Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סרטונים זה דבר קצת מטעה בכל הקשור לרעש, אבל ממה ששמעתי הוא קצת רועש/צורמני יותר אבל לא משהו קיצוני ואני ד בטוח שאם מחליפים את הגריז הזול שבטח הכניסו לשם בגריז איכותי, אפשר להפחית את הרעש קצת. במחיר הזה אין מה לצפות ליותר מכך, זה לא FLEX ובטח שלא V RUPES. 

  • אהבתי 1
פורסם

ככלל, אין מה לצפות ל durability מכלים זולים. 

שבוע שעבר שכן החל ללטש שולחן עץ ישן עם מלטשת אקצנטרית חשמלית  זולה (אמר משהו שעלה 100 שקל) , שהרעידה לו את היד וגרמה לכאבי במפרק, אחרי כמה זמן כשהפעיל מעט יותר לחץ על מנת ללטש עמוק יותר נשבר הציר שאוחז בפד. את העבודה השלים בעזרת מלטשת bosch החשמלית שלי ☺️

אני לא מצפה מהכלי שהזמנתי לשמש ככלי עיקרי לביצוע detailing על מכוניות המשפחה 😉 אבל לטייב את העבודה הידנית זה אמור להספיק. 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

בנתונים שלו הוא כבר הרבה יותר "מקצועי", כמובן שמה שלא פחות חשוב זה השילוב של פדים וקומפאונד לצד שיטת העבודה ורצוי גם סבלנות :-). בגדול, כדי להסיר בסוף כמה שפחות שכבת לכה, מבצעים טסט על אזור קטן של כ-40X40 ס"מ או משהו כזה, רואים את השינוי, מחליטים אם זה מספיק או לא ולפי זה ממשיכים. 

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם
בתאריך 6.9.2025 בשעה 15:55, Camaro 92 כתב:

זה באמת נראה דיל טוב ומחיר מצוין בזכות המשלוח החינמי, אפילו יותר זול מעלי.

טוב, אז הגיע היום (אחרי החגים 😉) אחרי שנחת בארץ מזמן (משלוח עם ארמקס/זיגזג) 

image.png.f5412a9ee617c6e5284ddd34b3db5aeb.png

 

מצרף תמונות unboxing - דיווח מפורט אחרי סוף השבוע 😊

image.thumb.png.3272726ecb9fdf961adab1a4e386b286.png

 

image.thumb.png.422525a596178e59d50557fc2deb0f30.png  image.thumb.png.97f8fd7dba9a7868350263cd87aa20fb.png

 

image.thumb.png.76fee2fff5a57ce6b22962df865799c2.png   

המכשיר כבד במידה , יש לו בורר מהירויות, הספק מאוד פשוט תומך ב 220 אבל תקע דורש ״גיור״ ( מחזיק דרך קבע כאלה , 5 שקלים ליחידה בחנויות בראש העין 😉) הסוללות טעונות אבל אין בהן אינדיקטור למצב טעינה ( לדים כמו שיש אצל יצרנים שונים)

image.thumb.png.55bf4f95456edfc505d62a63b69efd62.png

 

המשך יבוא לאחר השימוש הראשון. 

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

אגב, יש למכשיר הברגות גם מימין וגם משמאל עבור ידית שאיננה כלולה באריזה

 

יש בשקית עם החוברת פקקים עבור ההברגות האלה 😉

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

תתחדשו!!

קחו בחשבון שהפדים שבערכה הם לא איכותיים ולרוב רכים מדי ולא מיועדים לתיקון של ממש. לי יש שקית מלאה בכאלו מפולישרים שרכשתי שאני משתמשים לכל מני דברים כלליים, לאמא של לדוגמה חידשתי את כל האלומיניום עם פדים כאלו ומשחת פוליש אגרסיבית (יורד קצת צבע לכן לא שווה לבזבז על זה פד איכותי), פנסים לרכב גם הולך... 

 

הידית מיותרת עבור פולישר DA, סתם שריד של פולישר רוטורי. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...