Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נוזל קירור - סיאט איביזה 2022


מעבר לפיתרון נפתר ע"י מרק10,

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב, בספר רכב רשום שהנוזל קירור הדרוש הוא G12 EVO (כרגע יש סגול במיכל)
לא מצאתי את הנוזל הזה בצפון גם לאחר חיפוש באינטרנט, יש אותו רק במרכז ודרומה
האם אפשר למלא G12 אדום?
רשום בספר שערבוב של נוזלים שהם לא EVO מפחית את הגנה מפני קורוזיה ויש להימנע מכך,

כמה זה קריטי לא לשלב ביניהם?

תודה רבה.
 

פורסם

 

אתה יכול בהחלט לערבב נוזל קירור G12 EVO עם נוזל קירור G12+ או G12++. כול עוד מדובר על כמות קטנה של 250 מ"ל לא

תהייה ירידה משמעותית אם בכלל ביכולת ההגנה של הנוזל בפני קורוזיה.

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 12 דקות, מרק10 כתב:

 

אתה יכול בהחלט לערבב נוזל קירור G12 EVO עם נוזל קירור G12+ או G12++. כול עוד מדובר על כמות קטנה של 250 מ"ל לא

תהייה ירידה משמעותית אם בכלל ביכולת ההגנה של הנוזל בפני קורוזיה.

תודה מרק, בהנחה והגעתי לטיפול השנתי, האם בטיפול מומלץ להחליף את הנוזל למקור שלו? ל-EVO סגול או להישאר עם הG12 האדום?

פורסם

חבל על הכסף כי אין צורך ממשי להחליף את הנוזל המקורי אם הוספת כמות קטנה של G12.

האמת שאני לא סומך על המוסך המרכזי שימלאו נוזל קירור מהול במי ברז ביחס הנכון קרי 50/50 ובטח שלא יערבבו עם מים מזוקקים.

סע לשלום.

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם
לפני 7 שעות, מרק10 כתב:

חבל על הכסף כי אין צורך ממשי להחליף את הנוזל המקורי אם הוספת כמות קטנה של G12.

האמת שאני לא סומך על המוסך המרכזי שימלאו נוזל קירור מהול במי ברז ביחס הנכון קרי 50/50 ובטח שלא יערבבו עם מים מזוקקים.

סע לשלום.

 

גם בהנחה ומילאתי כמות גדולה? EVO היה מתחת למינימום

 

  • פיתרון
פורסם

מה זה כמות גדולה ? הרכב מגיע כאשר המפלס נמצא בין סימן MIN-MAX וזה גובה המפלס שאתה צריך לשמור כלומר לא למלא עד סימן MAX.

שוב פעם הסר דאגה מליבך גם אם תמלא חצי ליטר של נוזל קירור G12 לא יקרה כלום.

 

אם אתה מודאג אתה יכול לרכוש במוסך המורשה ליטר וחצי של נוזל קירור מקורי G12 EVO או תזמין מהקישור המצורף

מיכל של ליטר נוזל מוכן לשימוש (אין צורך למהול במים מזוקקים)

איזה כייף לי :)

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...