Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 50
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
לפני 8 שעות, falou כתב:

יש. אבל כנראה שזה מסבך, כי זו הסיבה שנותנים למעבר לזכוכית. אולי מחרטטים...

 

לפני 8 שעות, Liviur כתב:

בנוסף זכוכית מעבירה טעינה אלחוטית יותר גרוע מפלסטיק למעשה

:)

בקצרה - זה לא מסבך.

זה פשוט כמו שכתבתי - פלסטיק - עבור אותו חוזק צריך להיות עבה יותר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

אז קיבלתי השבוע את המכשיר POCO X7 שהוא עם מסך מעוקל ולא ניתן לשים מגן זכוכית רגיל כמו שהייתי רגיל

המגן שמגיע איתו מחומר דק ומעצבן כזה, הסרתי אותו, נקווה שהמסך ישאר שלם לאורך זמן, אין לזה מגן זכוכית נורמלי, בדוגמא ל S23 Ultra וכו'

פורסם

בשבילי מסך מעוקל זה דיל ברייקר בסלולרי.

הסיבה היחידה לקיומו היא אסתטית, כשמכל בחינה פרקטית מדובר בהצקה, בטח מבחינת הפגיעות שלו.

כנראה ששמו אותו בפוקו משיקולי זמינות/מחיר, כי מדובר במסך עם spec מצויין, אבל בגירסה הבכירה יותר יש מסך שטוח...

 

תשקיע בקייס טוב, ושיהיה בהצלחה

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

פורסם
לפני 9 שעות, falou כתב:

בשבילי מסך מעוקל זה דיל ברייקר בסלולרי.

הסיבה היחידה לקיומו היא אסתטית, כשמכל בחינה פרקטית מדובר בהצקה, בטח מבחינת הפגיעות שלו.

כנראה ששמו אותו בפוקו משיקולי זמינות/מחיר, כי מדובר במסך עם spec מצויין, אבל בגירסה הבכירה יותר יש מסך שטוח...

 

תשקיע בקייס טוב, ושיהיה בהצלחה

לקחתי סיכון וחסכתי 60$ הפעם לעומת הגרסא הבכירה יותר.

מקווה שלא טעיתי ושהמסך אכן יחזיק מעמד לפחות 3 שנים, הזמן יגיד את שלו. תודה ואעדכן.

×
×
  • תוכן חדש...