Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

עקב חוויה מאוד רעה ממוסך ותקלה שלא נפתרת אני מחפש מוסך מאוד מקצועי, מעמיק ואמין שמבין במאזדות גם הישנות. 

עדיף איזור ראשון עד רחובות, יכול להתרחק גם יותר למישהו ממש טוב. 

יש לי רכב מאזדה 2 2008 שסובל מטורים נמוכים על מצב דרייב, המצב משתפר כשמעבירים לניוטרל או מפעילים מזגן.

ניסיתי עד עכשיו: החלפת תושבת מנוע (מקורית), ניקוי מצערת, החלפת מצערת

הטורים שוכבים על 500 בדרייב במקום 750 בערך. 

לא יודע מה לעשות עם זה ממש מרגיז בנסיעה להעביר לניוטרל כל הזמן ברמזורים. 

אשמח לשמוע המלצות על מוסכים, אנשי קשר, רעיונות מה צריך לתקן. 

יכול גם לנסות לבד חומרים, תוספי דלק, בדיקות שטחיות ברכב. 

תודה 🙏

*הרכב 150,000 קילומטר, הוחלף מנוע לפני 2-3 שנים, היתה הבעיה גם לפני ההחלפה ככל הנראה. 

פורסם

מצטרף להמלצה של רפי (אם אני מנחש נכון הוא מתכוון לגולד מוטורס, זה המורשה של מאזדה/פורד בשילת). אחלה מוסך.

 

ממליץ לך לא להעביר לניוטרל ברמזורים, זה שוחק את תיבת ההילוכים האוטומטית.

 

אכן תקלה שהדיאגנוסטיקה שלה ארוכה ומורכבת, כך שתכין את עצמך נפשית לחשבון (פוטנציאלית) לא זול, תלוי כמה מהר יאתרו את התקלה.

פורסם

מה קשור תושבת מנוע לטורים נמוכים?

תבדוק צינורות קרועים/סדוקים - צינור מגבר בלם וצינור אויר (זה שנמצא בין הפילטר אויר למצערת)

פורסם
לפני שעה, avic78 כתב:

מה קשור תושבת מנוע לטורים נמוכים?

תבדוק צינורות קרועים/סדוקים - צינור מגבר בלם וצינור אויר (זה שנמצא בין הפילטר אויר למצערת)

הפוך. כשיש משיכת אוויר לא מבוקרת למנוע הטורים יהיו גבוהים ולא נמוכים כפי שיש לפות״ש.

פורסם
לפני 8 שעות, לירון .ה. כתב:

מנוע צעדים נבדק?

לא, זה עוד לא ניסיתי להחליף, לא יודע אם בדקו את זה בבדיקות קודמות

לפני 7 שעות, chrono כתב:

מצטרף להמלצה של רפי (אם אני מנחש נכון הוא מתכוון לגולד מוטורס, זה המורשה של מאזדה/פורד בשילת). אחלה מוסך.

 

ממליץ לך לא להעביר לניוטרל ברמזורים, זה שוחק את תיבת ההילוכים האוטומטית.

 

אכן תקלה שהדיאגנוסטיקה שלה ארוכה ומורכבת, כך שתכין את עצמך נפשית לחשבון (פוטנציאלית) לא זול, תלוי כמה מהר יאתרו את התקלה.

תודה רבה אני אשתדל להמעיט בהעברה לניוטרל. 

פורסם
בתאריך 4.3.2025 בשעה 16:34, Camaro 92 כתב:

הפוך. כשיש משיכת אוויר לא מבוקרת למנוע הטורים יהיו גבוהים ולא נמוכים כפי שיש לפות״ש.

לא נכון, כשיש משיכת אויר לא מבוקרת הטורים יהיו נמוכים והסל"ד לא יהיה יציב.

אני אומר מנסיון , הייתה לי את אותה בעייה פעמיים! 

פעם ראשונה נקרע הצנור אויר הגדול - עליתי על זה לבד והחלפתי ב30 ש"ח

פעם שנייה - לא מצאתי איפה הבעייה, הלכתי למוסכים שונים  ורק מוסך שלישי מצא את הבעייה (צינור מגבר בלם קרוע) (2 הראשונים סיפרו לי סיפורים....)

פורסם
בתאריך 4.3.2025 בשעה 14:40, chrono כתב:

מצטרף להמלצה של רפי (אם אני מנחש נכון הוא מתכוון לגולד מוטורס, זה המורשה של מאזדה/פורד בשילת). אחלה מוסך.

 

ממליץ לך לא להעביר לניוטרל ברמזורים, זה שוחק את תיבת ההילוכים האוטומטית.

 

אכן תקלה שהדיאגנוסטיקה שלה ארוכה ומורכבת, כך שתכין את עצמך נפשית לחשבון (פוטנציאלית) לא זול, תלוי כמה מהר יאתרו את התקלה.

יש למוסך הזה איזה יתרון כלשהו על מוסך מורשה אביב ברחובות, או מורשה ניר צבי?

בתאריך 4.3.2025 בשעה 13:26, רפי לין כתב:

נמצאים  כ30 ק"מ ממך (בא.ת שילת), מקצועיים מאוד אבל המאבחן שלהם יחזור לעבודה בשבוע הבא

והאם הם יתאימו לך?

בברכה  -  רפי לין

יש למוסך הזה איזה יתרון כלשהו על מוסך מורשה אביב ברחובות, או מורשה ניר צבי?

פורסם

מוסך מורשה יבואן מאזדה פורד, אשר טיפלנו בו לפני כ 10 שנים והיינו מרוצים
מוסך מאזדה פורד מרכז שירות חן אריק -  בנימין שמוטקין 16, ראשון לציון טלפון03-964-0940
יש להם מחלקת דיאגנוסטיקה טובה, ונתנו הצעות מחיר מראש..
 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

במוסך שהתכוונתי שהינו מוסך כללי יש מאבחן מקצועי מאוד, עם ידע רב, ציוד איבחון מגוון ורצון לפתור בעיות 

בצורה ממוקדת. (איני מכיר את האחרים שהומלצו לך כאן ויתכן שגם הם טובים מאוד).

דוגמא למקצועיותו כאן: 

 

בברכה  -  רפי לין

פורסם
לפני 48 דקות, רפי לין כתב:

במוסך שהתכוונתי שהינו מוסך כללי יש מאבחן מקצועי מאוד, עם ידע רב, ציוד איבחון מגוון ורצון לפתור בעיות 

בצורה ממוקדת. (איני מכיר את האחרים שהומלצו לך כאן ויתכן שגם הם טובים מאוד).

דוגמא למקצועיותו כאן: 

 

בברכה  -  רפי לין

שמת קישור למוסך חשמל. 

לא הבנתי לאיזה מוסך התכוונת בהודעתך המקורית, לא נראה לי שמוסך חשמל זה המקום ללכת עם בעיית מנוע. 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...