Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

  • תגובות 78
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

למי שיש ניסיון טוב עם פולישר רוטורי אין לו בעיה להגיע לרמת גימור טובה שזה פשוט אומר צבע מבריק וחלק, לרוב אין נסיון (גם לי) ואז פשוט נשארים סמנים על הרכב, רואים את זה לא מעט ברכבים חדשים שנמסרים ללקוחות לאחר שבוצעו בהם תיקוני צבע נקודתיים או אזור צבע "תופזי" בולט מדי שעבר שיוף אותו ואז עברו עם פולישר רוטורי. עם פולישר DA גם רצוי ניסיון אבל בשל צורת הפעולה שלו קשה יותר לפשל וקשה יותר להשאיר סמנים על הצבע כך שקל יותר לקבל גימור ברמה גבוהה גם למתחילים. 

פורסם
לפני 3 שעות, Camaro 92 כתב:

כולל הסוללה נחשב למכשיר קל משקל ונוח לעבודה ממושכת מבלי לעייף את הידיים?

לדעתי עד 3-3.5 קילו. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם
לפני 6 שעות, Camaro 92 כתב:

עד כמה קילוגרם כולל הסוללה נחשב למכשיר קל משקל ונוח לעבודה ממושכת מבלי לעייף את הידיים?

 

המשקל קצת פחות עקרוני, מה שהרבה יותר חשוב זה האיזון של הכלי ועד כמה הוא חלק (שגם תלוי בחיבור הפד לפלטה באופן סמטרי). המשקל אף פעם לא הפריע לי אבל כלים עם חוסר איזון או הרבה וויברציות (אופייני לכלים זולים מאוד) זה הרבה יותר משמעותי. פוליש זה פעולה עדינה יחסית, הפעלת הכוח כלפי הפח די קלה יחסית כך שאתה בעיקר נותן לכלי לעשות את העבודה ורק מנחה אותו על הפח. אם הוא לא מאוזן ו/או מייצר ויברציות אז אתה כל הזמן צריך להילחם בכלי וזה מה שמעייף לאחר זמן. 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם (נערך)
בתאריך 17.8.2025 בשעה 07:33, saar5555 כתב:

אני חושב שהייתי בודק את זה. נראה לי שיוצא מחיר סביר, והוא קיבל ציון לא רע. מגיע עם 2 סוללות. וזה 6".

המכשירים הללו היותר זולים באמת יעילים גם לפוליש והסרת שריטות קלות-בינוניות או רק למריחת ווקס?

אגב מכשירים דומים מאוד לזה נמכרים בעלי בחצי מחיר מאמזון מכיוון ששם זה משלוח חינם.

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם

לעבודות קלות, הברקה יישום וקס, ואולי לפוליש עדין, הכלים האלה טובים מספיק. הם מגיעים עם שתי סוללות כך שתוכל לשמור על רציפות העבודה.

הם בהחלט dual action נותנים תמורה טובה לכסף.

הכל עניין של תיאום ציפיות. 

אני רכשתי את זה https://a.co/d/fyC9n1D 

משלוח חינם, וכל מטרתו לעבודות וקס, הברקה בלבד. (אולי אם אצליח, להעלים קצת שריטות שטחיות קלות) 

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

גם אני נתקלתי בדיוק במוצר הזה, זה יכול לעשות פוליש לפי המפרט הזה? איך מטעינים אותו בישראל?

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

פורסם
לפני 48 דקות, Michazzz כתב:

גם אני נתקלתי בדיוק במוצר הזה, זה יכול לעשות פוליש לפי המפרט הזה? איך מטעינים אותו בישראל?

למה שלא יעשה פוליש?

 

מגיע עם מטען ואולי צריך לדעתי ממיר מתח מ 220 ל 110. 

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם

לגבי המטען, לא בטוח, מרבית המטענים היום תומכים בטווח 110-220. לא משתלם לאף יצרן לייצר רק ל 110 או רק ל 220. (בטח לא ליצרנים מהמזרח) 

 

אני לא מתכוון לעשות פוליש אלא בעיקר רק buffing עם wool pad .

  • רעיון טוב! 1

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

פורסם

בתיאור המוצר כתוב גם פוליש. ויש מגוון מהירויות.

בהחלט עסקה טובה.

תודה על השיתוף!

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - totaled

Skoda Fabia 2025 

פורסם (נערך)
לפני 10 שעות, zaf כתב:

. הם מגיעים עם שתי סוללות כך שתוכל לשמור על רציפות העבודה

סוללות של מכשירי מקיטה מתאימות למכשיר הזה?

אני מבין שהזמנת ושהמכשיר עדיין לא הגיע?

עריכה אחרונה על ידי Camaro 92
פורסם
לפני 20 שעות, zaf כתב:

אני רכשתי את זה https://a.co/d/fyC9n1D 

 

פגז של מציאה ומחיר. אמנם אורביט של 9 מ"מ שדורש יותר סבלנות אבל בתכלס אפשר לעשות הכל עם המכשיר הזה, פשוט להיות קצת יותר אגרסיבי ובמקסימום לבצע עוד סבב אם רוצים תיקון של ממש (כמו תמיד, מתחילים משילובים פחות אגרסיביים, בודקים תוצאות ומסיקים מסקנות). להגברת הברק של הצבע זה בכלל מכשיר מעולה שיעשה את העבודה בקלות. הטעינה באמצעות שנאי בכלל רעיון טוב שהופך את המכשיר למכשיר גלובלי, דבר שלרוב לא קיים בשאר המכשירים. 

 

תתחדש. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 11 שעות, Camaro 92 כתב:

שהזמנת ושהמכשיר עדיין לא הגיע?

הוזמן, לא הגיע עדיין.

לאור ההתעניינות, אכתוב סקירה כשיגיע. (בלי נדר) 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

עברו כבר למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) דבר לא השתנה. עדיין רואה סביבי נוהגים נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת מכל הקורה בכביש . 

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...