Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 864 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
לפני שעתיים, eitan63 כתב:

שלום לכולם,

כמה יכול לעלות החלפת 4 מצתים+ 4 חוטי הצתה ליונדאי I35 2013?

תודה

ברכב שלך אין חוטי הצתה למיטב ידיעתי משום השפלאג שלך יושב ישירות על הסליל הצתה (כויל)  אבל כן יש לך צמה אחת בודדת עם ארבעה קונקטורים שמעבירה חשמל לסלילי ההצתה

עכשיו המחירים
פלאג (לא אירדיום ממה שקראתי אין לך אירידיום) של יונדאי עולה בערך 40-50 ליחידה צריך 4 אז  200-220
כויל (לא מאמין שאתה צריך להחליף במיוחד לא את כולם) עולה 200-220 ליחידה אם צריך חלילה 4 אז 800-900 
וצמת חשמל לפלאג תעלה 200 בערך (שגם זה אני בספק שאתה צריך להחליף

לדעתי עבודה תעלה 250 כולל מעמ

מצ"ב סרטוטimage.thumb.png.c82ae935b983c2466fee1c2acaf19f91.png

  • אהבתי 1
פורסם

בעקבות נורת ביקורת על תקלה שהבהבה אשתי ניגשה למוסך ושם לאחר סריקת מחשב נאמר לה שיש צורך להחליף מצתים+חוטי הצתה,אני מצרף את החשבונית,אשמח לדעת האם מדובר במשהו סביר או נעקצנו,ואם אכן נעקצנו אשמח לחלוק אתכם את שם המוסך.

תודה

GridArt_20240209_101746595.jpg

פורסם

לא כתוב שם חוטי הצתה. 

 

כתוב סלילי הצתה ומצתים. 

המחיר לסליל הצתה מקורי מאוד מאוד זול. 

חוץ מזה נראה בסדר אם כי לא חייבים להחליף 4 מצתים ו4 סלילי הצתה, זה נעשה כטיפול מונע. 

 

יש תקלה בסליל הצתה אחד ואפשר להחליף רק אותו. ואז יכול להיות שבעוד כמה זמן תחזור התקלה בסליל הצתה אחר, אז מציעים לך להחליף את כולם. 

 

מצתים אם לא הגיע הזמן מבחינת תוכנית טיפולים, גם אין חובה להחליף. אם כן הגיע הזמן אז להחליף כמובן. 

 

 

פורסם
לפני 9 דקות, Buki כתב:

לא כתוב שם חוטי הצתה. 

 

כתוב סלילי הצתה ומצתים. 

המחיר לסליל הצתה מקורי מאוד מאוד זול. 

חוץ מזה נראה בסדר אם כי לא חייבים להחליף 4 מצתים ו4 סלילי הצתה, זה נעשה כטיפול מונע. 

 

יש תקלה בסליל הצתה אחד ואפשר להחליף רק אותו. ואז יכול להיות שבעוד כמה זמן תחזור התקלה בסליל הצתה אחר, אז מציעים לך להחליף את כולם. 

 

מצתים אם לא הגיע הזמן מבחינת תוכנית טיפולים, גם אין חובה להחליף. אם כן הגיע הזמן אז להחליף כמובן. 

בוקי תודה רבה

ממני איתן בקי😉

איתן בוקי כמובן

פורסם
לפני 3 שעות, Buki כתב:

 

המחיר לסליל הצתה מקורי מאוד מאוד זול. 

 

אכן זול מאד.

לפי המק״ט בחשבונית(273012B010), המחיר בחברה הנו 434 ₪.

סליל.jpg

  • אהבתי 1

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

×
×
  • תוכן חדש...