Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

חבילה מאמזון נאבדה ואחרי זה נמצאה


דניאל1983

פוסטים מומלצים

לפני 17 שעות, איציק נ. כתב:

קרה לי מקרה דומה.


הם מעודכנים שאתה מקבל את החבילה האבודה ובמידה ואתה לא פונה אליהם תוך X זמן הם מחייבים אותך מחדש.

 

איציק

אין להם שום דרך חוקית לחייב אותך והפ גם לא יעשו זאת.

ומה שתואר פה קרה לי יותר ממה שאני יכול לספור ב2 ידיים ובמקרה שפניתי אליהם נאמר שאין צורך לעשות כלום ולהשאיר את המוצר אצלי.

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עכשיו אני מרגיש שדפקו אותי.

הזמנתי שני פריטים, אחרי כמה ימים קיבלתי מייל בלי שום הסבר או פיצוי שהפריטים הוחזרו ע"י חברת המשלוחים, ושאזוכה. (אכן זוכיתי במלוא הסכום, בשקלים, באופן כמעט מיידי).

Screenshot_2024-06-29-22-29-11-76_e307a3f9df9f380ebaf106e1dc980bb6.thumb.jpg.45fcb659991ff10c7e636438a5bd8f9c.jpg

 

 

עד עכשיו אין לי מושג מה קרה, למה הוחזר, לא הסבר, לא התנצלות, לא פיצוי ולא כלום.

כמה ימים אח"כ, הבן שלי עשה הזמנה מאותו חשבון אמזון שלי, והפריטים שלו בדרך.

 

*ההזמנה שלי היתה אמורה להיות מסופקת ע"י דואר ישראל.

(אפילו קיבלתי סמס מהם, וזה הופיע לי בmy post ) 

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, natco כתב:

עד עכשיו אין לי מושג מה קרה, למה הוחזר, לא הסבר, לא התנצלות, לא פיצוי ולא כלום.

זה קורה לפעמים. פעם ב..

אני חושב שאם קיבלת הודעות - זאת בעיה של הדואר. אולי החבילה ניזוקה או נפתחה. הדואר מחזירים את זה לאמאזון. והם מזכים אותך. 

  • אהבתי 1

Skoda Fabia 2010 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2018 Manual - SOLD

Seat Ibiza 2024 - DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, natco כתב:

עכשיו אני מרגיש שדפקו אותי.

הזמנתי שני פריטים, אחרי כמה ימים קיבלתי מייל בלי שום הסבר או פיצוי שהפריטים הוחזרו ע"י חברת המשלוחים, ושאזוכה. (אכן זוכיתי במלוא הסכום, בשקלים, באופן כמעט מיידי).

עד עכשיו אין לי מושג מה קרה, למה הוחזר, לא הסבר, לא התנצלות, לא פיצוי ולא כלום.

כמה ימים אח"כ, הבן שלי עשה הזמנה מאותו חשבון אמזון שלי, והפריטים שלו בדרך.

 

*ההזמנה שלי היתה אמורה להיות מסופקת ע"י דואר ישראל.

(אפילו קיבלתי סמס מהם, וזה הופיע לי בmy post ) 

 

גם לי זה קרה. רכשתי לפני איזה שנה טרימר 20v של גרינוורקס במחיר רצפה (60 דולר עד הבית) וחברת המשלוחים החזירה חזרה לשולח, עד היום לא יודע למה.

 

החלטתי לשחרר, יהיו הזדמנויות בהמשך. יש דברים שלא שווה לי לשרוף עליהם לא זמן ובטח שלא עצבים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 2

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, שחררתי.

כבר קניתי בארץ.

לא פניתי אליהם בשאלה אפילו.

סתם, פתאום אני רואה שכולם קיבלו פיצוי ואני לא😁

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיצוי לא, החזר כן.

בשום מקום בתנאים שהסכמת להם, גם אם לא קראת כמובן, וסימנת וי במקום הדרוש. לא כתוב פיצוי, כתוב החזר.

אותם 10 דולר שניתנים לפעמים , גם הם קשורים לעלות שניגבת ממך היכן שהוא, בדרך כלל זה עבור המשלוח ששילמת ולא המוצר. או את הסכום שהיה אמור להיות מס על ההזמנה.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור. כמו שכתבתי- הזיכוי הגיע כמעט מידית יחד עם המייל שהחבילה הוחזרה.

ועל השקל כמו ששילמתי, בלי התחכמויות של הפרשי שער ומס עננים.

 

אם כבר נכנסנו לזה ברצינות- כן הייתי מצפה שהם יציעו לשלוח מחדש בלחיצת כפתור במקום הזיכוי.

מאחר והם לא הציעו (במקום של ההזמנה באפליקציה נכתב שעלי לבצע ידנית  הזמנה מחדש), ונגמרה לי הסבלנות- פשוט הלכתי לקספ וקניתי. 

מוצר הרבה פחות טוב ממה שהזמנתי באמזון. 

באותו הכסף....

 

 

1. MAZDA 3 ACTIVE 08 1.6

2.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

נפרדנו בצער מהטריוס הקשישה...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 28.6.2024 בשעה 22:47, דניאל1983 כתב:

לפי דעתי, זה קצת לא בסדר, שלא אכפת להם שהמשלוח הגיע באיחור וחרג בחודש מהזמן שהם בעצמם התחיבו לספק אותו.

זה חוצפה לדרוש תשלום מלא בכזה מקרה.

אם הם לא מסוגלים לעמוד בזמנים זאות בעיה שלהם ואחריות שלהם.

 

פנה לשירות לקוחות ובקש פיצוי על האיחור, כמו שעושים בכל מקרה של תלונה על שירות לא טוב.

אין לזה שום קשר לשאלה אם החבילה אבדה באמצע, הרי אם לא היתה אובדת וסתם מתעכבת בלי שתקבל החזר, הרי זה מה שהיית עושה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 29.6.2024 בשעה 12:45, gsi16v כתב:

אין להם שום דרך חוקית לחייב אותך והפ גם לא יעשו זאת.

ומה שתואר פה קרה לי יותר ממה שאני יכול לספור ב2 ידיים ובמקרה שפניתי אליהם נאמר שאין צורך לעשות כלום ולהשאיר את המוצר אצלי.

טוב, אז עדכון מעניין.
הבוקר קיבלתי הודעה משליח של בר הפצה שהוא בדרכו אלי, להפתעתי החבילה האבודה היגיעה.

 

החזר כבר הוזן למערכת שלהם ואני ממתין לראות באפליקציה של הכרטיס ( 3-5 ימי עבודה) . 

קיבלתי את החבילה ומכיוון שאני בהחלט רוצה את מה שהזמנתי (נעלי קולומביה במחיר שאין בארץ לדגם) בדקתי באתר אמזון את המעקב.
מסתבר שהמעקב החל מחדש ב 21 ליוני שזה היה תאריך אחרון למסירה , וביום הזה ההודעה הראשונה - המשלח אסף את החבילה (כנראה אחרי שנמצאה) ומשם תהליך רגיל עד למסירה היום.

 

being an honest man פתחתי צ׳אט עם התמיכה וביקשתי לשמור את החבילה, ומבחינתי ניתן לבטל את ההחזר . 

 

הנה התשובה:

image.png.d6d1028730ec6f4f6e763e84f1450ca1.png

 אז כמו שנכתב, הם כן מחייבים אוטומטית אם קיבלת ! ולא החזרת. 

 

פרייר/חומוס ? או הגינות.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דעתך, ככל דעה מכובת אחרת, זוהי דעתך.

 

Amazon's terms and conditions are divided into two documents:

* **Conditions of Use ([https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=GLSBYFE9MGKKQXXM](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=GLSBYFE9MGKKQXXM))**
* **Amazon Services Terms of Use ([https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=202140280](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=202140280))**

Here's a quick summary of the key points you'll find in these terms:

**Conditions of Use:**

* **Your Account:** You are responsible for maintaining the confidentiality of your account and password.
* **Content and Reviews:** You are responsible for any content you submit on Amazon, including reviews. 
* **Your Orders:** You agree to pay for any orders you place on Amazon.
* **Intellectual Property:** Amazon owns the intellectual property rights to the content on its website and apps.
* **Termination:** Amazon can terminate your account at any time for any reason.

**Amazon Services Terms of Use:**

* **Services:** These terms apply to all of Amazon's services, including product purchases, digital content, and subscriptions.
* **Changes to Services:** Amazon can change or discontinue its services at any time.
* **Warranty Disclaimer:**  Products are developed and manufactured by third parties, and Amazon has no responsibility for any aspect of the products except the Amazon Services.  There is a disclaimer of warranties for the products themselves. 
* **Limitation of Liability:** Amazon's liability is limited in cases of claims arising from or related to these terms.

**Additional Points to Consider:**

* **Product Descriptions and Pricing:** Amazon tries to be as accurate as possible with product descriptions and pricing, but errors can sometimes occur. 
* **Returns and Refunds:** Amazon has a  returns policy  that outlines the conditions for returning products and getting a refund. You can find it here: [https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=GKM69DUUYKQWKWX7](https://www.amazon.com/gp/help/customer/display.html?nodeId=GKM69DUUYKQWKWX7)
* **Customer Service:** If you have any questions about Amazon's terms and conditions, you can contact customer service.

Here are some recommendations when shopping on Amazon:

* **Read the product description carefully** before making a purchase.
* **Pay attention to the price** and any additional fees before checking out.
* **Review the return policy** for the product you are interested in.
* **Keep copies of your orders and receipts.**

By understanding Amazon's terms and conditions and following these recommendations, you can help ensure a smooth and successful shopping experience on Amazon.

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...