Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

תוסף דלק אתם שמים? כי הויכוח נראה דומה. אני לא יודע מה הבסיס המדעי להמלצות, אבל לכל אחד יש דעה ברורה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אני לא משתמש במגן מסך. בסמרט הראשון שלי השתמשתי במגן.  רק השתמשתי במגינים למכשיר. פשוטים. היום בלי מגן. אחרי שהסמרטפון התפרק.

מה שכן יש לי נקודה של פגיעה במסך. לא יודע ממה. זה לא מפריע.

אני אדם דסלקט ולכן יופיעו שגיאות כתיב וחסר סימני פיסוק    נקודות  מקווה שתקבלו זאת 

תודה🙂

פורסם

אני גם כמו שחלק כתבו פה, לא נמצא בסביבה שיש בה סיכונים לפגיעות מכניות...

באף טלפון שהיה לי עד עכשיו לא השתמשתי במגן.

לפני שבוע ניקיתי את הטלפון הישן לפני המכירה, אחרי כמעט 3 שנים של שימוש היו על המסך שני קווים מאוד דקים וקטנים, כמו שני שערות שרואים רק בזווית מסוימת, ועוד נקודה אחת קטנה.

הקונה בחן את הטלפון רבע שעה ואמר שהמסך נראה כמו חדש כי בטח היה מוגן עם מגן...

כנראה אתם צודקים שהמסך המקורי יותר איכותי ועמיד מכול המגינים שנמכרים...

פורסם

יש מגן מסך סיליקוני/ג'ל - כבר הלכתי לאיבוד עם כל הטכנולוגיות שיש לזכוכיות מחוסמות לטלפונים. כנ"ל קייס לסמארטפון עצמו.

לא כמו חלק מהכותבים פה אני הסיכון לפגיעות מכניות וכו'. אני מפיל חופשי את הטלפון. לכן יש סוג אחד של קייסים שאני שם ומגן מסך שאני חייב כל הזמן למרות שאני לא מחליף בתדירות גבוהה, אם בכלל את המגן מסך..

 

Ready To Rock
Ready To Rumble

"Hard times create strong men, strong men create good times, good times create weak men, and weak men create hard times." G. Michael Hopf

 Daihatsu Sirion 2007 1.3 automatic
פורסם
לפני 20 שעות, sperial כתב:

תוסף דלק אתם שמים? כי הויכוח נראה דומה. אני לא יודע מה הבסיס המדעי להמלצות, אבל לכל אחד יש דעה ברורה.

 

יש אתרים/ערוצים שמבצעים מבחנים מוסדרים ועקביים.

 

https://www.youtube.com/mobilereviewseh

 

זה טרחני ברמות...

 

מגיני סיליקון רגישים לסריטות, הרבה יותר מהמסך וגם יותר ממגיני זכוכית, כך שצריך להחליף יותר תדירות. מצד שני, בפגיעה חזקה הם לא נסדקים.

 

יש גם מגיני זכוכית מ-sapphire שהם הכי עמידים לסריטות, אבל הם יקרים.

 

מה הסיכוי שמסך יינזק תלוי בחוזק שלו וכמובן במשתנים של מה פוגע ואיך. 

חטפת זיז בפינה, אכלת אותה.

נפל על הפנים עם קייס שמורם מעבר למסך, לא קרה כלום. 

 

כך שאין מה ללמוד מסטטיסטיקה אישית.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם

שאלה פילוסופית: כל הפיתוחים בתחום ה-gorilla glass ושות' בשנים האחרונות בטח עלו לא מעט כסף. מה המוטיבציה של יצרני הטלפונים להשקיע בזה, במקום לתת למסכים להתנפץ כל שני וחמישי ולהרוויח מהחלפתם?

 

כל ההסברים של קומון סנס, הגינות בסיסית כלפי הלקוחות ועמידות בשימוש סביר אינם קבילים פה, כי כמו שראינו - כשסטיב/טים מחליט שלא יהיה יותר שקע אוזניות, סוללה נשלפת, או סים כפול - אז על הזין שלו איך המשתמש מרגיש - עד הגרסה הבאה הוא כבר יתרגל. אבל משום מה מסכים ששורדים שואה גרעינית זה עדיין פריוריטי אצלם, אז אני תוהה מדוע זכינו לחסד הזה.

 

פורסם

זה האילומנטי, שהם הבעלים של כל המפעלים בסין שמייצרים את כל מגיני המסכים, שהם במאבק מול כוחות הקיואנון, שמנסים לייתר להם את מקור ההכנסה.

נשאלת כמובן השאלה, למה לא לייצר מפלסטיק, שיותר עמיד או מתכת (שגם אפשר לטעון דרכה אלחוטית)?

 

 

זכוכית תמיד יכולה להישבר. העמידות היא יותר לשריטות.

למה היצרנים משתדלים לייצר זכוכית עמידה?!

כי זה פיצ'ר שאפשר לקחת עליו עוד כסף?

כי הם לא מרוויחים מהחלפים, רק ממכירה של חדש?

 

מסובך עולם הקונספירציה...

  • אהבתי 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני שעה, Derish כתב:

מה המוטיבציה של יצרני הטלפונים להשקיע בזה, במקום לתת למסכים להתנפץ כל שני וחמישי ולהרוויח מהחלפתם?

מה המוטיבציה שלהם להשקיע במכשירים עמידים למים?

איש חולם אני

וכך היה תמיד

פורסם
לפני שעה, Derish כתב:

מה המוטיבציה של יצרני הטלפונים להשקיע בזה, במקום לתת למסכים להתנפץ כל שני וחמישי ולהרוויח מהחלפתם?

 

כמו שפאלו אמר, אני מניח שזה קלף שיווקי- טלפון עם מסך טוב ימכר הרבה יותר טוב מטלפון עם מסך שנסדק מכול שטות. 

וכן, אם קולקטיבית כול המסכים יהיו רגישים באותה מידה, אתה לא תפנה ליצרנים למסך חדש אלא תלך לאבי סמארטפנים שירכיב לך את המסך הסיני שיש לו במלאי 

פורסם

אני בטוח שאילו היו רוצים, היו יכולים להנדס את המסכים כך שחלק חלופי מסין לא יעבוד כמו שצריך. זה כבר נעשה בכמה מודולים אחרים והוכח לא פעם במבחני repairability. 

 

כנראה שזה פשוט חלק כ"כ זול שלא שווה להם את ההתעסקות, ועלויות הפיתוח נספגות ע"י הספקים. 

 

פורסם

אבל הם עדיין מייצרים אותו ככה שהוא כן, פוטנציאלית, ישבר בתנאים מסוימים וגם ישרט די בקלות במגע עם חפץ חד או אפילו גרגיר חול.

יש לי שעון  Tissot די זול שנרכש לפני 15 בסביבות 1500שח כלומר רבע מחיר מסמארטפון דגל.

כול הרצועת מתחת מלא בסימני שימוש ושריטות קטנות, אבל הזכוכית עם אפס שריטות, כמו חדשה מהמפעל!

למרות שכן ספגה לא מעט במהלך השנים.

אז כנראה זה לא כזה יקר או מסובך לייצר זכוכית באמת חזקה ועמידה נגד שריטות.

פורסם

שעונים שאינם זולים מאוד מגיעים עם זכוכית ספיר שנחשבת עמידה. זה כולל גם שעונים חכמים.במשום מה זה לא קטרה בטלפונים.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

משתמש לאורך השנים במגני זכוכית מאליאקספרס, מתוצרת NO NAME.

 

עם ה S25 זה לא עובד.

 

מגני הזכוכית הפשוטים נסדקים מאוד מהר בפינות ולמעשה צריך להחליף אותם בתדירות יחסית גבוהה (זה גם תלוי בקייס של המכשיר, כמה הוא מספק הגנה בצדדים מעבר לקו המסך - או בצורה יותר פשטנית: כמה הוא "עולה" מהצדדים ומגן על המסך ממש בפינות).

ניסיתי לשים מגן רגיל ב S25 והוא פשוט נשבר מכלום כל יום\יומיים. הוא גם עבה יחסית.

 

...ואז - חזרתי לסחורה של NILLKIN, שם הובטח שאפילו ב S25 אין בעיות עם טביעות אצבע וכו'. הוזמן מאליאקספרס כמובן.
אז נכון, זה לא מגן מסך של 5 ב 10 ש"ח, אלא מגן של 40-50 שח ליחידה - אבל: מדובר בזכוכית דקה עם גמישות שלא קיימת בסחורה הפשוטה, שומרת על הרגישות האמיתית של המסך, גם בכל מה שקשור לסורק טביעת אצבע שיש ב S25 (עם המגינים של ה-5 ב 10, הוא לא עובד).

עם ה NILLKIN המסך עובד בול כמו בלי מגן... גם בזיהוי פנים.

ה NILLKIN מגיע ב-2 תצורות: שקוף ו- ANTI PEEP ושניהם עובדים מעולה.

בנוסף, הוא מגיע עם שבלונת פלסטיק בגודל הטלפון, כך שאתה גם לא צריך למקם ידנית את המגן אלא פשוט לנקות את המסך, להכניס את הטלפון לשבלונה ולמשוך את הסרט. זהו. 

 

טלפון יכול לחיות מעולה גם בלי מגן מסך, אבל חייב שיהיה לו קייס מספיק טוב שיגן על הפינות *מסביב* למסך, ובשביל שזה יקרה זה צריך להיות מגן שהוא לא רק "יפה" אלא גם בולט מספיק גבוהה (וקשיח במידה מסויימת) מקו המסך בשביל לספק לו הגנה על הפינות.


בסופו של יום, מי שמתעסק מעט בזכוכיות ובמיוחד בזכוכית מחוסמת יודע שלזכוכית מחוסמת יש עמידות מאוד מאוד גבוהה למכות ישירות, אבל היא לא יכולה לסבול מכות בפינות ולא יכולה לסבול פגיעה של חפץ חד מאוד בחזית - זה שקול לנעיצת סיכה בבלון.

לכן ברגע שניטרלת את הפגיעה בפינות (בעיקר בדפנות) של הזכוכית, ניטרלת חלק מאוד מכובד מהסיכון של שבר מסך.

(נ.ב. זאת הסיבה שב"פטיש" ששובר חלונות יש בקצה שבבי יהלום חדים שמתפקדים כמו סיכה חזקה ושוברים את החלון בקלות - אחרת קשה מאוד לשבור אותו - הכוונה בעיקר לזכוכית מחוסמת, לא רגילה).

איציק

  • אהבתי 1
  • מעניין 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ניסיתי בעבר, פעם אחת, מגן מסך. מאד לא אהבתי את זה. לא שמתי מאז. 

אני כן משתמש בקייס להגנה על המכשיר.

המכשיר חי בנרתיק על החגורה שלי ביום יום. 

בתאריך 8.11.2025 בשעה 11:45, Derish כתב:

<הכנס כאן *בדיחה על קונדומים, הורדת הרגישות, והארכת זמן הפעולה.>

*פרסומת, אם כבר. לא בדיחה. 

בתאריך 9.11.2025 בשעה 11:48, Derish כתב:

שאלה פילוסופית: כל הפיתוחים בתחום ה-gorilla glass ושות' בשנים האחרונות בטח עלו לא מעט כסף. מה המוטיבציה של יצרני הטלפונים להשקיע בזה, במקום לתת למסכים להתנפץ כל שני וחמישי ולהרוויח מהחלפתם?

הם פחות נפיצים ממה שרוב האנשים חושב, וזו עוד דרך להרוויח ממוצר אפטרמארקט. יצרני הטלפונים מעדיפים שישלמו להם תמלוגים על הפטנט, כסף מהאוויר, מאשר שמישהו אחר יגרוף את זה- כי בכל זאת, זה מוצר שהרבה אנשים מוכנים להישבע בו ויש לו דרישה קשיחה בשוק. זה הכל. ביקוש והיצע. 

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

פעם הייתי שם, ומזמן הפסקתי. 

בדיוק מאותה סיבה שאני לא שם ריפודים ברכב, למי למה? לשמור לבעלים הבא? שהוא ישמור וישמים. 

קנית מכשיר יקר רוצה להנות ממנו, אין כמו מגע בלי כל הפלסטיקים שלא לדבר שכמעט ואיך תביעות אצבע על המסך. פשוט איכות חיים אחרת לגמרי. וכן יש סיכון לשבר, מצד שני רוב המגינים לא ממש מגינים על הסמך משבר אם הפגיעה חזקה. 

אני חושב שאם לקחת את כל מגיני מסך שקניתי עם הזמן הם מגיעים למחיר של מסך, קיצר כל אחד יעשה איך שנוח לו אבל הגעתי למסקנה שזה פשוט חווית משתמש אחרת ואני רוצה להנות ממנה אם כבר. 

צ'רי טיגו 7 פלאג אין הייבריד 2026

מאזדה 3 ספיריט 2014 2.0

×
×
  • תוכן חדש...