Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם,
אני שוקל לקנות אלפא רומיאו ג’וליה שנת 2018, מנוע 2.0 טורבו 200 כ"ס, יד שנייה (הבעלים הנוכחי משנת 2021), עם 160,000 ק"מ.
המוכר אומר שהרכב עבר תאונה קטנה אצל הבעלים הקודם אבל אין לו פרטים מדויקים.

ברשותי היסטוריית טיפולים (מצורפים 2 דפים).
אני לא מאוד מבין בתחום ורוצה לשמוע חוות דעת ממי שמכיר:

  • מה לבדוק במיוחד ברכב הזה בקילומטראז' כזה?

  • האם יש נקודות תורפה ידועות?

  • עד כמה "תאונה קטנה" יכולה להשפיע על המחיר/החלטת הקניה?

  • האם זה רכב שמומלץ להחזיק בשלב הזה או שעדיף להתרחק?

אשמח לכל עצה או ניסיון אישי.

תודה רבה 🙏

WhatsApp Image 2025-09-10 at 18.28.18 (1).jpeg

WhatsApp Image 2025-09-10 at 18.28.18.jpeg

פורסם

יש לרכב מספר מחלות שזכורות לי:

1. גג פנורמי נתקע - תיקון בעלות של כמה אלפי שקלים.

2. רדיאטור נוזל - רוב הסיכויים שכבר הוחלף ברכב המדובר.

3. צינורות מים מתייבשים.

 

תוודא שהכל כבר טופל, אחרת יש לקזז מהמחיר כי אלו מחלות שכיחות מאוד בדגם הזה.

בהצלחה.

פורסם

זה לא מסוג הרכבים שתוכל למצוא מציאה בזול.

רכב מטופל ועם נסועה סבירה, ימכר במחיר סביר. 

לדעתי ברכבים מהסוג הזה, כל ניסיון לחסוך בעלות הרכישה, תחזור אלייך בעלויות אחזקה גבוהות יותר שעלולות לעלות על החיסכון ברכישה. 

מציע שתשקול שוב אם יש לך אפשרות לרכוש ולהחזיק רכב כזה.

לא בושה בכלל לעצור ולחזור לזה בעתיד כשהכיס יהיה מרופד יותר, אחרת ההנאה מהרכב תהיה נמוכה מהסבל לכיס. 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1
פורסם

האוטו הזה גמור, אורן השקיע בלהסביר למה.. 

אם אתה רוצה ג'וליה, או כל אלפא, הדרך היחידה להשיג אחת טובה זה אך ורק אם תיצור קשר עם אחד המוסכים המומלצים (במרכז - איציק, מיכאל, כחול לבן ואוטואיטליה) ותשאל אם יש להם לקוח שרוצה למכור.

אם בכל זאת אתה מתעקש דרך יד2 ופייסבוק אז לוודא בהיסטוריה:

- שמן בתקן ACEA C2 בלבד והוחלף כל לכל היותר 15K, עדיף 10K.

- נוזל קירור פאראפלו בלבד.
(אני אישית לא ראיתי אף פעם היסטוריה כזאת ברכב מיד2 או פייסבוק)

 

כמו שנכתב יש לג'וליה כמה מחלות - לכולן למיטב ידיעתי יש פתרון, לגבי הרדיאטור - הוא מגיע דפוק מהיצרן ובסופו של דבר גם מקורי חדש יתחיל לנזול.
בחו"ל אומרים שהרדיאטור של התלתן מתאים בול ולא נוזל. 

 

כלל המנוע אמין במידה וטופל כמו שצריך, אם לא טופל - הוא יעניש.

  • אהבתי 1
פורסם

 🙏תודה רבה לכולם על התגובות 🙏 לקחתי לצומת ליבי ובגלל זה בדקתי רכב אחר.

הבעלים נשמע אדם אמין, טוען שעשה טיפולים כל 10,000 ק"מ רק במוסך מורשה.

העברנו את הרכב בדיקה לפני קנייה – מצרף כאן את הדו"ח.Screenshot_20250914-130407.thumb.png.c980e3082f7e73f35d98c1dac6d2d6a3.png

 

השאלה שלי: זה תקין שהבדיקה יוצאת "לא תקין"?

האם שווה לקחת את הרכב ולסדר את מה שצריך, או שעדיף לוותר

פורסם

אתה אומר שלקחת לתשומת ליבך אבל הוצאת כמה מאות שקלים לבדיקה של רכב שבור לגמרי אחרי תאונה.

אם אתה רוצה ג'וליה שתגרום לך להתחרט על היום שנולדת - אתה בכיוון הנכון.

 

לגבי השאלות שלך:
הבדיקה הזאת ספציפית מאוד מאוד לא תקינה.
עדיף לוותר, היה עדיף יותר אם היית מבקש לראות היסטוריית טיפולים - זה היה חוסך לך את ה500~ שקל של הבדיקה.

 

כבר כתבתי לך איפה מוצאים ג'וליות טובות..

 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 12.9.2025 בשעה 13:33, Katom כתב:

אם אתה רוצה ג'וליה, או כל אלפא, הדרך היחידה להשיג אחת טובה זה אך ורק אם תיצור קשר עם אחד המוסכים המומלצים (במרכז - איציק, מיכאל, כחול לבן ואוטואיטליה) ותשאל אם יש להם לקוח שרוצה למכור.

אופציה נוספת, אם אתה גר באזור המרכז, תגיע בימי שישי ב 16:30 בערך לאירפורט סיטי למפגש בעלי אלפא. יש למעשה שתי נקודות מפגש ( ככה זה כשהמרגנים ״ברוגז״) האחת במגרש החניה בקצה הקריה ב- חניון אייר קפה הקבוצה השניה הקטנה יותר בחניון שליד מוטורולה .  תוכל להתרשם משיחות עם בעלי רכבי אלפא, לשמוע מי מוכר וקבל תמונה טובה על הרכבים.

לפעמים יש קבוצה נוספת בחניון הגדול שמול המרכז המסחרי בכניסה לאירפורט סיטי מכיוון 453

image.thumb.png.f57718159cecac3a34a6991712428e02.png

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

מקבל את התיקון, אני לא מאוד מעורב אבל מהמעט שאני יודע - רוב האנשים שמגיעים למפגשים מטפלים באותם המקומות אז מאמין שבסוף הוא יגיע לאותם אנשים, אבל עדיין שווה לנסות כמובן, זה בחינם.. 
 

פורסם (נערך)

אין לי כל אינטרס קידום מכירת/קניה רכבי אלפא, מעבר להיותי חובב רכב.

הנוכחות במפגש כזה מאפשרת למי שמעוניין לפגוש לראות ולהתרשם מהרכבים ופחות לנוע בין תל אביב,רחובות,פתח תקווה,שדה חמד .

בעלי המכוניות משתפים מאוד בכל מה שכרוך בלהיות בעלים של מכוניות איטלקיות מזדקנות 😉 לא כולם מטפלים באותם מקומות אבל כן יספרו לך (כמו שסיפרו חי כשחשבתי על 156 בוסו מזדקנת) למה לצפות. 

 

עריכה אחרונה על ידי zaf

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

זה לא מסוג הרכבים שאתה יכול לקחת לכל מכון לבדיקה. אתה צריך לגשת למי שמתמחה בדגם. 

אני יודע שבעבר היה מוסך מיכאל בתײא ואיציק ברחובות היו עורכים בדיקות, מציע שתברר אם עדיין זה נכון. 

מעבר לכך, איו טעם לקחת רכב לבדיקה ללא בדיקה מקדימה של מכר שיכול לעזור לך לסנן רכבים שמראש ניתן להבין שאין טעם להשקיע בהם את עלות הבדיקה, אחרת זה יגרום לך להוצאות מיותרות, ייאש אותך ובסוף תיקח רכב לא מתאים. 

אגב, הרכב שבדקת קודם מוצע כרגע במחיר דיי מפתה, אולי שווה לקחת סיכון אם יש לך מוסך שיכול לעזור בתהליך. 

פורסם

אגב, בדיקה של הרכב הראשון מעלה כי לאחר שהיה אצל הבעלים הפרטי הראשון, הוא עבר 3 סוחרים במשך תקופה של 5 חודשים. זה דבר שיכול להעיד על כך שהוגדר על ידי הביטוח כאובדן להלכה ושוקם ומתיישב עם הסיפור של ה'תאונה הקטנה' של הסוחר. כמובן שיכול להיות גם מצב בו רכב מוצע למכירה זמן רב ועובר סתם כך בין סוחרים בשל חוסר ביקוש ויש לבדוק כל מקרה לגופו, אבל זה בהחלט מדליק נורת אזהרה.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...