Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

התחלתי לעבוד על עגורן צריח


דובצע

פוסטים מומלצים

לפני 12 שעות, amosbmw כתב:

D392-002.jpg

הארגז עדיין מרכיב אוטובסים, הסינרמה עומדת על תילה (ומתפקדת)...

b47 - 140 kW (190 PS; 188 hp)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 529
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני זוכר כשגרנו בברה"מ, באתרי בניה שם היו מרכיבים עגורנים על פסי רכבת.

ככה הם יכלו לזוז ממקום למקום.

זה קיים גם בארץ?

kbm401_1.jpg

1.jpg.webp

עריכה אחרונה על ידי דניאל1983
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, דניאל1983 כתב:

אני זוכר כשגרנו בברה"מ, באתרי בניה שם היו מרכיבים עגורנים על פסי רכבת.

ככה הם יכלו לזוז ממקום למקום.

זה קיים גם בארץ?

kbm401_1.jpg

1.jpg.webp

למדנו את התאוריה שלו. אמרו לנו שיש קצת כאלה במיפעלים 

לפני שעתיים, Liquidator כתב:

מזגן יש לך? לא.

אז בשביל זה יש לך רכב מסחרי בשביל לישון בו?גם

לפחות שהיה מזגן בקיץ אתה תסבול מחום.ניראה שחם ואז אני ימצא פתרונות

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בהתחלה הוא על הריצפה ובהמשך מטפס מרימים אותו ויש לו קשירות לבניין 

גם אלה שעל הריצפה יש כמה סוגי בסיס (כתלות בסוג הקרקע ובטח עוד משתנים) יש שתול באדמה ויוצקים בטון בבסיס. יש ששמים מישקולות על הבסיס (לא זוכר אבל אולי עוד שיטות)

 

היום אני בפתח תקוה עדיין לא עליתי כי נפל להם החשמל עוד מאתמול 

IMG_8479.jpeg

IMG_8480.jpeg

IMG_8481.png

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שכחתי מטען אז לא הייתי בפון

בסוף עבדתי מ10 עד 19 עם סינים מאוד נחמדים מתקתקים עבודה אבל לא מטורפים והזרוע של המנוף השני עוברת מתחתי ממש קרוב - היה טוב היום

IMG_8484.jpeg

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 28 דקות, דובצע כתב:

שכחתי מטען אז לא הייתי בפון

בסוף עבדתי מ10 עד 19 עם סינים מאוד נחמדים מתקתקים עבודה אבל לא מטורפים והזרוע של המנוף השני עוברת מתחתי ממש קרוב - היה טוב היום

IMG_8484.jpeg

איזה נוף, בכל מנוף יש מזגן?

9 שעות לא הרבה, בד"כ משמרות 12 שעות לא?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, Liquidator כתב:

איזה נוף, בכל מנוף יש מזגן?כן. אבל אני לא מדליק 

9 שעות לא הרבה, בד"כ משמרות 12 שעות לא?כן  נפל להם החשמל אז עד שתיקנו-אני מקבל מ7 בבוקר שהגעתי בזמן

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 38 דקות, דובצע כתב:

יש מזגן?כן. אבל אני לא מדליק 

עם 6 כיווני אוויר אפשר להבין, אבל מה עם צל?

יש וילון נורמלי או שמדביקים קרטונים כמו שראיתי לא פעם?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, דובצע כתב:

שכחתי מטען אז לא הייתי בפון

בסוף עבדתי מ10 עד 19 עם סינים מאוד נחמדים מתקתקים עבודה אבל לא מטורפים והזרוע של המנוף השני עוברת מתחתי ממש קרוב - היה טוב היום

IMG_8484.jpeg

ברכה עילית (בריכת עמודים) על הגג של הפנטהאוס , זה משקל של 3-4 טון על שטח קטן, מעניין איך נראית התיקרה בדירה למטה 🤔
מסוג הדברים שאנשים לא ממש חושבים שלא יקרה להם כלום. 
אצל חבר מהעבודה , בדירת גן מעל חניון תת״ק , גג החניון נסדק וחלק קטן נשבר. 

למעלה ממיליון קילומטר של נהיגה מאז ימי הכרמל 12 מודל 67 (מנוע פורד) ושום דבר לא השתנה סביבי , עדיין רואה נהיגה מבוהלת, הססנית ומנותקת בכל נסיעה . עכשיו גם הכל מתועד מלפנים ומאחור ואפשר לשחזר ולהתעצבן שוב ושוב :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

נראה שיש גם באגף הימני, רק בלי הריצוף התכול. אולי תוכנן מראש.

לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, BoazB11 כתב:

עם 6 כיווני אוויר אפשר להבין, אבל מה עם צל?

יש וילון נורמלי או שמדביקים קרטונים כמו שראיתי לא פעם?

חח. זה תלוי במנוף ובמפעיל חלק עם וילונות או שמיכות וחלק מודבק קרטון כול שהוא

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 שעות, BoazB11 כתב:

 

יום טוב. אז היום אני בבאר יעקוב פרוייקט של דימרי 3 בניינים גדולים. עובדים בעיקר סינים יש קצת מולדבים

מנוף גאסו של עד 10 טון. אני אישית לא אוהב אותו ידית ההילוכים לא ברורה ובשביל לדעת אם אני באפס או בהילוך ראשון שממש מסיע לאט את הכבל-אני צריך להיסתכל על הגלגלת שלידי. אחרת אני לא יודע-אפשר לדעת לפי שמיעה אבל אני עדיין לא טוב בזה

IMG_8490.jpeg

זאת הגלגלת

IMG_8491.jpeg

  • אהבתי 4
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...