Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן

מחפש המלצה לסנדלים לשימוש יום יומי. אחרי הרבה שנים עם צ'אקו, כולל טרקים, הם קצת כבדות לי ומסורבלות. יש המלצות? 

 

תודה רבה

פורסם

התייעצות דומה בפורום השכן הניבה לאחרונה המלצה ל'סנדלי קומנדו', ששוקלים ועולים בערך חצי ממוצרי המותגים המובילים:: https://commandosandals.co.il/

 

מבט קצר באתר נותן לי תחושה שמדובר במוצר OEM סיני עם עמוד נחיתה בעברית ו'יבואן' שמנהל את העסק מהספה בבית, אבל אם המחיר והעיצוב מתאימים אז אולי שווה לנסות. 

 

חוץ מזה לא הרבה השתנה בעשור האחרון - Teva, Keen והדגמים השונים של סנדלי שורש הם האופציות המובילות בשוק. נוחות זה כבר עניין אישי, ומבחינת אמינות/איכות כולם די קרובים זה לזה. 

 

פורסם
לפני 6 שעות, Derish כתב:

התייעצות דומה בפורום השכן הניבה לאחרונה המלצה ל'סנדלי קומנדו', ששוקלים ועולים בערך חצי ממוצרי המותגים המובילים:: https://commandosandals.co.il/

 

לפי העיצוב שלהם בם הולכים טוב עם גרביים.

תודה לשרת התחבורה מירי רגב על קירוב הפריפריה למרכז.

פורסם (נערך)

לגבי הכבדות - זה מאוד אישי.

היו לי צ'אקו וזוכר אותן בחיבה גם כסנדלים מעולות, אבל סנדלים פתוחות, גם לי הם הרגישו קצת "כבדות", אבל לא משהו חריג.

לי יש KEEN כבר בפעם שנייה יותר מעשור וחצי.

אני לא עושה טיולי שטח מטורפים, אלא טיולי שטח קלים-בינוניים פעם במתי שיוצא (היום פחות מפעם).

ה- KEEN נהדרות ומושלמות מהבחינה הזו לדעתי, אבל כן קצת "כבדות" (מבחינתי זה שכבדות מעיד על האיכות).

סנדלי שטח אמיתיות, רובסטיות, עמידות מאוד, איכותיות מאוד, נוחות מאוד ולא מסריחות את הרגל (שזה חשוב, היו לי שורש גובי ולא יכלתי לסבול אותם).

אני גם מאוד אוהב שהן סגורות עם כיפה להגנה של בהונות כף הרגל.

נכנסות למים בכיף ומעולות בזה.

בחיי שפשוט סנדלים מושלמות. מבחינתי מצאתי את הסנדל המושלם לשטח.

עריכה אחרונה על ידי DAHUJI
פורסם
לפני 2 דקות, DAHUJI כתב:

סנדלים מושלמות.

 

נעל אחת, סנדל אחד. נעליים מושלמות, סנדלים מושלמים. 

 

לפני 57 דקות, Night Driver כתב:

לפי העיצוב שלהם הם הולכים טוב עם גרביים.

 

כל סנדל (או כפכף) הולך טוב עם גרביים, אם אתה אמיץ מספיק. 

 

חוץ מזה, כבר הציעו לו פה נעלי ספורט עם עקב פתוח... לפחות זה עדיין נראה כמו סנדלים אמיתיים. 

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2
פורסם
לפני 17 שעות, Derish כתב:

התייעצות דומה בפורום השכן הניבה לאחרונה המלצה ל'סנדלי קומנדו', ששוקלים ועולים בערך חצי ממוצרי המותגים המובילים:: https://commandosandals.co.il/

 

מבט קצר באתר נותן לי תחושה שמדובר במוצר OEM סיני עם עמוד נחיתה בעברית ו'יבואן' שמנהל את העסק מהספה בבית, אבל אם המחיר והעיצוב מתאימים אז אולי שווה לנסות. 

 

חוץ מזה לא הרבה השתנה בעשור האחרון - Teva, Keen והדגמים השונים של סנדלי שורש הם האופציות המובילות בשוק. נוחות זה כבר עניין אישי, ומבחינת אמינות/איכות כולם די קרובים זה לזה. 

 

נראה ממש תואם צאקו. מחפש משהו קצת יותר קליל 

מה זה הפורום השכן? 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

Xero זה barefoot. ממש לא הייתי קונה את זה אם אין מטרה לקנות ברפוט.

יש לי סנדלים אורבניות של נורת' פייס שקניתי לפני כמה שנים באיטליה, מאוד אוהב אותן (למרות שהבירקנשטוק גומי מהשרשור השני החליפו אותן כמעט לחלוטין).

קניתי לא מזמן גם את האורבניות של שורש, סנדל על הכיפאק והיו זולות באאוטלט שלהם.

פורסם
בתאריך 10.8.2025 בשעה 00:17, daniel.asu כתב:

Xero זה barefoot. ממש לא הייתי קונה את זה אם אין מטרה לקנות ברפוט.

יש לי סנדלים אורבניות של נורת' פייס שקניתי לפני כמה שנים באיטליה, מאוד אוהב אותן (למרות שהבירקנשטוק גומי מהשרשור השני החליפו אותן כמעט לחלוטין).

קניתי לא מזמן גם את האורבניות של שורש, סנדל על הכיפאק והיו זולות באאוטלט שלהם.

למה אתה קורא האורבאני של שורש? הקלאסי?

 

בסוף הוזמן הדגם הזה , נעדכן. המחיר עם משלוח חינם אז יצא ממש משתלם

https://www.amazon.com/dp/B0B5LYRPJ8?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

קודם כל תתחדש!

יש לשורש דגם שנקרא Urban, להלן לינק לדוגמה:

https://www.sayeret.co.il/sndli-wvrw-lgbrim-qlasi-mwvlwim-khvl-4.html?gad_source=1&gad_campaignid=17347570736

 

אני קניתי בסייל בחנות המפעל את הדגם הקודם במשמעותית פחות מהמחירים של הדגמים החדשים.

×
×
  • תוכן חדש...