Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 863 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
בתאריך 4.1.2024 בשעה 21:10, Roy142 כתב:

בתור אחד שמזמין הרבה חלפים מאמאזון, יצא לך פעם שנדרשת למלא בקשת אישור למשרד הרישוי\דרישות לבדיקה או שהיו לך בעיות כאלה ואחרות?

 

אני מאחל לך קנייה מוצלחת ולא לשכוח לעדכן אותנו איך עברה חווית הקניה באמזון. :angel:

  • אהבתי 1

איזה כייף לי :)

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם (נערך)

היום קיבלתי חבילה מאמאזון ספרד , 

פילטרים לשתי רכבים לטיפול הקרוב, 

המשלוח יצא ב -2 לחודש מגרמניה, והגיע ב-9, 

נראה שגם העיכובים שנוצרו בתחילת המלחמה כבר לא משפיעים על האספקה.

 

IMG_20240109_111512.jpg

עריכה אחרונה על ידי shimta
פורסם
לפני 12 שעות, shimta כתב:

היום קיבלתי חבילה מאמאזון ספרד , 

פילטרים לשתי רכבים לטיפול הקרוב, 

המשלוח יצא ב -2 לחודש מגרמניה, והגיע ב-9, 

נראה שגם העיכובים שנוצרו בתחילת המלחמה כבר לא משפיעים על האספקה.

 

IMG_20240109_111512.jpg

 

תודה רבה על העדכון.

אני כנראה אמדוד את הצלחות בסופש לוודא שהגודל יתאים ואזמין את החלקים, אני טיפה חושש בגלל שהחלקים הם לא Ship&Sold אלא מוכר פרטי באמאזון גרמניה אבל הם עומדים בתקן ואני לא חושב שיהיו בעיות רציניות.

כמובן שאעדכן פה איך הלך.

פורסם

במצב הזה, זה עלול להיות יותר מסובך ותיתקל בבירוקרטיה.

תחפש את המוצר כ-ship&sold , באמאזון גרמניה, איטליה,צרפת , אנגליה. 

פורסם
לפני 56 דקות, shimta כתב:

במצב הזה, זה עלול להיות יותר מסובך ותיתקל בבירוקרטיה.

תחפש את המוצר כ-ship&sold , באמאזון גרמניה, איטליה,צרפת , אנגליה. 

איך אתה יודע לחפש\לאמת שהפריט הוא ship&sold?

פורסם

צריך אישור משרד התחבורה 
כל חברת בלדרות גובה סכומים שונים עבור דמי טיפול ושחרור 

יש סיכוי של 50/50 שיעבור ללא דרישה כזאת 

 

  • אהבתי 1

.

פורסם
לפני 32 דקות, outnex כתב:

יש לכל היצרנים שם מוצרים?
איזה מכוניות יש לך?

 

לא יודע אם לכל היצרנים, 

אני מוציא את המק"ט מהקטלוג האירופי של MAHLE/ MANN / UFI/ או חברות אחרות

מכניס את המקט לאמאזון.. מוודא שאמאזון המוכר & שולח ... 

כנ"ל גם לגבי הרפידות בלמים שהזמנתי, מגיע בלי בעיות או תשלום נוסף / דרישות מיוחדות .

 

  • אהבתי 1
פורסם
בתאריך 1.1.2024 בשעה 22:39, Roy142 כתב:

היי,

 

אני מעוניין להחליף צלחות ורפידות בלם לפיגו 208 2016.

הצלחות + רפידות שאני רוצה הם מחברת ברמבו, הבעיה שלא מוכרים את הדגמים הספציפיים האלו בארץ:

 


דבר עם טל מ"שחמון חלפים" בפתח תקווה.

03-930-0638

הם מביאים את המשופרים של ברמבו, אולי יש גם ל 208.

אגב, אני מבין שמדובר בדיזל.

 

ידוע לך מה קוטר הצלחת הקיימת ?

 

מניסיוני זה אמור להיות 283 או 302 ממ. בשני המקרים צריכה להיות לך בלימה פ33ה.

במידה ולא זה הזמן לרענן נוזל בלמים ב-4 פינות ולהשתמש בצלחות איכותיות (ולא פחות חשוב) וברפידות איכותיות.

 

להביא צלחות מחו"ל ועוד בשביל זה - אין טעם.

  • אהבתי 1

Deepal S05 MAX MY26 272Hp 
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

מעדכן שלאחר תהליך חיפוש באתרי אמאזון של כל מיני מדינות באירופה + זה של ארה"ב - אין למוצר שאני רוצה משלוח שהוא Sold by Amazon עם מלאי זמין.

דברתי גם עם שחמון חלפים בעצת @איציק נ., אך אין להם את הדגם שאני מחפש.

בסוף החלטתי להזמין מאמאזון גרמניה ומה שיהיה יהיה - המשלוח יצא היום ע"י DHL.

אעדכן כשיגיע\יתעכב :) 

 

בברכה,

רועי

פורסם (נערך)

חשבתי להזמין צלחות אחוריות של בלו פרינט מCARS245 מה שנראה כאופציה הכי נורמלית

כולל משלוח זה היה עולה יקר יותר מאשר בארץ ב140 שח וזול יותר מהמקוריות ב120 שח ממחסן קרסו.

בחרתי באופציה האחרונה

חסרונות:

מחיר יקר יותר(זניח)

יתרונות:

חלק מקורי

שירות מעולה

זמינות מיידית(תוך יום)

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי nit_zan
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
פורסם (נערך)
לפני 12 שעות, kfirg כתב:

זה משלוח אקספרס של DHL?

 

איך יודעים? זה מה שמופיע לי בדף המשלוח:

image.thumb.png.41c75192e5652d269ba53f248e0b3faf.png

לפני 11 שעות, shimta כתב:

משלוח SHIP BY AMAZON ? או משלוח של המוכר? 

כמו שאמרתי, לא מצאתי משלוח שהוא Sold by Amazon אז הלכתי על מוכר פרטי באמאזון.

 

עריכה אחרונה על ידי Roy142

×
×
  • תוכן חדש...