומים היותר טובים של תפוז, למשל. (יחד איתם נגרסה גם כמות בלתי נתפסת של זבל, אבל נו...)

גם לפייסבוק הזינו כמויות אדירות של מידע איכותי אבל אין שום סיכוי לדוג אותו החוצה,

בטח לא דיונים עם קח/תן/בעד/נגד/פלוסים/מינוסים. ה-AI מצליח לשלוף כל מיני ״הודעות עם מסקנות״

אבל זה לא זה.

 

בסופו של דבר נותרה רק פלטפורמה אחת לפורומים באנגלית - רדיט.

קארספורום זה הרדיט הישראלי, הכול קיים שם באוף טופיק, רק צריך לדעת מה לחפש.

 

עריכה אחרונה על ידי hans
  • אהבתי 4

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם (נערך)
לפני 36 דקות, hans כתב:

ע״ע הפורומים היותר טובים של תפוז,

באופן מוזר משהו דווקא מערכת הפורומים של תפוז חיה וקיימת ברשת,

עם (כנראה) רוב התעבורה מ"הימים הטובים", למרות שלדעתי הטראפיק שם כיום שואף לאפס,

לדוגמה מ-2001 :  https://www.tapuz.co.il/threads/ממחזרת-סיפור-שמה-זה-מתאים-פה.365115/

עריכה אחרונה על ידי BoazB11
פורסם

אומרים שפעם העולם היה מאוד מפותח (למשל כשבנו את הפירמידות) ואז שואלים אך לא נשארו ספרים או משהוא 

כניראה הכול היה על האינטרנט שלהם עד שנעלם

  • מצחיק 1
  • מעניין 1
פורסם
לפני 36 דקות, BoazB11 כתב:

באופן מוזר משהו דווקא מערכת הפורומים של תפוז חיה וקיימת ברשת,

עם (כנראה) רוב התעבורה מ"הימים הטובים", למרות שלדעתי הטראפיק שם כיום שואף לאפס,

לדוגמה מ-2001 :  https://www.tapuz.co.il/threads/ממחזרת-סיפור-שמה-זה-מתאים-פה.365115/

what da heck

אני המום, הכול נשמר.

 

היו כמה שנים ברציפות שהם שברו את ה-ui בצורה כזאת שלא ניתן היה למצוא כלום.

אשכרה הכול שם (חוץ מתמונות)!

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם
לפני 7 דקות, דובצע כתב:

אומרים שפעם העולם היה מאוד מפותח (למשל כשבנו את הפירמידות) ואז שואלים אך לא נשארו ספרים או משהוא 

כניראה הכול היה על האינטרנט שלהם עד שנעלם

עוד לא פענחו 95% מהספריה של אשורבניפל. אמנם הרוב זה ספרי מס "תקציב לשנת מלכותו השניה של סמסו-אילונה" או תחזוקת תעלות, אבל יש שם גם פנינים כמו מכתב "מפקד הצבא העליון הבטיח למלך שהאויב יושמד מהר"...

  • אהבתי 1
  • מעניין 2

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
לפני 4 שעות, hans כתב:

מה שקרה עם פורומים בכללי מצער, כמויות אדירות של מידע איכותי ממקור ראשון הלך לפח,

ע״ע הפורומים היותר טובים של תפוז, למשל. (יחד איתם נגרסה גם כמות בלתי נתפסת של זבל, אבל נו...)

גם לפייסבוק הזינו כמויות אדירות של מידע איכותי אבל אין שום סיכוי לדוג אותו החוצה,

בטח לא דיונים עם קח/תן/בעד/נגד/פלוסים/מינוסים. ה-AI מצליח לשלוף כל מיני ״הודעות עם מסקנות״

אבל זה לא זה.

 

בסופו של דבר נותרה רק פלטפורמה אחת לפורומים באנגלית - רדיט.

קארספורום זה הרדיט הישראלי, הכול קיים שם באוף טופיק, רק צריך לדעת מה לחפש.

 

נדמה לי שגם אתה, כמוני, הגעת מפולגז לפה;

אתה לא זוכר את פורום פולגז המקורי, שעקב סכסוך בין בעלי האתר ירד מהרשת ולא חזר? כמה מידע שערכו לא יסולא בפז נעלם עם האתר הזה... 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 4 שעות, hans כתב:

ע״ע הפורומים היותר טובים של תפוז

 

אני איכשהו עוד לפני תפוז הייתי בפורום מוזיקה של נענע, כבר כשהפורום עבר לתפוז אנשים התבאסו שירדה הרמה...

כמויות המידע שהלכו לטימיון... 

×
×
  • תוכן חדש...