Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

קטן אך בטיחותי


ggrrbb

פוסטים מומלצים

הקילומטראז' שהרכב עובר משפיע על אורך חיי הגיר הרבה יותר מגילו הכרונולוגי. לכן הדגשתי את הקילומטראז'. לפחות להבנה הלא מקיפה שלי, גיר שעבר מעל 200K ק"מ, רשאי לקבל פטור מהסטיגמה של לא אמין, אולי חריג לטובה, כשמדובר בדוגמה בודדת, אני כאמור מכיר כמה כאלו. נכון, אין בזה לבסס סופית איזו מסקנה חותכת, אבל גם לא את ההיפך. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כשמדובר על גיר רובוטי, הרבה יותר חשוב לדעת באיזה תוואי הרכב נסע מאשר כמה קילומטרים הוא נסע.

לא דומה בכלל השחיקה של המצמדים בנסיעה פקוקה לשחיקה שלהם בנסיעה ארוכה בכביש מהיר.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הרכבים שבהם יש בעיות חלקם עם פחות מ 100 אלף ק״מ.IMG_2360.thumb.png.53b8a840bb88057341ea0f8784d70e65.pngIMG_2361.thumb.png.de533ab5c68edc2c77c5bf49498bc52a.pngIMG_2363.thumb.png.5d20c199212fb884bf6b51b24b38e254.pngIMG_2362.thumb.png.86f6a080475aa90c50ff2c6fce63c5b6.png

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חלשה, רועשת, צפופה.

מנגד חסכונית וכניראה שתמשיך במסורת האמינות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 58 דקות, ggrrbb כתב:

מה דעתכם על טיוטה אייגו החדשה

אם אני זוכר נכון, חוץ מהחסרונות שציין יוליאן, יש לה צמיגים במידה ייחודית שאין לרכבים נוספים בארץ. זה אומר שהם יקרים וכנראה יהיה מאתגר למצוא.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

האמת בדקתי ואכן, צמיג של חברה טובה עולה באזור ה 600-700 שקל לצמיג. כמעט פי 2 מאשר ברכב כמו פיקנטו למשל.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 שעות, yulianx כתב:

הרכבים שבהם יש בעיות חלקם עם פחות מ 100 אלף ק״מ.IMG_2360.thumb.png.53b8a840bb88057341ea0f8784d70e65.pngIMG_2361.thumb.png.de533ab5c68edc2c77c5bf49498bc52a.pngIMG_2363.thumb.png.5d20c199212fb884bf6b51b24b38e254.pngIMG_2362.thumb.png.86f6a080475aa90c50ff2c6fce63c5b6.png

ברור שתמצא, תחפש תמצא גם גירים פלנטריים ורציפים תקולים. השאלה היא סטטיסטית בעיקרה, אם מתוך אלף קודיאקים בכמה מאות, אפילו עשרות,  מתגלה תקלה לפני קילומטראז' מוקדם יחסית, יש בעיה, אם בבודדים ובהשוואה לגירים " אמינים " מספר שאינו חריג לרעה, מדובר בתקלה רנדומלית חסרת משמעות סטטיסטית, למרות שכמובן עבור בעל הרכב התקול זו אינדיקציה לגיר דפוק. קבוצות נפגעי מכללים מכניים ואחרים תמצא לגבי כל מותג, לרבות כאלו עם מוניטין אמינות מפלדת אל חלד. מחקר סטטיסטי מבוסס שמצביע על העדר אמינות מובנה בגיר הזה, אני לא מכיר. קבוצת פייסבוק של נפגעים, אינה מחקר כזה. 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש גם גירים אחרים בעייתיים כמו הרציפים של ניסן, אך מה שאני רואה בתכלס, גיר dsg לא נכנס לקטגורית גיר אמין. יעידו על זה התביעות, הריקולים, הכתבות והתלונות.

לא לכן רכב יש קבוצת נפגעים, כי יש רכבים/מכלולים אמינים.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  ראיה ב" בתכלס ", לא נראית כמו איזה מימצא בדוק. לגבי שאר המרעין בישין כמו תביעות כתבות ריקולים וכאלה, צריך לזכור שמדובר בגיר שאכן היה בעייתי בשנותיו הראשונות, על כך איני חולק, אבל שופר במהלך שנות ייצורו הרבות וגירסתו העכשווית הרבה פחות מועדת לפורענות, אלא שכרגיל סטיגמה שנדבקת למשהו קשה מאוד להוריד אפילו אם סיבת היוולדה כבר נעלמה. כדאי לזכור אגב שגירים כאלו מותקנים במכוניות רבות, לדעתי הלא מבוססת, הרבה יותר מגירים פלנטריים היום, כך במרצדס, במוו, פורשה, אם להזכיר כמה בולטות, כך גם בפרארי ולמבורגיני וכמובן בהרבה מאוד מכוניות לחם וחמאה כמו קיה ויונדאי למשל. לא רואה שמבחינות של אמינות ה DSG נופל מאחרים דומים לו במכוניות אחרות כאמור. יותר מכך, למשל בקיה קיימת תופעה של התחממות הגיר שמחייבת עצירה לצינונו, לא מכיר דבר כזה אצל הוואגיות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במקרה של dsg זאת לא סטיגמה.

 מניח שהוא שופר, אבל עדיין קיימות בעיות.

היום: סיטרואן קקטוס 2016./מיצובישי ספייס סטאר 2014

פעם: פיאט דובלו 2002, רנו קליאו 2012.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, רועי5 כתב:

לא רואה שמבחינות של אמינות ה DSG נופל מאחרים דומים לו במכוניות אחרות כאמור.

הגירים הרובוטיים בקיה-יונדאי באמת בעייתיים יותר.

פורד פיאסטה 1.25 ידנית 2012

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הצלחתי למצוא אם משווקת איביזה ידנית חדשה, אבל יש לה 5 כוכבי בטיחות

החיסרון שלה זה הבידוד רעשים ואם רוב הנסיעות הם עירוניות אז זה לא כ"כ אמור להות פרמטר

 

המנוע דווקא אמין ולכאורה הידני אמור לענות על סוגיית האמינות 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...