Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)
בתאריך 17.8.2025 בשעה 07:33, saar5555 כתב:

אני חושב שהייתי בודק את זה. נראה לי שיוצא מחיר סביר, והוא קיבל ציון לא רע. מגיע עם 2 סוללות. וזה 6". 

למכשיר הספציפי הזה  אין סוללות תואמות שנמכרות בנפרד?

בעקרון במכשיר כזה שיהיה ככל הנראה בשימוש מועט מאוד איך מומלץ לאחסן בבית את הסוללות, טעונות 100%, או פחות כדי לשמור ככל היותר על אורך חיי הסוללה?

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם
לפני כשעה, Camaro 92 כתב:

למכשיר הספציפי הזה  אין סוללות תואמות שנמכרות בנפרד?

בעקרון במכשיר כזה שיהיה ככל הנראה בשימוש מועט מאוד איך מומלץ לאחסן בבית את הסוללות, טעונות 100%, או פחות כדי לשמור ככל היותר על אורך חיי הסוללה?

כנראה שלא.

סוללות ליתיום יון.. אני לא יודע את התשובה. לשמור על חיי הסוללות לדעתי לא להטעין ישר אחר השימוש. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
בתאריך 17.8.2025 בשעה 07:33, saar5555 כתב:

אני חושב שהייתי בודק את זה. נראה לי שיוצא מחיר סביר, והוא קיבל ציון לא רע. מגיע עם 2 סוללות. וזה 6".

אתה יכול בבקשה לעזור למצוא לי קישור למוצר טוב עם ערכה קומפלט ונתונים דומים לזה שבציטוט ובעל סוללות תואמות שיהיה ניתן לרכוש אותם בנפרד בעתיד?

פורסם
לפני 9 דקות, Camaro 92 כתב:

שבציטוט ובעל סוללות תואמות שיהיה ניתן לרכוש אותם בנפרד בעתיד?

זה קצת בעיה. ואני בדקתי באמאזון בלבד. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)

יש פוליש מיוחד/או מומלץ יותר עבור רכב בצבע לבן? מטרת היישום היא קצת הסרת סווירלים ושריטות קלות ובעיקר להחזרת הברק לצבע שמזמן כבר דהה וראה ימים טובים יותר.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם (נערך)
לפני שעתיים, Camaro 92 כתב:

יש פוליש מיוחד/או מומלץ יותר עבור רכב בצבע לבן?

אני עונה למיטב ידיעתי. אינני מומחה בדיטיילינג. 

כל הניסיון הוא על אחריות השואל.  

 

לדעתי כל פוליש מחברה טובה וידועה יעשה עבודה טובה. אני השתמשתי בפוליש עדין של חברת מגווירס. Meguires. כן קיימים פולישים לצבע לבן. אבל ממה שבדקתי (שוב, אמאזון) זה יקר..

חשוב לשים לב, שיש דרגות חוזק לפוליש.. ולדעתי להתחיל בהכי עדין... בלי להפעיל לחץ על הפולישר. וחשוב ליישם על אוטו נקי, כשהפח קר. אחרי שטיפה וכמובן - ולבדוק תחילה במקום נסתר/שטח קטן, שאתה לא מזיק חלילה לצבע. מוצר נוסף שנראה לי שהשתמשתי בו. הGRIT TYPE  בינוני. 

 

שוב, ממליץ שתבדוק ביוטיוב סרטונים ותראה איך אנשים עובדים.  ועוד דבר, לבדוק את הביקורות, לראות מה הציון של המוצר. לרוב, לדעתי.. 4.5-4.8 באמאזון זה ציון מעולה, מוצר טוב.

 

 

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)
לפני 4 שעות, Camaro 92 כתב:

מטרת היישום היא קצת הסרת סווירלים ושריטות קלות ובעיקר להחזרת הברק לצבע שמזמן כבר דהה וראה ימים טובים יותר

מה לגבי סוג פוליש הכי עדין עם פיגמנט צבע לבן, יכול להתאים למטרה?

לפני שעה, saar5555 כתב:

(שוב, אמאזון) זה יקר..

הבעיה בהזמנה מאמזון זה עלות המישלוח שיחד עם המוצר עצמו עולה יקר ולפעמים כבר לא משתלם

לפני שעה, saar5555 כתב:

אני עונה למיטב ידיעתי. אינני מומחה בדיטיילינג

מהתרשמותי ע״ס התגובות שלך עושה רושם שדווקא יש לך לא מעט ניסיון בתחום .

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם (נערך)
לפני כשעה, Camaro 92 כתב:

מהתרשמותי ע״ס התגובות שלך עושה רושם שדווקא יש לך לא מעט ניסיון בתחום .

חן חן. אני עם ניסיון מועט לדעתי על רכבים לבנים.. וחדשים מהחברה. איביזה, איביזה, ובקרוב סקודה. כשהצבע של האוטו חדש, זה ממש לא חוכמה. זה קל. 

לפני כשעה, Camaro 92 כתב:

מה לגבי סוג פוליש הכי עדין עם פיגמנט צבע לבן, יכול להתאים למטרה

לדעתי כן. כמובן שתקרא טוב אם זה לצבע לבן רגיל ו/או לצבע מטאלי.

 

ועוד משהו,

אני מבין שהמחירים של אמאזון יקרים, אבל אם אתה קונה מוצרים שהם free shipping או free delivery זה אומנם מ 49 דולר.. שזה בערך 190 ש"ח, המוצרים איכותיים ואני לא בטוח שיש להשיגם כאן בארץ. 

 

אני מאוד מרוצה ולכן ממליץ על אמאזון. עוד מוצר שהוא איכותי בעיניי. 

 

שים תמונות של הצבע של האוטו שלך.. וזה אולי כבר בפורום דיטיילינג. העזרה תהיה הרבה יותר ממוקדת. 

 

ועוד הערה, חשוב להכין שכבת ווקס על האוטו, אחרי שעשית פוליש.

 

 

 

 

 

לפני כשעה, Camaro 92 כתב:

מה לגבי סוג פוליש הכי עדין עם פיגמנט צבע לבן, יכול להתאים למטרה?

לדעתי כן, יכול לעזור. 

 

הנה מוצר שנראה לי סביר בהחלט, עם משלוח חינם. מעל 4 כוכבים.

עריכה אחרונה על ידי saar5555

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

אתה בטוח שאתה חייב נטען? כי המחירים של נטענים הם פי 2 ויותר מלא נטענים. 

אתה רוצה לעבוד עם פולישר DA עם אורביט של לפחות 12-15 מ"מ עם פלטה של "5. זה לרוב גם מה שמבדיל בין פולישרים סבירים מאלי אקספרס להם אורביט שלרוב הוא 8 מ"מ (הממש זולים אפילו לא מציינים את הנתון הזה) לבין טובים יותר. 

 

מבחינת הזולים (יחסית) אך טובים למדי יש את SPTA הסינית הותיקה, יש את DAS-6 ו- liquidelements, יש את מותגי הביניים כמו shine mate ויש כמובן את מותגי "העל" כמו Rupes, Flex ועוד שזה כמובן מיותר לחלוטין עבור מי שזו לא העבודה שלו. 

אם אתה באמת לא רוצה להשקיע, אז אפשר ללכת על Batoca S2 Cordless שהוא זול מאוד יחסית לנטען הוא רק 8 מ"מ כך שצריך סבלנות כאשר עובדים ואולי גם לחזור על אותו אזור שוב, אבל 

פורסם (נערך)
לפני 21 דקות, madmaxx כתב:

מבחינת הזולים (יחסית) אך טובים למדי יש את SPTA הסינית הותיקה, יש את DAS-6 ו- liquidelements

לדגמים מהמותגים הללו יהיה ניתן לרכוש סוללות תואמות בנפרד גם בעתיד? נניח סוללה נטענת של מקיטה תתאים להם?

יש קישור למוצר ״טוב״ מאחת החברות הללו שהיית רוכש שמספיק חזק וטוב למתחילים?

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם

ממה שאני מכיר, אז יש בישראל פולישר DA של דיוולט (890 שקל הכי זול שראיתי) כך שלזה בטוח שיש, לגבי שלישיית המותגים האלו למיטב ידעתי רק ל- SPTA במכשיר הדור הקודם שלהם (נחשב ל- V2) אפשר להפעיל עם סוללות של מקיטה 18V, במכשירים החדשים שלהם שיצאו השנה (עם צבע כתום) אני כבר לא יודע אם זה תואם. אני בטוח שיש לא מעט פולישרים מסין שפועלים על סוללות של מקטיה/דיוולט/מילווקי, אבל אני לא מכיר את האיכות של הכלים או היכולות שלהם. 

פורסם

מה דעתכם על פולישר סקיל 1144.

האם מתאים לטיפול בסיס גם אם לא  da? המהירות בסדר ולא יעשה נזק? ניתן לבצע איתו עבודה טובה?

לטיפול בסיסי פעמיים בשנה המוצר מספיק?

פורסם

במחיר הזה אתה רוכש פולישר DA מסין, עם כבל חשמלי, שיהיה בטוח יותר לעבודה עם רמת גימור גבוהה יותר למי שאין לו ניסיון עם פולישר רוטורי. כמו זה לדוגמה או זה לדוגמה ואם ממש רוצים לחסוך אז משהו כזה למרות יכולת חיתוך נמוכה יותר  

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...