Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

היי,

המרפסת שלנו סובלת מבעיית יונים ומיינות - לשלשת שמתייבשת, ושליכט צבעוני שמתלכלך. ברז המים שבמרפסת כבר לא מספיק.

מחפש גרניק לשימוש פעם בכמה ימים לניקוי - חייב להתמודד עם לשלשת יבשה שנדבקת לרצפה / לנירוסטה, בלי לפרק לי את הרובה ברצפה, סביב 400 ש"ח.

 

הסתכלתי על 3 אלה, שתיים 120 בר ואחת (כביכול) 165. 120 יספיק לשימושים שלי?

 

1. Bolt pro 120 - מותג חדש בארץ, אחרי הנחת חבר מגיע ל- 300 ש"ח בערך

https://www.ace.co.il/2200140

 

2. Bosch EasuAquatak 120 - הגודל הקטן קורץ לי אבל לא בטוח שהיא טובה יותר מהאופציה הקודמת.

https://ksp.co.il/web/item/241341

 

3. Sigma WM165 - כביכול 165 בר, אבל במחיר לא הגיוני, מה הקאצ'? נראה שהספיקה מאוד נמוכה (230 ליטר/שעה) אני מניח שזו מכונה פשוטה אבל האם לפסול לשימושים שלי? היא בטח גם גדולה יותר.

https://newtools.co.il/best-165-wm165-sigma/

 

עריכה אחרונה על ידי Amired
פורסם

אין לי הרבה מה להוסיף חוץ מ +1 לבוש EasyAquatak שאצלי כבר 6 שנים.

 

בנוגע לניקוי לשלשלת ושאר עניינים, אתה צריך בשלב ראשון להשתמש במקציף הפשוט של המכשיר (או לקנות מקציף בנפרד) ולפזר חומר (עם סבון) על הליכלוך, לתת לו לפרק אותו (כמה דקות המתנה), ואז לשטוף.

רק לעבור עם הגרניק על מה שהתייבש יעשה לך חיים קשים ולאורך זמן גם יכול לפגוע בשליכט האקרילי\צבעוני.

 

  • אהבתי 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם
לפני 6 דקות, איציק נ. כתב:

אין לי הרבה מה להוסיף חוץ מ +1 לבוש EasyAquatak שאצלי כבר 6 שנים.

 

בנוגע לניקוי לשלשלת ושאר עניינים, אתה צריך בשלב ראשון להשתמש במקציף הפשוט של המכשיר (או לקנות מקציף בנפרד) ולפזר חומר (עם סבון) על הליכלוך, לתת לו לפרק אותו (כמה דקות המתנה), ואז לשטוף.

רק לעבור עם הגרניק על מה שהתייבש יעשה לך חיים קשים ולאורך זמן גם יכול לפגוע בשליכט האקרילי\צבעוני.

 

 

תודה! איזה חומר?

 

פורסם

כל סבון יעזור לך לפתח קצף שידאג להשאיר את האיזור לח - וככה הלשלשת תתפרק\תתרכך ואז אתה שוטף אותה בקלות עם הגרניק.

החומר הכי בסיסי שיש בבית - סבון כלים - לכן במקרה שלך הייתי מתחיל איתו.

 

לרכב יש חומר מיוחד (שטיפה ללא מגע יד אדם) שמכיל חומרים נוספים שמאיצים את התהליך. אני משתמש ב SN-100 של סנונית (קניתי בעבר אריזה של 5 ליטר לניסיון ואחכ כבר רכשתי 18 ליטר). צריך מקציף.

 

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

בוש... אבל קח את ה 130 או 135

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם
לפני 12 דקות, סולל הדרך כתב:

בוש... אבל קח את ה 130 או 135

 אני יכול למצוא את ה125 במחיר סביר, ה135 כבר די יקרה

יש הבדל גדול בין ה120 ל125? זה אמנם 5 בר אבל סדרות שונות של בוש (easy / universal)

פורסם

לי באופן אישי אין ניסיון עם ה 120\125\135, המכשיר שלי הוא 110 ועונה על הדרישות בצורה מצויינת.

 

איציק

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

ההבדל במחיר הוא גם באיכות המוצרים. היקרים יותר בנויים טוב יותר... לתחושתי

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
פורסם

ממליץ לך לרכוש מרסס גינה ידני 5L, אלו במחיר של עד 100 שקל מספיקים בהחלט. תמלא אותו בחומר ניקוי ביחס המתאים ולפני השטיפה תרסס, אם זו לא מרפסת של עשרות מטרים רבועים זה יספיק לך למספר שימושים. במקציף שמתחבר לגרניק יש קצת פחות שליטה וגם צריך להשתמש ביותר חומר כי יש יותר דילול של מים (בממוצע יש דילול נוסף של 1:15). 

  • אהבתי 1
פורסם

גרניק עושה הרבה "השפעה סביבתית" (רסיסי מים, מזיז לכלוך וכו') קח בחשבון לפני שאתה קונה אחד.

אני עם Bosch מדגם קצת יותר גדול ומרוצה מאוד.

 

 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 29 דקות, ch28566 כתב:

ממליץ לך לרכוש מרסס גינה ידני 5L, אלו במחיר של עד 100 שקל מספיקים בהחלט. תמלא אותו בחומר ניקוי ביחס המתאים ולפני השטיפה תרסס, אם זו לא מרפסת של עשרות מטרים רבועים זה יספיק לך למספר שימושים. במקציף שמתחבר לגרניק יש קצת פחות שליטה וגם צריך להשתמש ביותר חומר כי יש יותר דילול של מים (בממוצע יש דילול נוסף של 1:15). 

 

יש לי מרסס ידני 2L פשוט מעלי, בפעם הבאה אשתמש בו.

 

קניתי בסוף את ה- Universal Aquatak 135 וכבר עבר שטיפה במרפסת, מרגיש טוב, די חזק, השתמשתי במקציף שהגיע איתו עם סבון כלים ומים, באמת לא עשה המון השפעה. הסבון יצא מאוד דליל.

הוא שטף את רוב הלכלוך לא רע, במיוחד במצב של הראש המסתובב הזה שלא הכרתי אבל בפעם הבאה אנסה לשלב עם המרסס הידני.

עדיין מחפש המלצה לחומר מקציף טוב לריכוך צואת ציפורים + שומן (מטבח חוץ)

פורסם

פעם הייתי צריך גרניק חזק והלכתי לבדוק 350 או 500 בר. הם אמרו לי שם שהספיקת מים לא פחות חשובה מהבר. זוכר במעורפל זה היה לפני שנתיים

פורסם
לפני 56 דקות, Amired כתב:

יש לי מרסס ידני 2L פשוט מעלי, בפעם הבאה אשתמש בו.

 

יש לי כאלו (של יצרנים איכותיים) ודווקא בגלל זה המלצתי על מרסס גינה 5 ליטר פשוט כי בבניית לחץ בפעם אחת זה מספיק להרבה יותר זמן יחסית. סתם צרות של עלום ראשון :-) 

אני את המטבח החיצוני (נירוסטה) והצד החיצוני של הגריל מנקה באמצעות APC כמו GS של Koch Chime או Citrus Power Cleaner Plus של Meguiar's (בגלון, הליטר סתם יקר), שניהם בדילול של כ-1:5 יעשו עבודה טובה ואם אין הרבה לכלוך או שומן אז 1:10 עם קצת שפשוף. יש כמובן עוד המון מוצרים כאלו בשוק ומניח שמשהו בייצור מקומי יהיה כנראה זול יותר. 

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 43 דקות, ch28566 כתב:

 

יש לי כאלו (של יצרנים איכותיים) ודווקא בגלל זה המלצתי על מרסס גינה 5 ליטר פשוט כי בבניית לחץ בפעם אחת זה מספיק להרבה יותר זמן יחסית. סתם צרות של עלום ראשון :-) 

אני את המטבח החיצוני (נירוסטה) והצד החיצוני של הגריל מנקה באמצעות APC כמו GS של Koch Chime או Citrus Power Cleaner Plus של Meguiar's (בגלון, הליטר סתם יקר), שניהם בדילול של כ-1:5 יעשו עבודה טובה ואם אין הרבה לכלוך או שומן אז 1:10 עם קצת שפשוף. יש כמובן עוד המון מוצרים כאלו בשוק ומניח שמשהו בייצור מקומי יהיה כנראה זול יותר. 

 תודה

 

מה הסד״פ הנכון בכיבוי גרניק?

בהדלקה הבנתי שפותחים מים, מריצים קצת עד שיוצאים מים מהאקדח בלי גמגום ורק אז להדליק את המשאבה.

מה בכיבוי? סוגרים קודם מים מהקיר או משאבה?

יש איך לרוקן את המים שנשארים בפנים?

פורסם
לפני 1 דקה, Amired כתב:

 תודה

 

מה הסד״פ הנכון בכיבוי גרניק?

בהדלקה הבנתי שפותחים מים, מריצים קצת עד שיוצאים מים מהאקדח בלי גמגום ורק אז להדליק את המשאבה.

מה בכיבוי? סוגרים קודם מים מהקיר או משאבה?

יש איך לרוקן את המים שנשארים בפנים?

 

אני עובד בשאיבה מדלי, זה אחד היתרונות הייחודיים שיש לבוש בשנים האחרונות בסידרה הזו של המכשירים.


בגדול, אם אתה עובד עם ברז גינה -

אתה מחבר את הצינור הזנה לברז גינה ובצד השני מחבר אותו כמובן לגרניק.

את הצינור לחץ-גבוה אתה מחבר בצד אחד לגרניק ובצידו השני לאקדח.

אתה פותח את הברז גינה ואז הולך ללחוץ על ההדק של האקדח עד שיוצאים מים ללא אויר (לנקז אויר)

שסיימת - אתה משחרר את ההדק ומדליק את הגרניק.

 

במידה ואתה רוצה לנקז מהר יותר, אפשר לחבר הכל - רק לא לחבר את האקדח לצינור לחץ גבוה.

לפתוח את הברז גינה, לחכות שיצאו מים מהצינור לחץ גבוה, ואז: לסגור את הברז, לחבר את האקדח, לפתוח את הברז שוב ואז להדליק את הגרניק.

 

לכיבוי -

אתה מכבה את הגרניק.

סוגר את ברז המים.

לוחץ על ההדק לשיחרור הלחץ.

זהו. לנתק צינורות.

 

אני עובד בשאיבה מהדלי לכן אני מפעיל ככה:

מחבר את כל הצינורות חוץ מהאקדח (שם את הצינור הזנת מים בתוך הדלי)

נותן פולסים קצרים באמצעות מתג ההפעלה - עד שיוצאים מים רצופים מהצינור לחץ גבוה.

מחבר את האקדח לצינור לחץ גבוה ואז מפעיל אותו.

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

×
×
  • תוכן חדש...