Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבקש המלצה לרכב קטן ב10-15K


Gooler

פוסטים מומלצים

היי חברים,

 

אחרי כמה שנים שהסתדרתי בלי רכב, מתחיל לחפש רכב קטן וזול ומבקש את ההמלצות שלכם לשניים-שלושה דגמים שכדאי להתמקד בהם.

 

נהג ותיק ומנוסה.

פעם / פעמיים בשבוע - נסיעות בין-עירוניות ארוכות יחסית (מאזור דימונה למרכז).

 

עד לפני שנתיים-שלוש החזקתי שברולט ספארק 2011 ידנית שסיפקה אותי ושאהבתי מאוד.

 

בינתיים התחלתי לחפש בכיוון הזה של הספארק, גם בשנתונים קצת יותר חדשים (2014-2015). שמעתי דברים טובים גם על סוזוקי אלטו בהקשר הזה.

 

אשמח להמלצות שלכם.

 

תודה!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

באזור ה 20 אלף הייתי בודק רנו קליאו ידנית, מושבים נוחים, ביצועים יחסית טובים לחלק המזגן חלש.

סיאט איביזה או פאביה ידניות גם אופציות טובות ופורד פיאסטה.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכבת ישראל.

 

אתה מדבר על נסועה לא קטנה, 20-30 אלף ק״מ בשנה, בכבישים שחלקם מהירים. בתוואים כאלה חשוב רכב בטיחותי, ואתה צריך להביא בחשבון לא מעט שחיקה של הרכב (למרות שמדובר בתנועה בינעירונית ששוחקת פחות מנסיעה עירונית). בתקציבך מדובר ברכבים קטנים, מיושנים, פחות בטיחותיים, והוצאות שוטפות (דלק, טיפולים, תיקונים) גבוהות.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, Gooler כתב:

התקציב 10-15 אלף.

אפשר לחפש קליאו גם בתקציב שלך עם מנוע 0.9 טורבו.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, sperial כתב:

רכבת ישראל.

 

אתה מדבר על נסועה לא קטנה, 20-30 אלף ק״מ בשנה, בכבישים שחלקם מהירים. בתוואים כאלה חשוב רכב בטיחותי, ואתה צריך להביא בחשבון לא מעט שחיקה של הרכב (למרות שמדובר בתנועה בינעירונית ששוחקת פחות מנסיעה עירונית). בתקציבך מדובר ברכבים קטנים, מיושנים, פחות בטיחותיים, והוצאות שוטפות (דלק, טיפולים, תיקונים) גבוהות.

 

ובכל זאת, בטח יש המלצות שהן בבחינת הרע במיעוטו במסגרת התקציב. אשמח לקבל. תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 דקות, Gooler כתב:

 

ובכל זאת, בטח יש המלצות שהן בבחינת הרע במיעוטו במסגרת התקציב. אשמח לקבל. תודה

סוזוקי אלטו/סוויפט...

פיאסטה.

 

אישית אני נוסע על סוויפט 14' כ-25 אלף ק''מ בשנה, די מבסוט. לא הכי נוחה אבל מספקת. אם הסתדרת עם הספארק לא רואה סיבה שלא תסתדר אם אלו המוזכרות מעלה.

 

פיאסטה ידנית גם נהדרת...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, דג כתב:

סוזוקי אלטו/סוויפט...

פיאסטה.

 

אישית אני נוסע על סוויפט 14' כ-25 אלף ק''מ בשנה, די מבסוט. לא הכי נוחה אבל מספקת. אם הסתדרת עם הספארק לא רואה סיבה שלא תסתדר אם אלו המוזכרות מעלה.

 

פיאסטה ידנית גם נהדרת...

 

סוזוקי אלטו זה גם רכב שהבנתי שיכול להתאים לי אבל לא מכיר אותו אישית.

 

במה / למה הוא מומלץ יותר מהספארק לדעתך?

 

כי זה בהחלט כיוון אבל את הספארק אני מכיר וזוכר לטובה. אז אשמח להבין.

מבחינת נפח מנוע וכ''ס האלטו פחות חזק מהספארק.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אין סיבה להעדיף אלטו, הספארק חזקה יותר,מנוע 4 צילינדרים כך שאין רעידות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Gooler כתב:

במה / למה הוא מומלץ יותר מהספארק לדעתך?

הוא לא.

שאלת מה נכנס בתקציבך ויעשה את העבודה - והוא אחד מהם.
גם הספארק כמובן...

בשני המקרים מדובר ברכבים פשוטים ואמינים שעושים את העבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב הזה השיקול היחיד הוא אמינות.

סוזוקי אלטו/סוזוקי ספלאש/סוזוקי סלריו.

 

כולן יותר על הצד העירוני ולא יספקו איכות חיים מפנקת. אבל יעשו את העבודה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתקציב הזה יש סיכוי לא קטן שתקנה "צרות של אחרים". ולכן חשוב הרבה יותר לבחור רכב לא מוזנח ושתוחזק בקפדנות, במיוחד בשנים האחרונות, מאשר מאיזה מפעל הוא יצא לפני  14 שנים או יותר.

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני דווקא חושב שלא צריך להתפשר על סוג הרכב גם במחיר נמוך כמו שאפשר למצוא אלטו יחסית טובה גם ספארק.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה כולם על התגובות.

 

לגבי הספארק, מסתבר שיש כמה גרסאות של הרכב בשנתונים 2013-2015 והרבה ממה שמוצע למכירה בשנתונים האלו זו גרסה של 1.0 נפח מנוע (במקום 1.2) ו68 כ''ס (במקום 82) ואני טיפה בהתלבטות לגבי כמה משמעותי זה, אם לקחת או לא לקחת את הגרסה הזאת בחשבון. אשמח לדעתכם.

 

לי היה בזמנו כאמור ספארק 2011 עם 1.2 נפח מנוע ו82 כ''ס.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...