Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סורק תקלות מדליק תקלות מאזדה 6 2011


מעבר לפיתרון נפתר ע"י Buki,
dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 740 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

קניתי 5 סורקי תקלות רציתי לחלק לכמה חברים שרצו. וכלום ברגע שאני מחבר אותם ונכנס לאפליקציה מדליק לי נורת צ'ק אנגן. ונורת בקרת יציבות מהבהבת. ומד טורים משתולל קופץ.

אין לי שום תקלות ברכב. יש לי סורק אחר עשיתי איפוס.

השאלה למה החדשים לא עובדים?

תודה.

Screenshot_20240612_001307_AliExpress.jpg

עריכה אחרונה על ידי NTZSV
פורסם

הסוג הזה גרוע ביותר, אל תקנו כזה. 

הרמה הכי נמוכה שיש עם רכבים ברמה נמוכה ולא אחידה, חלקם עובדים חלקם לא. גם אלו שעובדים מתקלקלים מהר. 

 

תשקיע עוד כמה דולרים במתאם יותר נורמלי לדוגמא Konnwei KW 902.

  • אהבתי 1
  • מצחיק 1

 

 

פורסם

אכן. כנראה שהוא שולח הודעה כלשהי לא כמו שצריך, או שיש לו נגד לא טוב בחיבור ל-CAN, וזה משגע את הרכיבים באוטו. קניתי לפני כמה חודשים סורק של KONNWEI (גם זבל סיני, אבל עם שם), כי רציתי תקשורת BLE (הקודם שלי הוא רק BT רגיל), והוא מדליק לי תקלה במודול ABS כל פעם כשמחברים אותו לפני שהמנוע דלוק...

לפני 3 דקות, Buki כתב:

הסוג הזה גרוע ביותר, אל תקנו כזה. 

הרמה הכי נמוכה שיש עם רכבים ברמה נמוכה ולא אחידה, חלקם עובדים חלקם לא. גם אלו שעובדים מתקלקלים מהר. 

 

תשקיע עוד כמה דולרים במתאם יותר נורמלי לדוגמא Konnwei KW 902.

 

מכל הסורקים שיש לי או היו לי (ואני מודה, לא כזה הרבה - אפשר לספור על שתי ידיים), הוא היחיד שעושה לי בעיות :)

  • פיתרון
פורסם

גם לי היו כמה. חלקם עבדו והתקלקלו, חלקם מהתחלה לא עבדו, חלקם עבדו לא טוב, דווקא היה איזה אחד שעבד בסדר אבל בסוף קניתי כזה.

הרבה כסף אבל עובד מצויין ונתן תמיכה רחבה יותר מאשר הסיניים הזולים. 

  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

 

 

פורסם
לפני שעתיים, Buki כתב:

גם לי היו כמה. חלקם עבדו והתקלקלו, חלקם מהתחלה לא עבדו, חלקם עבדו לא טוב, דווקא היה איזה אחד שעבד בסדר אבל בסוף קניתי כזה.

הרבה כסף אבל עובד מצויין ונתן תמיכה רחבה יותר מאשר הסיניים הזולים. 

 

גם כזה היה לי. קניתי אותו בשביל FORScan (הם ממליצים עליו), אבל הוא לא הצליח להפעיל פונקציות מתקדמות ובפועל לא היה שונה מהדונגל הסיני שהיה לי דאז ועלה חמישית מהמחיר שלו. אז החזרתי אותו לאמאזון, ובמקומו קניתי אחד חוטי, שכן נותן עבודה עם FORScan.

פורסם
בתאריך 12.6.2024 בשעה 00:14, NTZSV כתב:

קניתי 5 סורקי תקלות רציתי לחלק לכמה חברים שרצו. וכלום ברגע שאני מחבר אותם ונכנס לאפליקציה מדליק לי נורת צ'ק אנגן. ונורת בקרת יציבות מהבהבת. ומד טורים משתולל קופץ.

אין לי שום תקלות ברכב. יש לי סורק אחר עשיתי איפוס.

השאלה למה החדשים לא עובדים?

תודה.

Screenshot_20240612_001307_AliExpress.jpg

הוא עושה קצר בתקשורת ובגלל זה אתה רואה תקלות תקשורת. תנסה לבדוק כשהרכב מכובה, סוויץ דולק

  • אהבתי 1
×
×
  • תוכן חדש...