Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 924 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

חבר מבקש ייעוץ לגבי 2 הרכבים האלה,

בגדול אחרי נסיעות מבחן השתכנע שכנראה עדיף לקנות דגמים כאלה לשימוש משפחתי כרכב עיקרי מאשר וניו וסטוניק.

כרגע די נעול על הקארוק כנראה 1.5 כי נראה שזה הדגם שיותר קל למצוא בלוחות, 1.0 רובם אפילו כמעט כולם ליסינג, והוא מחפש רק ראשונה מפרטי,

הסלטוס שהוא מאוד רוצה אך חושש מעניין הבעיות שנתקל ברשת,

שזה בעיות המנועים ששובקים חיים בפתאומיות,

וגיר רציף שמתקלקל שבפתאומיות לא מאפשר למנוע לעלות בסל״ד,

השאלה אם הוא יבדוק סלטוס 2022 שזה אחרי המתיחה הקטנה הראשונה שהיתה שנראה לי קשורה בעיקר לסמל,

האם כאן פתרו את הבעיות האלה? או שעדיף להתמקד בקארוק וזהו?

 

הצעתי שיבדקו גם אטקה, אך מעדיפים קארוק.

פורסם

הקארוק רכב מעולה, נהגתי ב- 1.0 כמה מאות ק"מ והתרשמתי לטובה מהנוחות, המרווח והשימושיות שהוא מציע.
אני נוהג באוקטביה 2020 1.5 כבר כמעט 4 שנים ו-130,000 ק"מ. יחידת ההנעה זהה ולא נתקלתי בבעיות.
הסלטוס הוא רכב בסיסי המיועד לציים בצפון אמריקה. איכות תא הנוסעים שלו נמוכה והגיר הרציף לא נעים בעיקר בעת מאמץ.

  • רעיון טוב! 1
×
×
  • תוכן חדש...