Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 8.5.2026 בשעה 19:01, asix כתב:

תתקשר למפנ"א ותבקש את המספר של הדואר הרשום של המכתב מנובמבר.

באמצעות המספר הזה, תראה מה רשמו בדואר. אם רשמו מען לא ידוע או משהו שמציין שלא מצאו את התיבה, תפנה לדואר באמצעות אתר האינטרנט ושיספקו מכתב מטעמם על כך שזה לא הגיע אלייך.

חשוב לציין - אם מצויין לא נדרש/לא נאסף - אין מה לעשות עם זה.

אחרי שפנית לדואר וסיפקו מכתב רשמי שלא מצאו את הכתובת/ את התיבה וכו' אתה חוזר למפנ"א דרך האתר ומציג להם את המסמך מהדואר ודורש את הדוח המקורי.

הדוח מתאפס ואתה יכול להגיש בקשה להישפט/להמיר באזהרה/ לערער/לשלם את הדוח המקורי.

 

תתפלא, אך היו לי לא מעט מקרים כאלה בארגון שבכך הצלחתי להחזיר דוחות אחורה ולהסב אותם.

 

האם רשות האכיפה והגבייה יישהו בינתיים את ההליכים? או ייתנו הארכת זמן??

האם הם צריכים לקבל הוראה או אישור מהמשטרה לתת הארכת זמן לבירור?

 

 

ושאלה כללית לגבי כל מיני רשויות אכיפה גבייה/הוצאה לפועל למינהם. האם כאשר חס וחלילה הם מבצעים אכיפה ועיקול, האם הם לא מסתפקים בעיקול שווה ערך הקנס + הצמדה/פיגורים וכדמוה... אלא מעקלים את כל החשבון בנק או דירה ולוקחים רכב ורהיטים מבית החייב (ככה פחות או יותר מבינים מההודעה שלהם)?? 

 

 

 

פורסם

לא משהים ולא נותנים הארכת זמן ולכן אתה צריך לזוז. 

היום היית צריך להיות כבר עם המספר של הדואר הרשום ולראות מה רשום בדואר לגבי אותו מספר רשום.

זה מהדברים שמהרגע שמגלים נותנים עליהם גז ולא מתמהמהים.

לגבי העיקול - אין לי מושג. לא התעסקתי עם זה אף פעם.

פורסם

נותר לך פחות משבוע להסדרת החוב. אין לך זמן להתמהמה - אתה צריך להתקשר טלפונית למפנ״א על הבוקר ולבקש את מספר הדואר הרשום, לבדוק את גורלו באתר הדואר ואז להחליט איך להתקדם. אם הדואר בסטטוס ״לא נדרש״ או דומה אין לך הרבה ברירות - אתה צריך לשלם, כי רישום של עיקול יפגע גם בפעילות השוטפת שלך (איני יודע באיזה היקף) וגם בדירוג האשראי שלך.

 

שִתי הערות:

 

1. האם ראית את צילומי העבירה? האם זה אכן הרכב שלך?

 

2. באיזה סכומים מדובר?

 

אם אכן אתה זה שצולם כנראה שהטוב ביותר יהיה לשלם את הקנס, כולל תוספת הפיגורים, על מנת לצמצם נזקים.

 

סיפור קטן שהיה לי לפני כמה חודשים: אישתי חנתה בכחול לבן ולא הפעילה את הסלו. קיבלה קנס - אבל ניסתה לדחות את התשלום לרגע האחרון. התוצאה - קיבלתי הודעה על דואר רשום, שחיכה לי בבית דואר במיקום ללא חניה, טרטור לא קטן. וכמובן ששילמתי את הקנס. אילו שילמתי מיד לא הייתי מטורטר והייתי חוסך נסיעה, כולל דלק וחניה בכחול לבן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
לפני 47 דקות, רוכברכב כתב:

מעקלים את כל החשבון בנק או דירה ולוקחים רכב ורהיטים מבית החייב

הגזמת לגמרי אח יקר, אף אחד לא יבוא אליך לבית, במקרה הכי גרוע לוקחים את הסכום מחשבון הבנק (מניסיון של חבר שהזניח דוח), רק שזה יהיה כבר אחרי שהסכום יצמח - וחבל.

טפל בזה מחר ועדכן אותנו. בהצלחה

עריכה אחרונה על ידי אלעדית
פורסם

בנוגע למכתב רשום,

הדוור מגיע בדר"כ בשעות היום, כשהאנשים נמצאים בעבודה, ואם הוא דופק בדלת ולא עונים לו יש לו שתי אפשרויות, לשים את המכתב בתיבה ולסמן "נמסר" ולהסתכן בזה שלא יראו את המכתב או שהוא יעוף מהתיבה, או לקחת אותו לסניף הדואר (שזה אומר להיות יותר אחראי על המכתב ולא להשאיר אותו ללא השגחה) ולהשאיר הודעה, ולהסתכן בזה שלא יבואו לאסוף את המכתב. אני לא מוציא מכלל אפשרות שיש דוורים שלא עושים מלאכתם נאמנה, ובודאי במקומות שאין תיבות דואר מסודרות. אבל בגדול זה המצב.

פורסם

לחלוטין. נתקלתי בארועים מהסוג הראשון, ולעתים מהסוג השני - אם כי הרבה פתקים נושאים את הכותרת ״הודעה שניה״. דוור שירד עד דלת הבית? רק שליחים של אמזון או כרטיסי אשראי.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם (נערך)
בתאריך 10.5.2026 בשעה 00:48, sperial כתב:

. פעם, כשהיה כאן שירות דואר נורמלי, נקבע בחקיקה כי אם ההודעה נשלחה בדואר רשום רואים אותה כעבור 14 יום כאילו התקבלה.

טוב, 

לא רוצה להסיט את השרשור..

 

למה כשחברת האשראי שולחת לי מעטפה עם כ. אשראי חדש, יש חותמת של 7/5/26... ואני מקבל את זה היום..? זה מהר מאוד. ובדואר הרגיל. אבל דוחות מגיעים באיחורים ניכרים? 

 

כי בסוף זה משלוח כמו כל השאר. 

 

(גם חבילות מאמאזון לצורך העניין מגיעות בסוף הביתה). 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 3 דקות, אלעדית כתב:

לא הבנתי את התשובה (לדעתך)

לדעתי לא אמורה להיות בעיה מסוימת או עיכובים עם דברי דואר רשומים. מה גם שיש את GOV איי אל.

 

ולכן שאלתי, אם חבילות ומסמכים אחרים מגיעים בדואר רגיל בצורה סבירה, למה דברי דואר רשומים מתעכבים? 

לפני שעתיים, sperial כתב:

רק שליחים של אמזון או כרטיסי אשראי.

כרטיס האשראי נמסר לי היום בתיבת הדואר הרגילה. בלי שום שליח. 

מה שכן, עדכנו אותי בהודעה.. ובדקתי באתר של הדואר היה רשום לי "נמסר, הונח בתיבת הדואר". 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 16 דקות, saar5555 כתב:

כרטיס האשראי נמסר לי היום בתיבת הדואר הרגילה

זה שירות מיוחד שנקרא "רשום לתיבה", מופיע גם על המעטפה (מימין למעלה, איפה שהיו מדביקים את הבול)

  • מעניין 1
פורסם

לפני שבועיים-שלושה הוצאתי כרטיס אשראי חדש. במקום קיבלתי את כל הפרטים לאפליקציה של ישראכרט, צירפתי ל-wallet והתחלתי להשתמש בו.

אבל לא קיבלתי את הכרטיס הביתה.

אתמול התקשרתי לברר משהו לגבי כרטיס אחר, ובאותה הזדמנות שאלתי מה קורה עם הכרטיס.

התשובה: כרטיס דיגיטלי, אין כרטיס פיזי.

כרטיסים חדשים (לא חידושים) של חברות אחרות מגיעים לדלת עם שליח שמחזיק מסופון, מחתים על המסמכים ומצלם ת.ז.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

טוב בכו לי שתו לי לא עוזר

 

בזמן המנדט היו מחלקים דואר פעמיים ביום מאז זה רק מתדרדר.

 

פעם הייתה פרוצדורה שהדוור מתייצב בדלת הדירה אין תשובה מדביק הודעה על הדלת  .  ככה עובד ארגון מסודר

 

אז אחרי שבכינו מה היה 

 

פונים למפנ"א לקבל מספר הדואר הרשום

בודקים באתר הדואר מה הסיבה שלא הגיע לידיך.

 

אם לא  נדרש וכזה הלך עליך

 

אם לא בכתובת וכזה ניתן להזיז את הגלגל אחורה 

 

כתבת שגילית על הדו"ח . מה עשית  בעקבות הגילוי המרעיש הזה.

 

כלום אז תאשים את עצמך 

ישראל סבא בסבבא של 🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰

😍😍😍

יששששש נבחרת כדורגל

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...