Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוסטים מומלצים

פורסם

בתור נהג חדש (יחסית) רציתי לשאול על תחנות דלק.

איך אתם בוחרים באיזה תחנה לתדלק?
על פי המחיר?
על פי הרשת/מותג? (לא יודע אם יש רשת תחנות שהיא טובה מאחרות)
ע"פ קרבה / נוחות?
איפה שיש שטיפה?
ע"פ קריטריונים אחרים?

 

סיטרואן סי-1, ידנית, 2011.

פורסם

איפה שהכי קרוב אלי. אלא אם יש הבדל גדול במחיר. למשל תשלום במזומן.

  • רעיון טוב! 1

היום: סיטרואן c3 2026 / סיטרואן c3 2024

פעם: פיאט דובלו 2002, פיאט פנדה 2011, רנו קליאו 2012, סיטרואן קקטוס 2016, מיצובישי ספייס סטאר 2014, רנו קליאו 2022.

פורסם

אחרי פרשת תחנת קוקה קולה/הטכני (בנזין מהול שגרם נזקים) רק בחברות הגדולות, בד״כ סונול ופז שנותנות הטבה בכרטיסי אשראי.

 

לאחרונה גיליתי את נוחות השימוש באפליקציות, חבל שלא התחלתי להשתמש בהן קודם.

 

בכל מקרה, עם צריכת הדלק שלי אין משמעות רבה להנחות.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

  • אחראי פורום
פורסם

אגיד לך איפה לא - בתחנות שתקועות באייטיז שנדרש ממך לשלם בתוך התחנה כמו איזה איש מערות.

סונול כרמיאל למען הדוגמא.

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

לפי השימוש ברכב, למשל;

 

רוב השבוע הרכב המשפחתי משרת את אשתי, ואני מתנייד בתח"צ. פעם בשבוע אני לוקח אותו (כי היא עובדת מהבית) ונוסע לעבודה - אני יוצא מוקדם, סביבות שש בבוקר ועובד בבורסה בר"ג, אז מנצל את השעה ומתדלק בתחנת אלון שנמצאת שם. הרבה יותר נוח ומהיר מכל שאר הפעמים שצריך לתדלק כי אין שם כמעט אף אחד בשעות האלו. 

 

זו סה"כ דוגמה, כמובן שלא אחכה לכל פעם שאני לוקח את הרכב אם נגמר הדלק כי היו יותר נסיעות השבוע. במקרה כזה גם אשתי מתדלקת, זה לא שתדלוק מפחיד אותה. פשוט לי יותר נוח עם זה. 

פורסם

בשאיפה, איפה שיש הכי מעט פפואזים (בלאט) - לא לקוחות, לא אנשי שירות, אף אחד. פשוט משאבה אוטומטית ואפשרות תשלום בכרטיס אשראי ללא מגע.

 

בפעמים האחרונות שביקרתי בארץ (אזור נתניה) זה היה כמעט בלתי אפשרי. גם איפה שהיה שירות עצמי הוא בד"כ לא עבד חלק, ובקופה היו כל מיני דפ"רים עם תודעת שירות אפסית.

 

אי לכך, מציאותית - איפה שהכי זול, שזה בד"כ על כביש מהיר באיזה מושב נידח. כל עוד מדובר בתחנה של רשת גדולה, אני מרגיש עם זה בנוח. ע"פ רוב גם משתדל לעבור שם בלילה כדי שהדפ"ר בקופה לא ילחץ מעודף לקוחות.

 

נקודה נוספת לשיקול: בפורום הסמוך מחרימים תחנות דלק מסויימות שאינן מקפידות על תקינות משאבות האוויר שלהן לצמיגי הרכב.

 

פורסם

טוב, כנראה שלפחותֶ חלק מהפוסט אתה לא מדבר על ישראל, כי ה-EMV עדיין לא הגיע למשאבות הדלק. לפחות מתחיל להכנס לחנויות הנוחות (באיחור של כמה שנים), אם כי אני ממעט מאוד להשתמש בשירותיהן.

 

השימוש באפליקציות התשלום של חברות הדלק נוח מאוד, אני משתמש באלה של סונול ופז, הבעיות נובעות משיבושי ה-gps, אבל גם זה נפתר בעוד 3 הקשות.

  • מעניין 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם
לפני 5 שעות, Derish כתב:

תשלום בכרטיס אשראי ללא מגע

 

מאז שאני משלם רק עם הנייד, כבר יצא לי לא מעט פעמים בארץ להגיע לתחנה לתדלק ואז להיזכר ששכחתי את הכרטיס הפיזי כך שלא ניתן לשלם בעמדה אלא רק בחנות הנוחות, אם יש. 

פורסם

לפחות ל-3 החברותֶהגדולות יש אפליקציות שפותרות את הבעיה.  האפליקציה של פז קוראת לארנק של גוגל, כך שאתה אפילו לא צריך להכניס מספר כ״א.

  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

פורסם

תלוי בכרטיס האשראי. בפז אני משתמש בלייפסטייל שנותן הנחה קטנה, ובסונול בפלייקארד שנותן נקודות אלעל.

המטרה העיקרית של האפליקציה היא למשוך אותך לחנות הנוחות כדי שתבזבז שם כסף, אבל היא נוחה, חוסכת את הקלדת הפרטים בכל תדלוק, זו הסיבה שאני משתמש בה.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...