Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 862 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

אני מעוניין להחליף צלחות ורפידות בלם לפיגו 208 2016.

הצלחות + רפידות שאני רוצה הם מחברת ברמבו, הבעיה שלא מוכרים את הדגמים הספציפיים האלו בארץ:

https://www.bremboparts.com/europe/en/catalogue/disc/09-8695-1X

https://www.bremboparts.com/europe/en/catalogue/pad/P_61_066X

מצאתי את המוצרים באמאזון גרמניה במחיר שמתאים לי ואני שוקל להזמין אותם.

יש לי כמה חששות שרציתי לברר לפני שאזמין:

1. האם צפויות להיות בעיות במכס? 

2. בעיות נוספות\תשלומים נוספים שיכול להיות שאצטרך לקחת בחשבון כשהמוצר יגיע לארץ?

3. מבחינת משרד הרישוי, ביררתי באיזה מסמך באתר שלהם שקשור ליבוא אישי של חלפים וכתוב שם שהמוצר אמור לעמוד באחד מכמה תקנים:

image.thumb.png.5f1f14003e02bde2f9c191e0c2b65088.png

 

המוצרים עומדים בתקן ECE-R90 לפי האתר הרשמי של החברה :

image.thumb.png.33b13e3c6d02b040a1493de3512246d1.png

 

image.thumb.png.49d1723e9e344cd61f12092cd82db873.png

 

האם אני יכול לצפות שלא יהיו בעיות קריטיות ממשרד הרישוי?

 

אשמח אם תוכלו לשתף אותי מניסיון שלכם בהזמנת צלחות\רפידות\מוצרי בטיחות אחרים לרכב מחול

 

תודה,

רועי

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1+2. אין לי ניסיון עם יבוא חלקים בטיחותיים, אבל לא נראה לי שתהיה לך בעיה אם תפעל לפי הנוהל כולל בקשת אישור מראש מהמשרד.

3. R נראה שמגיע מהמילה Regulation (תקינה) ולא נראה לי שיהיו לך בעיות עם זה. תוכל לשלוח מייל למשרד התחבורה ולאמת: https://www.ate-brakes.com/products/disc-brakes/ece-r90-for-brake-discs/

4. אם אתה הולך על זה, ספר חוויות בסוף.

  • אהבתי 1
פורסם

אם החבילה תגיע עם אחת מחברות השילוח כגון: DHL, UPS הם כבר ידאגו לחייב אותך בהוצאות נוספות מה שהופך את

הקניה לא כדאית.

דמי רשומון, שחרור מהמכס, בדיקה של נציג משרד התחבורה, הוצאות איחסון, הפקת חשבונית/קבלה וזו רק ההתחלה של החשבונית.

  • אהבתי 3

איזה כייף לי :)

פורסם

לפעמים עלות המשלוח קרובה מאוד למחיר בארץ ולא שווה את הכאב ראש.

עכשיו בדיוק הרכבתי בפיג'ו 208 ידנית רפידות של HellaPagit - הרכב בולם מעולה ושקט.

לפני כן היו ברמבו שגם עשו עבודה טובה. 

ברכב השני התקנתי צלחות של BluePrint ורפידות של Ate שגם עושות עבודה מעולה ושקטה.

 

אני רכשתי מ"אוטופויינט" והמשלוח והמחיר היו מעולים, ממליץ בחום. אתה יכול לבדוק גם באוטוסטור, במשה חלפים, ובאבי חלקי חילוף יש להם אחלה מחירים ושירות מעולה!. 

פורסם
לפני 5 שעות, mcaspi כתב:

1+2. אין לי ניסיון עם יבוא חלקים בטיחותיים, אבל לא נראה לי שתהיה לך בעיה אם תפעל לפי הנוהל כולל בקשת אישור מראש מהמשרד.

3. R נראה שמגיע מהמילה Regulation (תקינה) ולא נראה לי שיהיו לך בעיות עם זה. תוכל לשלוח מייל למשרד התחבורה ולאמת: https://www.ate-brakes.com/products/disc-brakes/ece-r90-for-brake-discs/

4. אם אתה הולך על זה, ספר חוויות בסוף.

איך שולחים בקשת אישור מראש מהמשרד?

 

 

לפני 5 שעות, מרק10 כתב:

אם החבילה תגיע עם אחת מחברות השילוח כגון: DHL, UPS הם כבר ידאגו לחייב אותך בהוצאות נוספות מה שהופך את

הקניה לא כדאית.

דמי רשומון, שחרור מהמכס, בדיקה של נציג משרד התחבורה, הוצאות איחסון, הפקת חשבונית/קבלה וזו רק ההתחלה של החשבונית.

אתה אומר את זה מניסיון? 

בכל אופן, יש שיטת שילוח שנחשבת למומלצת יותר? אוכל לדבר עם המוכר באמאזון ולבקש ממנו לשנות את שיטת המשלוח.

 

לפני 5 שעות, itamarg כתב:

לפעמים עלות המשלוח קרובה מאוד למחיר בארץ ולא שווה את הכאב ראש.

עכשיו בדיוק הרכבתי בפיג'ו 208 ידנית רפידות של HellaPagit - הרכב בולם מעולה ושקט.

לפני כן היו ברמבו שגם עשו עבודה טובה. 

ברכב השני התקנתי צלחות של BluePrint ורפידות של Ate שגם עושות עבודה מעולה ושקטה.

 

אני רכשתי מ"אוטופויינט" והמשלוח והמחיר היו מעולים, ממליץ בחום. אתה יכול לבדוק גם באוטוסטור, במשה חלפים, ובאבי חלקי חילוף יש להם אחלה מחירים ושירות מעולה!. 

הזמנתי לא מזמן מאבי צלחות של ברמבו לרכב של אשתי, ניראה שהם עושים עבודה טובה בינתיים.

פשוט לאחר ההתקנה התחלתי להתעניין קצת בדגמים שונים של צלחות והבנתי שגם אם זה "ברמבו" יש מספר דגמים - לצערי בד"כ מה שזמין לקנייה בארץ הוא הדגם הבסיסי.

נכון שלרוב זה מספיק, פשוט בא לי לנסות משהו יותר מתקדם, בנוסף, אהבתי מאוד את הקטע שהצלחות מחוררות 😎

פורסם
לפני 15 דקות, Roy142 כתב:

אתה אומר את זה מניסיון? 

בכל אופן, יש שיטת שילוח שנחשבת למומלצת יותר? אוכל לדבר עם המוכר באמאזון ולבקש ממנו לשנות את שיטת המשלוח.

 

יש לי קצת ניסיון של 20 שנה מאז שנרשמתי לאיביי.

כול חברות השילוח לפעמים "שוחטות" בעליות המשלוח ואין לי המלצה על חברה מסויימת.

  • רעיון טוב! 1

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

רכשתי רפידות של ברמבו מאמאזון גרמניה, 

לא התרחשה שום בעיה, השחרור באחריות חברת הבלדרות,

לא היה צורך לשלוח שום אישור למשרד התחבורה,

אגב מספיקה התקינה ECE90 כדי לשחרר את המוצר. 

לקח בערך שבוע עד שהחבילה הגיע אליי לאחר שהגיע לארץ,

לא קיבלתי שום דרישה לחיוב, המחיר בCHECKOUT הוא סופי.

קח בחשבון רפידות זה מוצר כבד אז אולי המשלוח יקר יותר,

הפרש המחירים כזכור לי לא משמעותי בכלל. 

עריכה אחרונה על ידי shimta
פורסם
לפני שעה, shimta כתב:

רכשתי רפידות של ברמבו מאמאזון גרמניה, 

לא התרחשה שום בעיה, השחרור באחריות חברת הבלדרות,

לא היה צורך לשלוח שום אישור למשרד התחבורה,

אגב מספיקה התקינה ECE90 כדי לשחרר את המוצר. 

לקח בערך שבוע עד שהחבילה הגיע אליי לאחר שהגיע לארץ,

לא קיבלתי שום דרישה לחיוב, המחיר בCHECKOUT הוא סופי.

קח בחשבון רפידות זה מוצר כבד אז אולי המשלוח יקר יותר,

הפרש המחירים כזכור לי לא משמעותי בכלל. 

המשלוח 230 ש"ח, בכל אופן הפרש המחירים פחות קריטי כי אני מעוניין בדגם שאין בארץ.

כשהזמנת את הרפידות מילאת בקשת אישור מראש ממשרד הרישוי? האם הייתה לך איזה שהי התעסקות כשהמוצר הגיע לארץ או שקבלת את החבילה כמו כל מוצר אחר?

 

 

  • חברי המעגל הראשון
פורסם
לפני 15 שעות, shimta כתב:

רכשתי רפידות של ברמבו מאמאזון גרמניה,

 

לפני 15 שעות, shimta כתב:

המחיר בCHECKOUT הוא סופי.

זה מטעה.

 

המחיר הוא סופי רק אם אמזון הוא המשלח.  חובה לוודא שבדף התשלום מופיע שורת חיוב מיסים.

 

נתקלתי במספר אנשים שרכשו מאמזון אבל ממוכר צד ג' שגם שולח בעצמו,  ואחכ התפלאו שחיבו אותם במיסים ושאר שטויות שחרור.

  • אהבתי 1
פורסם
לפני 17 שעות, Roy142 כתב:

איך שולחים בקשת אישור מראש מהמשרד?

שוב, לא יצא לי לרכוש בחו"ל חלקים בטיחותיים. באתר משרד התחבורה (אולי אפילו היכן שמצאת את מסמך ההגבלות) צריך להיות המסמך. אתה ממלא ושולח למייל שמופיע באתר.

  • אהבתי 1
פורסם

חברות השילוח עושות כל מיני מניפולציות בשביל להרוויח זה לא פותר אותן מעבודה לפי נהלים.

מוצרי בלימה נדרשים בבדיקה של נציג משרד התחבורה \ מעבדה מוסמכת לרכב.

הבדיקה של משרד התחבורה היא חינמית.

הדרישה ביבוא אישי (כמות פריטים) של מוצרי בלימה (רפידות \ דיסקים \ תופים \ נעלי בלימה וכו) היא שיהיו מסומנים ב ECE R 90.

 

ECE R 90 היא סדרת בדיקות שהמוצרים צריכים לעבור בשביל לקבל אישור לשימוש כביש.

הסימון E בתוך עיגול מעיד על שהמוצר מאושר לשימוש בכביש לפי התקינה האירופית ומותר להשתמש בו בכביש הציבורי בכל מדינה שמכירה בתקן האירופי.

שני הסימונים האלו בלתי נפרדים, הסימן E בעיגול משמעותו הומולוגציה, או במלים פשוטות, אישור שהמוצר נבדק ברגולציה הרלוונטית (סדרת בדיקות במעבדה) ועבר את המבחן בהצלחה.

 

כל מוצר תעבורה שנקבע עבורו הצורך לעבור סדרת בדיקות בטיחות מטעם האיחוד האירופי לצורך שימושו בכביש ציבורי יהיה את הסימן הזה.

צמיגים, מראות, פנסים, אגזוזים, שמשות ועוד.

לכל קטגוריה רגולציה שונה.

 

לא צריך לשלוח מיילים למשרד התחבורה ואני בספק אם תקבל תגובה למיילים.

שים לב שהסימון יהיה על המוצרים ולא על דף נלווה \ הקופסה.

  • אהבתי 2
פורסם
לפני 23 שעות, shimta כתב:

רכשתי רפידות של ברמבו מאמאזון גרמניה, 

לא התרחשה שום בעיה, השחרור באחריות חברת הבלדרות,

לא היה צורך לשלוח שום אישור למשרד התחבורה,

אגב מספיקה התקינה ECE90 כדי לשחרר את המוצר. 

לקח בערך שבוע עד שהחבילה הגיע אליי לאחר שהגיע לארץ,

לא קיבלתי שום דרישה לחיוב, המחיר בCHECKOUT הוא סופי.

קח בחשבון רפידות זה מוצר כבד אז אולי המשלוח יקר יותר,

הפרש המחירים כזכור לי לא משמעותי בכלל. 

 

מקריאה של הפוסט שפתחת בשנת 2021 עולה התמונה שנתקלת בלא מעט בעיות עם ההזמנה מאמזון גרמניה.

 

 

איזה כייף לי :)

פורסם (נערך)

@מרק10 שאפו על התחקיר, אבל זו לא ההזמנה של הרפידות זו הזמנה של פילטרים,

בפוסט הזה הייתה לי בעיה כאשר הכנסתי מיקוד מסויים, 

ועקב כך לא קיבלתי ETA להזמנה, והיא לא יצאה להפצה, זה כתוב בעמוד 2 בפוסט.

 

למעשה משנת 2020 אני מזמין חלפים מאמאזון (Ship&Sold) לטיפולים בלי בעיה. 

 

הנה החשבונית על רפידות הברמבו (נרכש מאמאזון ספרד , אותו מחסן מחיר זול יותר) 

 

image.thumb.jpeg.03cb953cbf07682233573a5880eb2aab.jpeg

 

 

עריכה אחרונה על ידי shimta
  • אהבתי 1
פורסם
לפני 23 שעות, shimta כתב:

@מרק10 שאפו על התחקיר, אבל זו לא ההזמנה של הרפידות זו הזמנה של פילטרים,

בפוסט הזה הייתה לי בעיה כאשר הכנסתי מיקוד מסויים, 

ועקב כך לא קיבלתי ETA להזמנה, והיא לא יצאה להפצה, זה כתוב בעמוד 2 בפוסט.

 

למעשה משנת 2020 אני מזמין חלפים מאמאזון (Ship&Sold) לטיפולים בלי בעיה. 

 

הנה החשבונית על רפידות הברמבו (נרכש מאמאזון ספרד , אותו מחסן מחיר זול יותר) 

 

image.thumb.jpeg.03cb953cbf07682233573a5880eb2aab.jpeg

 

 

בתור אחד שמזמין הרבה חלפים מאמאזון, יצא לך פעם שנדרשת למלא בקשת אישור למשרד הרישוי\דרישות לבדיקה או שהיו לך בעיות כאלה ואחרות?

פורסם

אני מזמין רק מוצרי שנמכרים ע"י אמאזון Ship&Sold ,

לא קיבלתי דרישה לשום מסמך,

אם יש צורך זה נעשה ע"י חברת הבלדרות.

 

  • אהבתי 1

×
×
  • תוכן חדש...