Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חדשות רכב.


RS
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5870 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 3.9 אלף
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

 

אומנם השם מעיד על דבר מוזר (ביזאר), אבל חייבים לומר שזו אחת המכוניות היפות ביותר שיצא לי לראות . היא משלבת דימיון למכוניות המירוץ הישנות שרצו במיליה מליה ובמירוצים אחרים באותן שנים , עם טוויסט מודרני . אם היא נוסעת כמו שהיא נראית היא MUST HAVE , ואם לא, אז כדאי לשים אותה באמצע הביית כיצירת אמנות מוטורית

בברכה יהודה

פורסם

 

ורק כדי שלא יקרה שמישהו מבין לא נכון, ישראל לא נחשבת Middle East בשבילם.

ME = חבר האמירויות, סעודיה ושאר מדינות המפרץ הפרסי שם אין בעיה של תזרים מזומנים (במיוחד לא לכיוון ענפי התחבורה, התיירות והנדל"ן) :)

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

תחזית הייצור של אודי עד אמצע 2010..

 

 

S4 3.0TFSI 245kw/333ps 6manual/7 S Tronic November 2008

RS6 Sedan September 2008

R8 V10 5.2FSI 386kw/525ps 6manual/R Tronic Februar 2009

A5 Cabrio November 2008

S5 Cabrio 3.0TFSI 245kw/333ps June 2009

RS5 4.2FSI 331kw/450ps 7S Tronic Mai 2010

S5(new engine 3.0TFSI 245kw) June 2010

A4 allroad January 2009

A5 Sportback April 2009

A7 Sportback Februar 2010

S7 Sportback 4.0TFSI 290kw/394ps August 2010

A8 D4(new model) October 2009

Q3 June 2010

 

למיטב ידיעתי הנושא הזה טרם פורסם באתרים כמו WorldCarFans ושות' - כך שאין לי לינק לצרף להודעה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

חדש בישראל, החל משנה הבאה ישווק בארץ פיאט ליניאה (FIAT LINEA) במחיר של 111K ש"ח.

הרכב מבוסס על פלטפורמה של פיאט גרנדה פונטו ואורכו כ-4.5 מטר.

ל-FIAT אין כרגע מנוע מתאים לרכב הזה עם אוטומט, לכן עבור שוק ישראלי הרכב יבוא עם מנוע 1600 של CHERRY הסינית. :shock::?

 

עוד כתוב באותו מקור שלפיאט יהיה מנוע סופר חדשני וחסכוני בנפח 900סמ"ק רק עם 2 צילינדרים (!) עם 120 סוסים. המנוע עתיד להיות מותקן באלפא מיטו.

 

*המידע בא מעיתון ישראלי בשפה רוסית.

כיצד לחסוך דלק? להאיץ לאט, לצבור תנופה לקראת עליות, לחזות מהלכים של נהגים אחרים בכביש, לא לעבור על המהירות המותרת, להמנע מגז-ברקס אלא לגלוש כמה שיותר ולהתאים נסיעה לתנאים

פורסם
האם זאת באמת המגאן החדשה?http://www.worldcarfans.com/9080524.001/renault-mgane-iii-shows-its-appearance-in-renderings

 

נראה קצת כמו שילוב בין הלגונה ל-C4 ללאון.


×
×
  • תוכן חדש...