Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטן אך בטיחותי


ggrrbb

פוסטים מומלצים

היי

 

אני מחפש רכב מיני ידני חדש (יד 1 עם ניילונים).

אמין, חסכוני אבל הכי חשוב - בטיחותי (עפ"י מבחני ריסוק וגם עם אבזור בטיחות).

מבין שיש כמה מגבלות:

1. כבר אין רכבי מיני ידניים, למעט i10 (ובכלל כמעט ולא משווקים יותר מדי רכבי מיני בשנתיים האחרונות)

2. רכב מיני הוא בהגדרה פחות בטיחותי ביחס לרכבים גדולים יותר

 

לכן, מוכן "להתפשר" על רכב סופר מיני אם רמת הבטיחות עולה וכמובן שאם לא תהיה ברירה אז גם נוותר על הגיר הידני.

 

להבנתי: יונדאי i10, קיה פיקנטו, טויוטה יאריס ורינו קליאו הן האפשרויות העיקריות שבאות בחשבון. משהו שחשוב לשים לב? המלצות לדגמים נוספים?

אשמח לקרוא את דעתכם!

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ליונדאי I10 רק 3 כוכבי בטיחות ( מבחן מ 2020).

אותו הדבר גם לפיקנטו.

טויוטה יאריס זה רכב ברמת המחירים אחרת ( 140 אלף₪).

אם אין לך בעיה לשלם את המחיר הזה, תקנה יאריס.

 

מאזדה 2 עם 5 כוכבים במבחן ריסוק מ 2015, היא עולה החל מ 116 אלף₪.

אבל פחות חסכונית מאשר יאריס היברידית, במיוחד בעיר. כך שהמחיר יתאזן עם השנים.

 

המחיר של קליאו 1.0 גיר ידני לדעתי מופרז. זה גם רכב שלא ישמור על המחירון כמו טויוטה/ מאזדה.

אבל זאת אופציה ידנית בין הבודדות לרכב נוח ובטיחותי.

 

עריכה אחרונה על ידי vladclar

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי כדאי לוותר על ידני בשביל המבחר והדרישה לבטיחות. מה התקציב?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתפשר על תיבת הילוכים אוטומאטית, למיטב ידיעתי הרכב הקטן הכי בטיחותי זה טויוטה אייגו.

 

הדגש שם זה על חסכון בדלק, ותמרונים בעיר. 

 

מערכת ההנעה חלשה, אבל אולי זה יתאים לך בתור חבילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סוזוקי סוויפט, סוזוקי איגניס.

היאריס קליאו והסוויפט הם קטגוריה מעל הפיקנטו וה-I10.

ייבוא הI10 כנראה פסק | ייפסק בקרוב עקב החרם מטורקיה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, vladclar כתב:

היברידית

ואם אני לא מחפש היברידי?

 

לפני 8 שעות, ntd כתב:

טויוטה אייגו.

להבנתי מדובר ביצור כלאיים בין האייגו המיתולוגי ליאריס...

לפני 6 שעות, yoav911gt2 כתב:

סוזוקי סוויפט, סוזוקי איגניס.

 

איך הן נחשבות?

לפני 13 שעות, yulianx כתב:

לדעתי כדאי לוותר על ידני בשביל המבחר והדרישה לבטיחות. מה התקציב?

כנראה שנוותר על ידני. אין תקציב מוגדר - כמה שיותר זול מן הסתם... אבל כנראה שאיזור ה150 אלף פלוס מינוס...

לפני 13 שעות, TZR84 כתב:

אני חושב שהI10 כבר לא מיובאת בגלל החרם הטורקי

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה נוסע בעיקר בעיר/פקקים או בין עירוני?

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה לא מחפש היברידי ( היברידי יכול לענות מצויין על הדרישה לרכב חסכוני),

תקנה מאזדה 2. היא גם זריזה ולא ממש יקרה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, yulianx כתב:

אתה נוסע בעיקר בעיר/פקקים או בין עירוני?

כן

לפני 52 דקות, vladclar כתב:

אם אתה לא מחפש היברידי ( היברידי יכול לענות מצויין על הדרישה לרכב חסכוני),

תקנה מאזדה 2. היא גם זריזה ולא ממש יקרה.

המרכב זהה בין ההיברידי לרגיל?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המזדה 2 כבר מיושנת גם מבחינה בטיחותית.

לדרישה של חיסכון ובטיחות ואמינות הייתי בודק יאריס היברידית דווקא.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי בוחר ביאריס, אבל לשואל שלנו יש איזושהי התנגדות להיברידי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ככה צריך יהיה להתפשר, אפשר לבדוק סקודה פאביהֿ או איביזה אך גיר פחות אמין. 

או לבדוק את רנו קליאו שצריכה להגיע בקרוב.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר קצת להרגע בנושא הגיר, וואג משתפשפים עליו כבר עשרות שנים, בעובדה שומעים הרבה פחות על בעיות ב DSG. אצלי עברו שלוש אוקטביות עם הגיר הזה, בראשונה לפני 12 שנה הגיר באמת נדפק, בשתים המאוחרות יותר, כלום. מכיר גם כאלו שעברו מעל 200K ק"מ בלי לגעת בגיר. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרוב הבעיות מתחילות כאשר הרכב בן 4-5.

לכן גם ברכבים ממודל 2019-2020 יש בעיות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...