Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עזרה בממצא בדיקה של פג'ו 3008


פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

שלום,

 

אני שוקל לקנות רכב פג'ו 3008. הרכב היה בליסינג, יד 1 בבעלות של נהג פרטי.

החברה הציגה בדיקה של קומפיוטסט עם כמה ממצאים שאשמח לעזרה להבין את משמעותם.

מתוך "טופס סיכום אחיד של בדיקה כללית ללא מערכות אולקטרוניות וממוחשבות":

1. מנוע - מסומן לא תקין ובהערה: מערכת שמן=בדוק תצרוכת שמן בנסיעה, בלוק מנוע=רטיבות שמן.

2. תיבת הילוכים - מסומן לא תקין והערה: תיבת הילוכים אוטומטית=אין אחריות לתיבת הילוכים.

3. בלימה כללית - מסומן לא תקין ובהערה: בלימה כללית=לפרק גלגלים לבדיקה.

4. צמיג אחורי שמאל פגום. חישוקים\ג'נטים ניזוקים.

 

אני הכי מוטרד מסעיף (1). החברה לקחה את הרכב לבדיקה נוספת במוסך שכתב: "בבדיקת נזילות שמן לא נמצאו ממצאים חריגים", וגם "שחרור למעקב ודיווח".

לגבי 2-4, לא לגמרי ברורה לי המשמעות אבל נשמע שאלה מערכות שלא נבדקו (2-3) או ניתנות לתיקון בקלות יחסית (4).

 

אשמח לדעתכם.

למה כדאי לשים לב? מה ואיפה הייתם בודקים?

מה הייתם מבקשים מהחברה לבדוק\לטפל לפני הקניה?

 

תודה.

 

עריכה אחרונה על ידי shmoss
פורסם

סעיף 1 הוא כסת"ח קלאסי כדי לא לתת אחריות למנוע - כמעט לא תמצא רכב כמה שנים על הכביש בלי נזילות/רטיבות שמן.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

הבדיקה נעשתה מטעם חברת הליסינג  ובשבילה ?

אתה יכול לקחת את הדף הזה לקפל יפה לצורה של אוירון (יש הוראות באינטרנט) ולזרוק מהחלון.

אתה הולך להוציא עשרות אלפי שקלים על רכב, קח אותו לבדיקה מטעמך.

אם בכל מקרה אתה סומך על הבדיקה הזו ומקבל את מה שכתוב בה כשלונו, ואם נתייחס למה שכתוב אז למעשה מדובר בכסתח"ים הרגילים של מכוני הבדיקה ואין פה שום מימצא חשוד.

  • רעיון טוב! 1
פורסם

איזה על איזה מנוע מדובר?

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם
לפני כשעה, yulianx כתב:

איזה על איזה מנוע מדובר?

מנוע 1600 בנזין

לפני שעה, Roycohen1979 כתב:

הבדיקה נעשתה מטעם חברת הליסינג  ובשבילה ?

אתה יכול לקחת את הדף הזה לקפל יפה לצורה של אוירון (יש הוראות באינטרנט) ולזרוק מהחלון.

אתה הולך להוציא עשרות אלפי שקלים על רכב, קח אותו לבדיקה מטעמך.

אם בכל מקרה אתה סומך על הבדיקה הזו ומקבל את מה שכתוב בה כשלונו, ואם נתייחס למה שכתוב אז למעשה מדובר בכסתח"ים הרגילים של מכוני הבדיקה ואין פה שום מימצא חשוד.

תודה, אני אקח בהחלט לבדיקה מטעמי.

רציתי לוודא שאין ממצא שמונע ממני להתקדם עם הרכב הזה.

 

נהוג להתחלק עם חברת הליסינג בעלויות הבדיקה? להסכים על תיקונים מראש אם יתגלה משהו?

פורסם
לפני 54 דקות, shmoss כתב:

נהוג להתחלק עם חברת הליסינג בעלויות הבדיקה?

 

לא, מבחינתם הם מציגים לך בדיקה.

 

לפני 54 דקות, shmoss כתב:

להסכים על תיקונים מראש אם יתגלה משהו?

 

מראש - לא. אם יתגלה משהו מהותי - בד"כ הם יתקנו.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

פורסם

ממליץ בחום לחפש 3008 בשוק הפרטי.

כל רכב מצויד בטורבו רגיש לאיכות הטיפולים אשר מבצעים בו, מהכירות עם חברות הליסינג , חיסכון באיכות הטיפולים זה תחום בו הם מצטינים.

שמני מנוע באיכות ירודה , חלפים ברמה בסיסית ועוד.

ה 3008 נפוץ בידים פרטיות , חפש רכב מטופל ומתועד , עדיף משמעותית מיוצא ליסינג.

נהג 1 ?

בדיחת ליסינג משעשעת, גם לי יש רכב כזה..., מדי פעם מבקשים את הרכב למטלות בחברה , הילדים גם הם נוהגים על הרכב , מנהג 1 בתאוריה יש כ 5-6 נהגים באופן די קבוע.

  • אהבתי 2

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני שעתיים, CX25GTI כתב:

בדיחת ליסינג משעשעת, גם לי יש רכב כזה..., מדי פעם מבקשים את הרכב למטלות בחברה , הילדים גם הם נוהגים על הרכב , מנהג 1 בתאוריה יש כ 5-6 נהגים באופן די קבוע.

למה בדיחה ? זה לגמרי נכון. בכל פעם שהרכב בתנועה יש עליו נהג 1.

:mm_tongue

  • מצחיק 2

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

פורסם

לא בכל החברות משאילים את הרכב לנהגים אחרים. אגלה לכם שהילדים של נהגים פרטיים גם נוהגים על הרכבים של ההורים.

ליסינג נהג יחיד זה כאשר קצין הרכב של החברה החוכרת מוציא מכתב שמאשר את זה, כל השאר זה סיפורים על הקרח.

מכתבים כאלה יוצאים כאשר קונה הרכב הוא זה שהחזיק אותו בליסינג, או שיש לקצין הרכב סיבה טובה להוציא מכתב כזה.

 

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

פורסם
בתאריך 31.10.2024 בשעה 14:03, Roycohen1979 כתב:

הבדיקה נעשתה מטעם חברת הליסינג  ובשבילה ?

אתה יכול לקחת את הדף הזה לקפל יפה לצורה של אוירון (יש הוראות באינטרנט) ולזרוק מהחלון.

אתה הולך להוציא עשרות אלפי שקלים על רכב, קח אותו לבדיקה מטעמך.

אם בכל מקרה אתה סומך על הבדיקה הזו ומקבל את מה שכתוב בה כשלונו, ואם נתייחס למה שכתוב אז למעשה מדובר בכסתח"ים הרגילים של מכוני הבדיקה ואין פה שום מימצא חשוד.

אז הרכב היה בבעלות פרטית והבדיקה הזו נעשתה מטעם החברה בעת קניית הרכב במסגרת טריידאין. הם טוענים שעשו בדיקה לפני קניה בקומפיוטסט ויש להם אינטרס, כמו שלי, להבין הכל על הרכב. הציגו לי את הטופס המסכם. 

האם יש טעם שאחזור על אותה הבדיקה בעצמי? קשה לי להאמין שעשו קומבינה עם מכון הבדיקה. 

פורסם

לא עשו קומבינה עם מכון הבדיקה. אבל במוצר אחר הם משלמים פחות, והבדיקה שטחית יותר.

 

קח לבדיקה מטעמך במכון אחר.

וולוו XC40 T3 Momentum (נמכרה)

סקודה קודיאק 1.5 STYLE

טויוטה יאריס קרוס הברידית

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...