Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 897 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)

בוחר את הרכב הבא לשלוש שנים הבאות.

אין הגבלת דלק או קילומטרים. מחיר הליסינג גם כן זהה.

השיקול כרגע הוא שווי שימוש.

 

רכבי פלאג אין יקרים יותר, אבל לפי מה שאני יודע עדיין יש הנחה בשווי שימוש ולכן משתלם יותר.

"קצין רכב" לא יודע לתת תשובות אבל אומר שמחודש אפריל עולה המס על רכבי פלאג אין, ולכן כדאי להזמין רכב לפני.

ככה רכב נרשם עם המחיר הנוכחי למשך כל התקופה.

 

אשמח לכל מידע בנושא לתקופה בה כל יום יוצא חוק חדש.

עריכה אחרונה על ידי Jenek
פורסם

יבואני הרכב הצליחו לדחות את עלית המס למיטב ידיעתי עד לסוף ינואר לרכבים אשר מגיעים מהמזרח הרחוק.

טסלה למשל העלתה רכבים כבר ב 1.1.

 

אם אתה נדרש להחלפה בצע אותה כבר עכשיו כיוון שמחירי רכבי החשמל \ פלאג אין אמורים לעלות נכון לעכשיו ב 1.1 לתוצרת מהמזרח הרחוק .

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם (נערך)

לא מדובר על מס הקניה, מדובר על הנחת מס שווי שימוש ברכב מהעבודה.

נכון לעכשיו יש הנחה של 1000 שח על רכב פלאג אין.

איזה רכב פלאג אין מציעים לך?

שיווק הנירו פלוס הסתיים.

נותר רק MG EHS ...

עריכה אחרונה על ידי mottis
..
פורסם

לפני כשבוע דברנו על נירו פלוס פלאג אין, אני רואה שהיא עדיין נמכרת בישראל ב 178900.

זה אומר שיהיה תוספת לשכר לחישוב מס של כ- 4400/3400 (אחרי/לפני ההנחה של פלאג אין)

מניח שיש אותה עדיין במלאי. מאיפה המידע שהייצור הופסק?

שינוי מיסוי במכירת רכבים של חודש אפריל צפויות עוד יותר ליקר את הליסינג.

 

 

פורסם

אני לא יודע האם הייצור הופסק, קצין הרכב אצלנו אמר שהשיווק הופסק.

מניח שבגלל העלאת המס על רכבים חשמליים ופלאג אין.

 

פורסם

במציאות של היום , גם במחיר של 185K הנירו פלאג אין משתלמת כאשר שווי השימוש לאחר הנחה הוא 3600 ש"ח , מקביל לרכב בנזין בערך של 145K , תמצא אחד כזה היום למשפחה...

לכן הקאמיק  \ סקאליה הופכים לרכבים המוצעים בליסינג.

אני מניח שיבואן קיה מבין את הנושא ויזדרז להביא את הנירו החדשה ברמת גימור ליסינג אשר תתפוס את מקומה של ה + במחיר של 175K , מקביל לנירו LX היוצאת...

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם

אז כדאי להזדרז עם הנירו פלוס אם יש עדיין או להמתין לנירו החדשה?
אני נהגתי על נירו הקודמת ההיברידית ועל הפלאג אין. (ללא ה+)
עדיין לא נהגתי על ה + ועל הנירו החדשה.
גודל סלון ובגאז יכולים להוות תוספת נחמדה ב + , אבל רכב נראה בחוץ ובפנים די אפור.
מניח שחווית הנהיגה לא תהיה באף אחת מהן..

פורסם

כבעלים של נירו ליסינג בשנתים האחרונות , אין לצפות לשום חוויה ברכב , רכב אפור אשר נועד לשמש באופן יעיל כרכב משפחתי ותו לא .

החדשה אכן משודרגת אבל ברמות מחיר של 200K לחשמלית זה כבר מכניס אותה לתחרות עם רכבים עדיפים וגדולים יותר כמו המארוול של MG.

רוצה שקט נפשי ל 3 שנים הקרובות  ? , לך על ה + אם היא מוצעת עדין , ותדע מה אתה משלם 3 שנים קדימה.

ב 1.2 נכון לרגע זה יתפרסמו מחירי הפלאג אין \ חשמליות מהמזרח הרחוק , ייתכן ותהיה עלית מחיר גדולה אך על פי מצב השוק היא תהיה מאוד צנועה (BYD העלו ב 2000 ש"ח בלבד) .

השיקול כלכלי והוא כולו שלך.

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

פורסם
לפני כשעה, CX25GTI כתב:

במציאות של היום 

אני מניח שיבואן קיה מבין את הנושא ויזדרז להביא את הנירו החדשה ברמת גימור ליסינג אשר תתפוס את מקומה של ה + במחיר של 175K , מקביל לנירו LX היוצאת...

אני משער שטלקאר יחליפו את הנירו החדשה והנירו פלוס עם הנעה היברידית "רגילה" (לא פלאג אין) במחיר סביב 170k₪ שתתחרה בקונה ההיברידית החדשה  באלנטרה ובקורולה.

לפני שעה, mottis כתב:

הנירו פלוס וה- mg היו הפלאג אין העממיים.

העלאת המיסוי בתחילת 2024 הפכה אותם ללא משתלמים...

שכחתי גם את האוקטביה פלאג אין, נסה לבדוק אותה...

אבל מאמין שהסיכוי קלוש, לא ראיתי אותה מוצעת לציי רכב.

פורסם

במחיר של 170K שווי שימוש לנירו היברידי כולל הטבת מס בסך 500 ש"ח - 3716 ש"ח

נירו החדשה פלאג אין במחיר נוכחי של 187K כולל הטבת מס של 1000 ש"ח - 3630 ש"ח.

משמע הנירו החדשה עדיף למי שמשלם את שווי השימוש בלבד...

 

באופן כללי די לראות איך התחילה 2023 עם מחירי הנירו ואת השינוי רק בשנה האחרונה...

נירו + היברידי GX התחיל את 23 במחיר של 162900ש"ח , 2024 171900 ש"ח

פלאג אין LX התחיל את 23 במחיר של 172900, 2024 178900 ש"ח 

נירו + EV  התחיל את 2023 במחיר של 189900 , 2024 199900 ש"ח

 

את הנירו שלי קיבלתי ב 28.10.2021 במחיר של 151900 ש"ח , הרכב ביצע קפיצת מחיר ב 3 שנים בסך של 27000 ש"ח .. 

Hyundai Tucson Prime 2.0– הבחירה של האישה..

Kia Niro Plug In - כי שומרים על הסביבה

 

×
×
  • תוכן חדש...