Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני 52 דקות, Amired כתב:

 תודה

 

מה הסד״פ הנכון בכיבוי גרניק?

בהדלקה הבנתי שפותחים מים, מריצים קצת עד שיוצאים מים מהאקדח בלי גמגום ורק אז להדליק את המשאבה.

מה בכיבוי? סוגרים קודם מים מהקיר או משאבה?

יש איך לרוקן את המים שנשארים בפנים?

סוגרים משאבה ואז את המים, לוחצים על האקדח ומה שבפנים יוצא.

אחר כך בפירוקר הצינור יצאו לך עוד שאריות.

 

פורסם
לפני 16 שעות, ch28566 כתב:

 

יש לי כאלו (של יצרנים איכותיים) ודווקא בגלל זה המלצתי על מרסס גינה 5 ליטר פשוט כי בבניית לחץ בפעם אחת זה מספיק להרבה יותר זמן יחסית. סתם צרות של עלום ראשון :-) 

אני את המטבח החיצוני (נירוסטה) והצד החיצוני של הגריל מנקה באמצעות APC כמו GS של Koch Chime או Citrus Power Cleaner Plus של Meguiar's (בגלון, הליטר סתם יקר), שניהם בדילול של כ-1:5 יעשו עבודה טובה ואם אין הרבה לכלוך או שומן אז 1:10 עם קצת שפשוף. יש כמובן עוד המון מוצרים כאלו בשוק ומניח שמשהו בייצור מקומי יהיה כנראה זול יותר. 

 

השתמשתי בינתיים בזה שהיה לי בבית במקרה, יחד עם המרסס הידני:

https://www.amazon.com/dp/B01N8RETA4?ref=ppx_yo2ov_dt_b_fed_asin_title&th=1

 

אין ספק שזה הכרחי וקשה לנקות רק עם הגרניק בלי הריכוך הזה. ומסכים שמרסס 5L היה עוזר יותר, ה- 2L זה באמת מעט, מילאתי 2/3 ממנו והספיק לי לכמה חלונות וזהו

 

 

פורסם

לכל הפחות, על הבוש תוכל לראות ביקורות מפה ועד למחרתיים. BOLT והשני, כנראה יהיו פחות ביקורות. 

אין לי ניסיון עם גרניק חשמלי (יש לי אחד נטען... לשטיפת הסבון מהרכב), אבל בין האפשרויות הנ"ל ומהיכרותי עם בוש באופן כללי, עליהם הייתי הולך. רוב הכלים שלי הם של בוש, כי הם הכי התאימו (לכל הפחות על הנייר) לצרכים שלי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם
לפני שעתיים, ברווז כתב:

לכל הפחות, על הבוש תוכל לראות ביקורות מפה ועד למחרתיים. BOLT והשני, כנראה יהיו פחות ביקורות. 

אין לי ניסיון עם גרניק חשמלי (יש לי אחד נטען... לשטיפת הסבון מהרכב), אבל בין האפשרויות הנ"ל ומהיכרותי עם בוש באופן כללי, עליהם הייתי הולך. רוב הכלים שלי הם של בוש, כי הם הכי התאימו (לכל הפחות על הנייר) לצרכים שלי.

 

כן, הלכתי בסוף על הבוש 135.

גם אני בכלי עבודה אצל בוש, 18V כחול, זה הכלי הירוק הראשון של בוש שאני קונה

  • אהבתי 1
פורסם

תתחדש. זה אחלה מכשיר

כמה עלה?

קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
בתאריך 8.3.2025 בשעה 18:08, וולברין כתב:

פעם הייתי צריך גרניק חזק והלכתי לבדוק 350 או 500 בר. הם אמרו לי שם שהספיקת מים לא פחות חשובה מהבר. זוכר במעורפל זה היה לפני שנתיים

איזה צורך כבר היה לך שבדקת גרניק של 350 בר?

×
×
  • תוכן חדש...