Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רוכבים על קורקינט? איך אתם מתנהלים בכבישים?


cohen motor 377

פוסטים מומלצים

לפני 30 דקות, David32 כתב:

רגעעע, אני לא הבנתי למה זה לא נכון.

כי לא ירדו מכוניות מהכביש?

כי עברו מתח''צ לאופניים?

 

לא ירדו מכוניות מהכביש, אלא רק נוספו. וכן, רוב הרוכבים זה אנשיפ שלפני זה הלכו או לקחו אוטובוס.

 

כמובן זה לא 100%.

  • אהבתי 1
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 דקות, יבגניפ כתב:

כמו רוב הרוכבים, אתה מסתכל על זה דרך נק מבט צרה

העובדה שלא מסכימים איתך לא אומרת שהצד השני רואה רק הצד שלו. ההתניידות שלי היא לא רק באופניים, גם ברגל, גם ברכב, גם בתחב״צ.

וכן, יש דברים שצריך לשפר, יש כאלה שממש לא גרועים, אבל אלה לא באשמת חולדאי. זה נחמד להגיד שהיה לו חזון והוא נכשל, אבל מי אשם? בעל החזון או המדינה שהחליטה לא לשתף פעולה? הכי קל להגיד שהיה צריך לוותר על החזון, ככה שום דבר לא קורה ולא יקרה. 

העיר ״מושמדת״ ועדיין כולם רוצים לגור בה.

לפני 8 דקות, יבגניפ כתב:

לא ירדו מכוניות מהכביש, אלא רק נוספו. וכן, רוב הרוכבים זה אנשיפ שלפני זה הלכו או לקחו אוטובוס.

אשמח לנתונים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 דקות, Be roo כתב:

העובדה שלא מסכימים איתך לא אומרת שהצד השני רואה רק הצד שלו. ההתניידות שלי היא לא רק באופניים, גם ברגל, גם ברכב, גם בתחב״צ.

וכן, יש דברים שצריך לשפר, יש כאלה שממש לא גרועים, אבל אלה לא באשמת חולדאי. זה נחמד להגיד שהיה לו חזון והוא נכשל, אבל מי אשם? בעל החזון או המדינה שהחליטה לא לשתף פעולה? הכי קל להגיד שהיה צריך לוותר על החזון, ככה שום דבר לא קורה ולא יקרה. 

העיר ״מושמדת״ ועדיין כולם רוצים לגור בה.

אשמח לנתונים.

1. נכון, אבל התייחסתי למה שכתבת. ואגב אין כמעט יום שאני לא מתווכח עם רוכבים שבטוחים שרכיבה צמצמה פקקים או הפכה את תא לבטוחה יותר. אין לי מושג למה.

2. בוודאי שזה אשמתו. נניח אני פותח סטארטאפ. החזון שלי זה שלום עולמי. גייסתי הון. נכשלתי. אני הולך הביתה? כן. מישהו יגן עלי ויתן לי להמשיך לנהל כי מסתבר שיש אנשים בעולם שלא רוצים שלום? בוודאי שלא. וזו הפואנטה היחידה של מנהיגים. הבטחה ליישם משהו. ואם הם נכשלים, הם נכשלים. ככה זה. אף אחד לא מכריח אף אחד להמציא חזון. ואם מי שממציא, מבקש את אמון הציבור לממש ומקבל, לא מצליח בסןף - הוא אשם.

3. במקרה של חולדאי הוא לא נכשל בגלל המדינה. זה תרוץ. הוא נכשל כי הוא הציב יעדים כמעט סותרים ללא כלים ליישם אותם. למדינה אין באמת מה לעשות, מהסיבה הפשוטה שאכיפה היא אמצעי מאוד מוגבל (אפשר לדבר על חינוך אבל זה לא בדיחה מצחעקה נכון?). והוא נכשל כי מסתבר שלא מספר שבילי אופניים זה מה שהופך עיר ל"כמו אמסטרדם" (בה אגב 90% מהתושבים סולדים מהתנהלות הרוכבים, כולל רוכבים אחרים). והוא נכשל כי בניגוד לתחושה שלך, כאילן זה הוא מול המדינה, במציאות רק רוכביפ עניינו אותו. איך אני יודע? כי דוח מבקרת העיריה מלפני שנתיים קבע שלעיר יש תוכנית ברורה לרוכבים אבל לא הולכים או משתמשי תחבצ. וכמובן שמי שאשם יחד איתו, זו להבי, הדמות הכי דוחה בעיר לדעתי. ויועציה. שבמקרה או לא הם רוכבים. ואני יודע מעדויות ממקור ראשון שבמפגשים בעיריה, כשכבר היה ברור שאין מדרכות בעיר והמצב יצא משליטה, הם נבחו על הולכי רגל שהתלוננו, ונזפו בהם שהם צבועים ולא מתלוננים על מכוניות.

4. לגבי נתונים: כל סקר תחבורה מהעשור האחרון, סקר קורקינטים שיתופיים (עוד רעה חולה שצריך לזרוק לפח), שמראה שרק 14% מהרוכבים עברו לזה מנהיגה.

 

מעל הכל, סקר התחבורה האחרון הראה ש20% הולכים פחות. שזה אולי הסממן הכי קיצוני לכישלון של חולדאי, שהחליט, בלי שאף אחד הכריח אותו, לפרסם שהוא מאמין שהולכי הרגל צריכים להיןת בראש הפירמידה. ויש הסברים מלומדים למה הולכי רגל הם הבסיס לעירוניות. ואם חולדאי אקטיבית צמצם את אחוזם בעיר - הוא נכשל לחלוטין.

5. יש לזה נתונים תןמכים מהעולם. יש לפחות חוקר בריטי אחד שמסביר שקל יותר להעביר אדם מאוטובוס לאופנייפ מאשר להוציא אותו מהמכונית. יש מחקרים מחול שמראים שקהל היעד הראשוני של מיקרןמוביליטע זה משתמשי תחבצ והולכי רגל. הכל שם.

  • אהבתי 3
תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 19.6.2024 בשעה 13:55, cohen motor 377 כתב:

לרוכבים שיש פה, איך אתם מתנהגים ורוכבים? האם יש משהו שאני מפספס?

מה אפשר לעשות כדי לרכב רגוע ובטוח?

רגוע ובטוח זה לרכב על אופני-ספינינג במיזוג של הבית או מכון הכושר...

בחוץ ג'ונגל כפי שתיארת, ואתה חייב להיות ערני ודרוך ופיקח כדי לשרוד,

כי אתה בקצה הפגיע של שרשרת המזון על הכביש.

 

אני לא ממש דוגמה כי אני רוכב רכיבה למטרת ספורט וכושר, ללא מנוע ולא למטרה תחבורתית,

אבל העיקרון דומה, ואני יכול להגיד לך שגם ב-10 ק"מ שבילי אופניים שבפארק הירקון -

אני בכלל לא מרגיש רגוע ובטוח, למרות שמכוניות לא נכנסות לשם.

יש מספיק רוכבים שמתפרעים, רוכבי קטנועים שפולשים, והולכי רגל ששמים Z מכל מיני סיבות.

 

במסלול הקבוע שלי, מעל 40 ק"מ סה"כ, אני עובר בלא מעט כבישים ומדרכות,

ועם הזמן שיניתי חלקים מהמסלול כדי לעקוף מקומות בעייתיים כמו קטע הכביש שתיארת.

במקום להסתכן שם על הכביש או לסכן ולחטוף דו"ח על המדרכה - פשוט תמצא מעקף.

זה שווה גם אם יאריך לך את הדרך בעוד 5-10 דקות.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, cohen motor 377 כתב:

כשקניתי את הקורקינט, המוכר שאל אותי אם אני רוצה שהוא יפתח לי את המהירות,

אמרתי לו שהמהירות שיש מספיקה לי והיא מצוינת.

היו כמה נערים ערס'ים בחנות שצחקו עלי.

פה הטעות שלך.

אני גם הייתי כמוך וחשבתי ש-25 קמ"ש זה מספיק אבל... כשאתה מחוייב לנסוע על הכביש זו פשוט סכנת חיים - לא בגלל האנרגיה הקינטית הגבוהה אלא בדיוק בגלל מה שתיארת - נהגים עצבניים שמצפצפים ומלחיצים במקרה הטוב ומנסים לגרום לך לרדת מהנתיב במקרה הרע. ב- 2 המקרים הסיטואציה מאוד מלחיצה ומעלה את הסיכוי לתאונה.
אחרי הסופ"ש הראשון עם הכלי, חזרתי לחנות ואמרתי לו שיפתח את ההגבלה. נכון, לא חוקי, אבל לפחות עכשיו אני יכול לרכב במרכז הנתיב, מבלי שנהגים מצפצפים ומלחיצים ומבלי שאתפתה לרכב על המדרכה.

בכל מקרה, אתה צריך לזכור שבכביש - בכל מפגש שלך עם כלי אחר - אתה תפסיד. לכן, צריך תמיד לנסוע בצורה "מתגוננת":
א. להסתכל קדימה כל הזמן ולחפש את הבורות/הולכי הרגל/הדלתות הנפתחות של מכוניות. להבין את מגבלות הבלימה שלך ולהתאים את המהירות/מרחק שלך מהכלי שלפנים.

ב. להגדיל את הנוכחות שלך בכביש - לנסוע במרכז נתיב. אם בכל זאת צריך להיצמד לימין (כמעט ולא קורה כשאין הגבלה), להוריד מהירות למינימום מחשש לדלת נפתחת (יצא לי להימנע ככה מתאונה). בלילה, להפעיל אורות כמה שיותר.

ג. להיות ברור בכוונות שלך - להיצמד לחלק השמאלי של הנתיב אם אתה מתכוון לפנות שמאלה וכו'. אף פעם לא להפתיע נהגים אחרים. אם יש ספק - אין ספק, האט/עצור וחכה להזדמנות טובה יותר.

ד. לא להוריד ידיים מהכידון. זה לא כמו אופניים. הכלי הופך להיות מאוד לא יציב. צריך לענות לטלפון? עצור בצד, סיים את השיחה ורק אח"כ תמשיך, או שתמצא פיתרון טכנולוגי אחר.

ה. ציוד מגן - סופר חשוב. לא רק קסדה, גם כפפות. זה יכול היות ההבדל בין נפילה שאתה שוכח ממנה אחרי 2 דקות לבין יום מבאס מאוד.

ו. לתכנן את מסלול הנסיעה שלך כדי להימנע כמה שאפשר מלנסוע בכביש.

ז. אני שמתי מצלמה אחורית שמאפשרת לי שדה ראייה רחב למה שקורה מאחוריי. מאוד עוזר כשבאים לפנות (ל-2 הכיוונים) ולקבל תמונת מצב טובה יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, gorelshv כתב:

אני גם הייתי כמוך וחשבתי ש-25 קמ"ש זה מספיק אבל... כשאתה מחוייב לנסוע על הכביש זו פשוט סכנת חיים - לא בגלל האנרגיה הקינטית הגבוהה אלא בדיוק בגלל מה שתיארת - נהגים עצבניים שמצפצפים ומלחיצים במקרה הטוב ומנסים לגרום לך לרדת מהנתיב במקרה הרע. ב- 2 המקרים הסיטואציה מאוד מלחיצה ומעלה את הסיכוי לתאונה.
אחרי הסופ"ש הראשון עם הכלי, חזרתי לחנות ואמרתי לו שיפתח את ההגבלה. נכון, לא חוקי, אבל לפחות עכשיו אני יכול לרכב במרכז הנתיב, מבלי שנהגים מצפצפים ומלחיצים ומבלי שאתפתה לרכב על המדרכה.

צודק.

אני חושב על זה, כי אני כבר לא מתקרב לשבילי אופניים.

לפני 3 שעות, gorelshv כתב:

צריך לענות לטלפון? עצור בצד, סיים את השיחה ורק אח"כ תמשיך, או שתמצא פיתרון טכנולוגי אחר.

כשקניתי את הקורקינט שבוע לאחר מכן נולד לי בן ברוך ה', ובשביל שלא יבהיל אותו כשמתקשרים

אליי, שמתי אותו על מצב רטט מאז ועד היום, ככה שאני אפילו לא יודע כשמתקשרים אלי כשאני על הסקוטר.

לפני 3 שעות, gorelshv כתב:

אני שמתי מצלמה אחורית שמאפשרת לי שדה ראייה רחב למה שקורה מאחוריי. מאוד עוזר כשבאים לפנות (ל-2 הכיוונים) ולקבל תמונת מצב טובה יותר.

רעיון לגבי הפניות.🧐

 חשבתי על זה לאחר המקרה הנ"ל עם הנער.

אבל יותר בשביל שיהיה לי תיעודים.

איזה מצלמה הרכבת? ואיך? אני אשמח לשמוע.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הולך רגל או רץ בפארק

כשבא מולי רוכב במהירות למשל רוצה לעבור מימיני אני עושה עם היד תנועה מעיין הצדעה שיראה את המרפק שלי בגובה הצוואר שלו

כי בלי זה הוא אומר לעצמו מקסימום אני ישפשף קצת את ההולך רגל

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כנוסע קורקינט - נוסע על המדרכה בזהירות ובורח משוטרים.

 

אין מה לעשות נהגים על הכביש מנסים להרוג אותנו, אם אני נצמד לימני אז עוקפים אותי בפרעות ועושים דברים מטומטמים. 

אם אני תופס את מרכז בכביש אז מתעצבנים עוד יותר ומנסים להפחיד אותי בכמעט דריסה כדי שארד מהכביש.

 

אז אני נוסע בזהירות על המדרכה ואם שוטר מנסה לעצור אותי אני פשוט נותן גז ובורח לו בפנים, לא מכיר שוטר שרץ מהר כמו קורקינט חשמלי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • חברי המעגל הראשון

כמו בסצנה במהיר ועצבני שהוא אומר לו שהמשטרה ביפן לא רודפת אחרי מי שנוסע מעל מהירוץ מסויימת, גרסת המדרכות של גוש דן...

  • אהבתי 1

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא עברתי על כל השרשור, אבל בתור שאחד שהתחיל עם שיומי, עבר לטומהוק, ועכשיו עם Teverun Fighter 11 שני מנועים - מהירות וגלגלים גדולים זה שם המשחק.

מהירות, בשביל לנסוע על כבישים עירוניים (ועם כלי שיכול להגיע לכמעט 100 קמ"ש גם לחצות בין עירוניים).

גלגלים גדולים, בשביל לא להתרסק מכל בור קטן בכביש ולתעסק בלחפש אותם בזכוכית מגדלת. ככה אפשר להסתכל רחוק מה שהרבה יותר בטוח לרכיבה.

מנוע נוסף מקדימה, גם עם נתקלת בבור. יש מי שדוחף בשביל להחלץ ממנו בלי יותר מדי דרמות. כל עוד זה לא בור בעומק ששותל את הקדמי ברגע.

כמובן, מיגון: קסדה מלאה, כפפות רכיבה, מגיני ברכיים, ומעיל רכיבה כולל מיגון לגב.

תאורה, כמה שיותר לבלוט ובמיוחד בחושך. נצנץ על תיק הגב, נצנץ לבן על הכידון מקדימה מאוד עוזר להיראות לפני כיכר.

עם כל זאת, ללא אילוץ ניידות (מעלית בבית, נסיעה ברכב, שינוע ברכב), כמובן שעדיף אופניים עם גלגלים נורמליים. קורקינט זו סוג של פשרה שכוללת בתוכה לא מעט סכנות.

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Gavrik כתב:

כנוסע קורקינט - נוסע על המדרכה בזהירות ובורח משוטרים.

בעברית קוראים לזה "פושע".

אתה סכנה לחיי.

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

^ מה שהכי מפתיע אותי בכל הויכוחים עם רוכבי קורקינטים, זה ה-"אין לי ברירה" הנלווה. לא היו קורקינטים בארץ לפני אפילו 7 שנים. אז מה עשו אז? לא יצאו מהבית?

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...