Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

דוח בלקר האם מומלץ להוציא לפני רכישת רכב יד 2? הבנתי שהוא מציג הפעלת ביטוח בתאונות גדולות וגם מציג שעבודים/עיקולים אם יש
אבל שיעבודים/עיקולים אמורים להיות כתובים ברישיון רכב
ולגבי תאונות גדולות זה משהו שבמכון הבדיקה יכולים לזהות על פי מצב הרכב
אז האם כדאי להוציא דוח בכל זאת או לא?

פורסם

זה לא דו״ח תאונות אלא דו״ח ביטוחים ותביעות ביטוח - וכולל את המידע החשוף לציבור. שעבוד מופיע ברישיון הרכב ומישכון אפשר לבדוק באתר רשם המשכונות תמורת כמה שקלים.

 

אני מסופק האם דוח בלקר מכיל מידע שאינו גלוי בערוצים הרשמיים, הוא רק מרכז אותו מכל המקורות.

  • אהבתי 3
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

1. יש לא מעט מקרים שמשכון/שעבוד נמחק מרישיון הרכב ועדיין מופיע ברשם המשכונות - לכן חשב להוציא דו"ח  מרשם המשכונות  שעולה 12 ש"ח מכאן

2. תאונות גדולות (וגם יותר קטנות) בד"כ יגלו בבדיקה, אבל בדיקה עולה 500 ש"ח לפחות, דו"ח סליקה שיכול להעיד על תאונה משמעותית ולחסוך את הבדיקה עולה 12 ש"ח מכאן

 

דוח בלקר מציג את אותו מידע בדיוק בצורת קצת יותר מפונפנת, וכרוך בתשלום "מס אשכנזים"  (ותכל'ס שאפו להם על השיווק)

  • אהבתי 3
פורסם (נערך)
לפני 56 דקות, PriceDevil כתב:

1. יש לא מעט מקרים שמשכון/שעבוד נמחק מרישיון הרכב ועדיין מופיע ברשם המשכונות - לכן חשב להוציא דו"ח  מרשם המשכונות  שעולה 12 ש"ח מכאן

2. תאונות גדולות (וגם יותר קטנות) בד"כ יגלו בבדיקה, אבל בדיקה עולה 500 ש"ח לפחות, דו"ח סליקה שיכול להעיד על תאונה משמעותית ולחסוך את הבדיקה עולה 12 ש"ח מכאן

 

דוח בלקר מציג את אותו מידע בדיוק בצורת קצת יותר מפונפנת, וכרוך בתשלום "מס אשכנזים"  (ותכל'ס שאפו להם על השיווק)

מה ההבדל בין infocar לדוח בלקר? זה נראה שגם infocar מציגים היסטוריה ביטוחית

 

עריכה אחרונה על ידי eilon101
פורסם

אינפוקאר מציג היסטוריה ביטוחית (שים לב - לא היסטוריית תאונות). בלקר מרכז את כל המקורות.

 

@PriceDevil כדאי לחדד - מישכון לעולם לא מופיע ברישיון - יש לבדוק אותו ברשם המשכונות.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 20 דקות, sperial כתב:

אינפוקאר מציג היסטוריה ביטוחית (שים לב - לא היסטוריית תאונות). בלקר מרכז את כל המקורות.

 

@PriceDevil כדאי לחדד - מישכון לעולם לא מופיע ברישיון - יש לבדוק אותו ברשם המשכונות.

אוקיי תודה, אם ברשם המשכונות אני יכול לראות שעבודים ומשכונים, איפה אני יכול לראות עיקולים? 

פורסם
לפני כשעה, sperial כתב:

אינפוקאר מציג היסטוריה ביטוחית (שים לב - לא היסטוריית תאונות). בלקר מרכז את כל המקורות.

 

@PriceDevil כדאי לחדד - מישכון לעולם לא מופיע ברישיון - יש לבדוק אותו ברשם המשכונות.

 

בלק"ר מציג את אותה הסטוריה ביטוחית בדיוק, עטופה בהרבה מלל די ריק מתוכן.

 

לגבי המשכון אני שולח אותך לדף של משרד המשפטים אליו הפנתי - לחץ על  "כלי תחבורה" ותקרא.

פורסם
לפני 30 דקות, PriceDevil כתב:

 

בלק"ר מציג את אותה הסטוריה ביטוחית בדיוק, עטופה בהרבה מלל די ריק מתוכן.

 

לגבי המשכון אני שולח אותך לדף של משרד המשפטים אליו הפנתי - לחץ על  "כלי תחבורה" ותקרא.

לחצתי על כלי תחבורה וכתוב שם בהערות: 

חיפוש כלי תחבורה יבוצע במאגר משכונות בלבד. למידע על שעבודים יש להזמין נסח חברה.

אז לא הבנתי זה לא כולל שעבודים? 

פורסם

שיעבוד ומישכון אלה הליכים שונים

 

מישכון - ברשם המשכונות.

 

שיעבוד - במשרד הרישוי. תראה אותו ברישיון (אפשר לבקש לראות כפל טרי שמוציאים מהדף האישי הממשלתי). 

 

מישכון לא חוסם העברת בעלות. שיעבוד כן.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

לא לגמרי מדויק.

 

משכון יכול להיות שלא יהיה רשום במשרד הרישוי. שעבוד שרשום ברישון הרכב במשרד הרישוי חוסם העברת בעלות ויופיע כמעט תמיד גם ברשם המשכונות. למרות שהוא מוגדר "שעבוד".

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם
לפני 18 דקות, sperial כתב:

שיעבוד ומישכון אלה הליכים שונים

 

מישכון - ברשם המשכונות.

 

שיעבוד - במשרד הרישוי. תראה אותו ברישיון (אפשר לבקש לראות כפל טרי שמוציאים מהדף האישי הממשלתי). 

 

מישכון לא חוסם העברת בעלות. שיעבוד כן.

אוקיי אז: 

משכונים - רשם המשכונות 

שעבודים - רישיון רכב

עיקולים איפה בודקים והאם צריך? 

פורסם
בתאריך 4.9.2025 בשעה 08:20, PriceDevil כתב:

קרא כאן

ניתן לקבל מידע על עיקולים ושיעבודים הרשומים על הרכב על ידי הזנת מספר הרכב באתר הממשלתי הייעודי

 

זה הכל? 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...