שלום רב, בספר רכב רשום שהנוזל קירור הדרוש הוא G12 EVO (כרגע יש סגול במיכל)
לא מצאתי את הנוזל הזה בצפון גם לאחר חיפוש באינטרנט, יש אותו רק במרכז ודרומה
האם אפשר למלא G12 אדום?
רשום בספר שערבוב של נוזלים שהם לא EVO מפחית את הגנה מפני קורוזיה ויש להימנע מכך,
כמה זה קריטי לא לשלב ביניהם?
תודה רבה.