Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 826 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

הרכב שלי נמצא במוסך (צמפיונס רשמי) לשם החלפת יחידת בקרה, ובדיוק הייתי צריך לעשות טיופל 200,000. ביקשתי ממנו הצעת מחיר, אמר שיחזור אליי לפי ההמלצות יצרן, ואמר שבטיפול עושים:

שמן, פילטר שמן, רצועות מנוע, נוזל בלם, מצתים, חומר ניקוי מנוע, מסיר פיח וניקוי חיצוני. כל זה ב2367 כולל מעמ. אמר שיכול להיות שאם לא החליפו לי טיימינג גם נצטרך טיימינג. לפי מה שהבנתי זה מחיר מאוד גבוה ורציתי לדעת כמה אמור לעלות כזה טיפול מקצה לקצה. תודה

פורסם

איזה מנוע? בשנים האלו היה tsi עם שרשרת תזמון, לא מחליפים אם אין רעש, והיו בעיות וריקולים אז סביר שהחליפו מתי שהוא.

מחירי חלפים שאני שילמתי לפי טיפולים קודמים

שמן 200, מסנן שמן 120, מצתים 350, נוזל בלם 60, מסנן דלק 200, מסנן אוויר 150

לפני מע''מ.

 

 

--------------------------

Škoda Fabia IV TSI&DSG

פורסם

לרכב כזה וותיק לא הייתי הולך למוסך יבואן לטיפול שוטף.

אם תקנה את החלפים בעצמך ותבוא למוסך רגיל תוכל לחסוך

שמן ממותג איכותי - 160₪

מסנן OEM 60₪

רצועות מנוע - סביב 100₪ לרצועה

נוזל בלמים - 60₪

מסיר פיח וכד' - מיותר

עבודה סביב 500₪ 

סה"כ אמור לצאת סביב 900₪

פורסם

אתה יכול לרכוש למשל באוטוסטור

www.autostore.co.il

מסננים ממליץ של mahle או mann.

תבדוק באתר שלהם איזה דגם מתאים לרכב שלך.

שמן, בנוסף לצמיגות צריך להיות בתקן שלהיצרן, תבדוק בחוברת רכב.

כנ"ל נוזל בלמים.

באוטוסטור הם יכולים לעזור לך עם זה אם אתה מוסר להם את פרטי הרכב.

זה קצת עבודה בהתחלה, אבל משהו שעושים פעם אחת, שומרים את המידע ואז בכל טיפול עתידי כבר יודעים מה נדרש לקנות.

בטווח הארוך חוסך אלפים ואפילו עשרות אלפים של שקלים.

בהצלחה!

פורסם

סליחה על ההקפצה. יותר מאשמח אם מישהו שמבין יוכל לעזור לי בפרטי לעשות הזמנה של חלקים לאוקטביה, קצת הסתבכתי מה נחשב איכותי ואמין ומה פחות

×
×
  • תוכן חדש...