Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

היי

 

היום 08/05/2026 נמצאה בדואר הודעת "דרישה נוספת לתשלום חוב" >>(איום ממשלתי).

 

היה לי איזהו דו"ח על מהירות ממצלמת מהירות שלא שלחו לי שום הודעה או דואר לגביו והוא מופיע רק באתר הממשלתי mygov (ונחשפתי אליו רק במקרה).

 

העבירה בוצעה ב01/08/2025.

ולא קיבלתי שום מכתב ולא שום הודעה, רק מה היום נזכרו לשלוח לי הודעת איום.

 

בהודעת איום הם טוענים כי שלחו לי דרישה לתשלום ב22/11/2026 (לא קיבלתי).

 

וגם ההודעה שכן נמצאה היום 08/05/2026 רשום עליו בכתב מודגש "דואר רשום משולב", פשוט איכשהו הוא הגיע לתיבת דואר.

 

ואני נדרש לשלם עד 17/05/2026.

 

האם למושג "דואר רשום" אין שום השלכות ודרישות כמו חתימה של ה"מקבל"?? זה לא נחשב עבריה  פלילית של הדוור/משטרע לטעון/לרשום שכביכול הנמען קיבל את ההודעה ואז לגרום לו להראות/להיחשב כסרבן/לא משלם????

 

שיטת מצליח כמו מדינת עולם שלישי על חשבון האזרח??

 

בגלל כל התהליך הקלוקל הפושע והעברייני של המשטרע/דוור רשלן/פושע נמנע ממני לבקש להשפט כמו שמגיע לי בחוק. ואני גם צריך לקבל איום בהוצאה לפועל עם "בונוס" של תוספת תשלום קנס של כ50%??

 

לאור כל הפשיעות והעבריינות של המשטרה הדואר וכל המעורבים מה הזכויות שלי???

 

 

 

 

 

 

 

פורסם

מנסיוני המר לא אוזר לפנות למשטרה כי הם עונים אוטומטית ''נבדק מול הדואר ונמצא שנשלח אליך'' וזה מילה מול מילה ואין לך מה לעשות מולם

רק להישפט ולקחת עו''ד טוב

משתדל לעזור

פורסם (נערך)

רשמית כבר א"א להישפט.

פנה ובקש את מס' הדואר של המכתב הראשון.

אפשר לבקש מהמרכז לגביית קנסות להפחית את התוספת ולשלם רק את הקרן. הם לא חייבים להסכים.

 

(ואני מציע שתעדן קצת את הניסוח, במכתב שאתה כותב להם...)

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם

הבעיה היא שלפי החוק (תקנות?) רואים את מי שנשלח אליו דואר רשום כאילו התקבל אחרי 14 יום.

 

את טיב השירות של דואר ישראל אנחנו מכירים היטב.

 

אבל להלחם נגד זה זהו מלחמה בטחנות רוח.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני שעה, PASHUT כתב:

מנסיוני המר לא אוזר לפנות למשטרה כי הם עונים אוטומטית ''נבדק מול הדואר ונמצא שנשלח אליך'' וזה מילה מול מילה ואין לך מה לעשות מולם

רק להישפט ולקחת עו''ד טוב

 

הרי לדואר רשום יש תיעוד חתימה, הצהרה של הדוור וכו'.. האם למשטרע או לדואר יש אפשרות להתחמק בהודעות סתמיות?? ואז שהאזרח יתמודד??

 

האם עושים את זה גם לחברי הכנסת ואנשי ציבור, או רק למי שהם חושבים שאפשר לעשות לו את זה ולהתחמק? 

 

לפני כשעה, אלעדית כתב:

רשמית כבר א"א להישפט.

פנה ובקש את מס' הדואר של המכתב הראשון.

אפשר לבקש מהמרכז לגביית קנסות להפחית את התוספת ולשלם רק את הקרן. הם לא חייבים להסכים.

 

(ואני מציע שתעדן קצת את הניסוח, במכתב שאתה כותב להם...)

אין אפשרות לתבוע את המשטרה/דואר/הוצאה לפועל על מספר סעיפים בינהם "רישום כוזב" "מרמה" וכו'...

 

הרי אני יכול להצהיר ב100 אחוז שלא נמסר לי שום דבר דואר רשום ולא רשום.

 

חובת ההוכחה הנגדית היא על המשטרע והדוור הפושעים.

 

 

לפני 15 דקות, sperial כתב:

הבעיה היא שלפי החוק (תקנות?) רואים את מי שנשלח אליו דואר רשום כאילו התקבל אחרי 14 יום.

 

את טיב השירות של דואר ישראל אנחנו מכירים היטב.

 

אבל להלחם נגד זה זהו מלחמה בטחנות רוח.

 

וזה תקין? לשלם מאות שקלים + קנס 50% ועוד תוספות, רק בגלל ש"חברי הכנסת" והמשטרע החליטו כי עצם שליחת המכתב הוא כקבלתו??

 

ואנשים פה מפגנים רק על מילקי וקוטג'..

פורסם

הבעיה העיקרית שלך, היא לא הקנס [שכמובן כואב בכיס]  אלא הנקודות [פלילי]

הייתי פונה לעו''ד תעבורה ומתייעץ (כמדומני שיחת ייעוץ היא לא עולה כסף)

משתדל לעזור

פורסם (נערך)

ידעת על הדוח לפחות חצי שנה ( לפי השרשור שפתחת בנובמבר). אז היה לך לפחות חצי שנה לטפל בעניין. 

מבחינת החוק, כפי שכבר ציינו כאן, אין חובת חתימה . הלקונה העיקרית והיחידה עבורך, לבדוק מול הדואר באילו מועדים נשלחו אלייך מכתבים, לאילו כתובות ומה מצויין מבחינת מסירה ( נמסר/ לא נדרש/ לא ידוע)

עריכה אחרונה על ידי fatboy1340

God decides how long your life will be,you decide how wide it will be

פורסם (נערך)
לפני 58 דקות, PASHUT כתב:

הבעיה העיקרית שלך, היא לא הקנס [שכמובן כואב בכיס]  אלא הנקודות [פלילי]

הייתי פונה לעו''ד תעבורה ומתייעץ (כמדומני שיחת ייעוץ היא לא עולה כסף)

 

ומה עם איומיי ההוצאה לפועל?

איפה הרתעה של המשטרע/דואר, שיעשו את עבודתם כראוי.

 

 

 

 

לפני 56 דקות, fatboy1340 כתב:

ידעת על הדוח לפחות חצי שנה ( לפי השרשור שפתחת בנובמבר). אז היה לך לפחות חצי שנה לטפל בעניין. 

מבחינת החוק, כפי שכבר ציינו כאן, אין חובת חתימה . הלקונה העיקרית והיחידה עבורך, לבדוק מול הדואר באילו מועדים נשלחו אלייך מכתבים, לאילו כתובות ומה מצויין מבחינת מסירה ( נמסר/ לא נדרש/ לא ידוע)

 

ידעתי  עליו כדרך אגב,

בגלל דו"ח שלא קשור עליו, ואז זה נדחה ונשכח.

 

אבל זה לא פוטר את הרשויות מהאחריות שלהן, כמו שהם פועלים "לפי החוק" בעצם מתן הקנס. כך יש הליך של שליחת מכתב, והודעה לנקנס. והם לא עשו את זה..

 

הרבה אנשים מגינים על חלק מהמשטרע (לא כולם) כי הם לא צוערו/הוטרדו או נעשה להם עוול על ידם.

 

 

חובת ההוכחה היא על המשטרע והדואר לא עליי..

 

 

עריכה אחרונה על ידי רוכברכב
פורסם

לא. לפי החוק עליך להוכיח כשל של הרשויות.

 

ובבקשה, הבדיחה על ה״משטרע״ לא מצחיקה. היא גם לא עשתה לך כל רע (אלא אם אתה יכול להוכיח שהדו״ח שגוי).

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תתקשר למפנ"א ותבקש את המספר של הדואר הרשום של המכתב מנובמבר.

באמצעות המספר הזה, תראה מה רשמו בדואר. אם רשמו מען לא ידוע או משהו שמציין שלא מצאו את התיבה, תפנה לדואר באמצעות אתר האינטרנט ושיספקו מכתב מטעמם על כך שזה לא הגיע אלייך.

חשוב לציין - אם מצויין לא נדרש/לא נאסף - אין מה לעשות עם זה.

אחרי שפנית לדואר וסיפקו מכתב רשמי שלא מצאו את הכתובת/ את התיבה וכו' אתה חוזר למפנ"א דרך האתר ומציג להם את המסמך מהדואר ודורש את הדוח המקורי.

הדוח מתאפס ואתה יכול להגיש בקשה להישפט/להמיר באזהרה/ לערער/לשלם את הדוח המקורי.

 

תתפלא, אך היו לי לא מעט מקרים כאלה בארגון שבכך הצלחתי להחזיר דוחות אחורה ולהסב אותם.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
בתאריך 8.5.2026 בשעה 18:28, sperial כתב:

לא. לפי החוק עליך להוכיח כשל של הרשויות.

 

ובבקשה, הבדיחה על ה״משטרע״ לא מצחיקה. היא גם לא עשתה לך כל רע (אלא אם אתה יכול להוכיח שהדו״ח שגוי).

זה לא נועד להצחיק.

אבל מקבל את בקשתך.

 

נניח שאני אוכיח שה"משטרה" והדואר כשלו או שיקרו/התרשלו (מה שסביר להניח).

 

מה יהיו ההשלכות עליהם מבחינה פלילית?? רישום כוזב/מרמה/הוצאת כספים במרמה??

 

והאם אפוצה על עוגמת הנפש?

 

 

בתאריך 8.5.2026 בשעה 19:01, asix כתב:

תתקשר למפנ"א ותבקש את המספר של הדואר הרשום של המכתב מנובמבר.

באמצעות המספר הזה, תראה מה רשמו בדואר. אם רשמו מען לא ידוע או משהו שמציין שלא מצאו את התיבה, תפנה לדואר באמצעות אתר האינטרנט ושיספקו מכתב מטעמם על כך שזה לא הגיע אלייך.

חשוב לציין - אם מצויין לא נדרש/לא נאסף - אין מה לעשות עם זה.

אחרי שפנית לדואר וסיפקו מכתב רשמי שלא מצאו את הכתובת/ את התיבה וכו' אתה חוזר למפנ"א דרך האתר ומציג להם את המסמך מהדואר ודורש את הדוח המקורי.

הדוח מתאפס ואתה יכול להגיש בקשה להישפט/להמיר באזהרה/ לערער/לשלם את הדוח המקורי.

 

תתפלא, אך היו לי לא מעט מקרים כאלה בארגון שבכך הצלחתי להחזיר דוחות אחורה ולהסב אותם.

מען לא ידוע לא רלוונטי. כי על הודעת האיום בדבר העברה להוצאה לפועל נמצאה עם כתובת מדויקת. זרקו את זה לאחד התאים בביניין ועל המעטפה יש עדיין את הגזיר שמדביקים על הודעה על "דואר רשום" (שמי יודע מה הדוור רשם בו).

 

וגם לא נדרש/לא נאסף לא רלבנטי, כי לא פנו אלי ודרשו שאקבל את המכתב, ולא קיבלתי הודעה בטלפון  על דבר דואר רשום שאני צריך לאסוף.

 

 

ובנוגע לכל האיומים האלו של רשות האכיפה והגבייה, האם זה לא מוגזם שעל דו"ח של מאות שקלים הם מתנסחים ומאיימים בצורה שלא הייתה מביישת  עבריינים מקצועים... ??

 

האם זה כזה נפוץ שככה פתאום בן אדם יכול להגיע למצב שרשות האכיפה והגבייה מפעילה נגדו אמצעיים בלי שעשו את כל האמצעיים לוודא שהוא אכן קיבל הודעה/התראה. אפילו בשיחת טלפון הרי ה"משטרה" יודעת להתקשר לבן אדם ולדרוש שיזיז את הרכב וכדומה.. או אפילו לשלוח שוטרים לבית של הבנאדם ולהתריע בפניו לפני שנוקטים באמצעיים כאלו דרקונייםם....

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי רוכברכב
פורסם (נערך)

אתה מצפה מהמפכ"ל שיגיע לבית של כל מי שמקבל דוח?

יש דואר, יכול להיות שהם מחפפים לפעמים, צריך להתמודד עם זה

מי איים עליך? נראה שלקחת את זה קשה אחי... מה כתוב במכתב שהקפיץ אותך?

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם

תראה, אני מבין את הכעס שלך, יש כאן כשל מתמשך של דואר ישראל, ואילו במהלך 4.5 שנות חברותך בפורום היית עוקב אחר הפורום המשפטי היית רואה סיפור דומה בממוצע פעם בחודש.

 

אבל הכעס לא יעזור לך. פעם, כשהיה כאן שירות דואר נורמלי, נקבע בחקיקה כי אם ההודעה נשלחה בדואר רשום רואים אותה כעבור 14 יום כאילו התקבלה. יש לכך סיבה - כדי למנוע מצב שאנשים לא יאספו את הדואר ויטענו שההודעה לא התקבלה. בינתיים שירות הדואר הולך ומדרדר, אבל התקנה בתוקף, וכפי שנאמר בלשון הצבאית - לך תוכיח שאין לך אחות. למשטרה יש מספר דבר דואר רשום, הדואר טוען שההודעה נמסרה, ולך אין דרך להוכיח משהו אחק. אפילו תביעה נגד הדואר תדחה.

 

ורשות האכיפה והגביה נועדה למטרה אחת - לאכוף פסקי גין ולגבות חובות וקנסות. היא לא חוקרת רשויות אחרות.

 

אז האם המצב תקין? כבר הרבה שנים שלא. אבל אתה מלחם בטחנות רוח, אין לך כוח אמיתי לשנות משהו. יש יום הבוחר פעם ב-4 שנים, וזהו.

 

@אלעדית תגיד, לא הכרת אנשים שיום אחד, out of the blue, מצאו עיקול על חשבון בבנק בגלל חוב של 100 ש״ח לבט״ל?

  • אהבתי 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 6 שעות, רוכברכב כתב:

מען לא ידוע לא רלוונטי. כי על הודעת האיום בדבר העברה להוצאה לפועל נמצאה עם כתובת מדויקת. זרקו את זה לאחד התאים בביניין ועל המעטפה יש עדיין את הגזיר שמדביקים על הודעה על "דואר רשום" (שמי יודע מה הדוור רשם בו).

 

וגם לא נדרש/לא נאסף לא רלבנטי, כי לא פנו אלי ודרשו שאקבל את המכתב, ולא קיבלתי הודעה בטלפון  על דבר דואר רשום שאני צריך לאסוף.

 

 

ובנוגע לכל האיומים האלו של רשות האכיפה והגבייה, האם זה לא מוגזם שעל דו"ח של מאות שקלים הם מתנסחים ומאיימים בצורה שלא הייתה מביישת  עבריינים מקצועים... ??

 

האם זה כזה נפוץ שככה פתאום בן אדם יכול להגיע למצב שרשות האכיפה והגבייה מפעילה נגדו אמצעיים בלי שעשו את כל האמצעיים לוודא שהוא אכן קיבל הודעה/התראה. אפילו בשיחת טלפון הרי ה"משטרה" יודעת להתקשר לבן אדם ולדרוש שיזיז את הרכב וכדומה.. או אפילו לשלוח שוטרים לבית של הבנאדם ולהתריע בפניו לפני שנוקטים באמצעיים כאלו דרקונייםם....

תשמע, סך הכל ניסיתי לתת לך אופציה.

משהו שלא עולה לך כסף ויכול להחזיר לך את הגלגל אחורה.

 

שאלת שאלה רצינית, עניתי בצורה רצינית.

יכול לומר לך שלי זה עזר כמה פעמים ולעוד כמה אנשים.

האם זה דורש התעסקות? כן. האם מובטח שבמבחן התוצאה תצליח? לא. 

לבכות שאכלו לי שתו, לא יקדם אותך לשום מקום.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...