Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8679 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב, היום היה יום צילומים פורה מאוד מבחינתי. צילמתי 227 תמונות במצלמה שלי והיה חבל"ז .

לקראת סוף היום מתן (אשף הפורום בצילום) לימד אותי כמה דברים על גודל צמצם ומהירות חשיפה במצלמה הדיגטלית של אבא שלי , ומאז התחלתי לרוץ בתמונות כשכל אחת תמונה משהו לא נורמאלי. אז תודה רבה רבה למתן , ותהנו מהתמונות ! מה שיש כן - דגימה קטנה .

לשים לב , התמונות לא קטנות בגודל אז למי שיש חיבור איטי שימתין , זה כדאי !

(גדלים ממוצעים בין 100KB ל200KB) .

 

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083297.jpg

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083299.jpg

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083301.jpg

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083303.jpg

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083305.jpg

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083307.jpg

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083311.jpg

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083314.jpg

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083316.jpg

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083317.jpg

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083321.jpg

http://prdupl02.ynet.co.il/ForumFiles/2083323.jpg

 

ושוב אני רוצה להגיד תודה רבה רבה , למתן, על השיעור בצילום , למדתי המון , אז תודה רבה רבה מתן !!

 

ותודה מיוחדת מאוד מאוד , לאיש יקר, טל, שנתן לי היום סיבוב על ה145 !! נהניתי מאוד, בקרוב מאוד אני אנסה לכתוב רשמים על האוטו (אל תדאגו, אני אשים את זה במקום שלא תצטרכו לקרוא, כי אני כבר יודע שאתם תוותרו...)

 

השרשור פורסם גם בYNET , אז מי שרוצה תיאורים לתמונות , מוזמן לקחת אותן משם , מאוד מומלץ , יען כי הפורום תמונות מפגש הפורום בסטייל כוכבי... אתם יודעים, קצת בידור לשעות הלילה המאוחרות...

 

http://www.ynet.co.il/home/1,7340,889-280-2083297,00.html

 

שלכם, יותם, צלם מפגשי הפורום (כי צלם הפורום, זה אך ורק, מתן!)

Race Smart

פורסם

אבל מתוך 227 אתה מעלה רק 12 למה?!?!? אם אתה יכול ובא לך אז תעלה עוד תמונות [למשל של האימפרזה]כי לא יצא לי להגיע אתמול ואני סקרן לראות מה היה .

GUY

פורסם

באמת מעולה, כל הכבוד :wink:

אבל, אני בטוח שזה יהיה יותר טוב אם תשתמש ב

ככה יהיה הרבה יותר קל לראות את התמונות (אחד היתרונות בממשק הזה)

וגם הסברים פה יועילו :)

וכמובן שאני יצטרף להודעה מלפני, ויבקש לראות את כל התמונות :D

- איציק -

פורסם

איציק אני מצטער

אבל פעם שעברה שעשיתי את זה , שינו לי את זה לקישורים.

פשוט מאוד

התמונות שאני מעלה מאוד גדולות

ואם תחכה כל פעם לטעינת העמוד זה יקח המון זמן וסתם יגזול זמן שרת.

לכן אני לא עושה זאת.

 

(בניגוד למה שאולי חשבת, אני ראיתי את התג IMG,ותודה רבה...)

 

למי ששאל למה העליתי רק 12? פשוט מאוד , בקרוב מאוד אני אשים עוד, לאט לאט לך...

Race Smart

פורסם
איציק אני מצטער

אבל פעם שעברה שעשיתי את זה , שינו לי את זה לקישורים.

פשוט מאוד

התמונות שאני מעלה מאוד גדולות

ואם תחכה כל פעם לטעינת העמוד זה יקח המון זמן וסתם יגזול זמן שרת.

לכן אני לא עושה זאת.

 

תרגיש חופשי להשתמש ב-IMG, רק תזכיר בכותרת השרשור שהוא "כבד".

הסיבה העיקרית שהשרשור בזמנו שונה לשימוש ב-URL היא דווקא בגלל שהדף מורחב

כתוצאה משימוש בתמונות ברזולוציה גבוהה, ובזמנו (עד כמה שזכור לי) זה היה

בתוך דיון קיים. כל עוד מטרת השרשור היא תמונות - אין בעיה.

פורסם

זה פשוט מאוד, אני מעדיף לא להשתמש בתג IMG בגלל שזה אכן מרחיב את העמוד ואני לא רוצה לכווץ את התמונות כי מ1024 על 682 לא מתחשק לי לכווץ, אם כבר המצלמה הזאתי מצלמת באיכות, למה לא להנות מהאיכות ?

 

ואגב, השרשור היה בדיוק אות סוג של שרשור, פתחתי הודעה חדשה והכנסתי בה את התמונות של שבוע שעבר, ז"א זה היה שרשור שיוחד לתמונות, וכותרת הודעתי שעדיין קיימת מכריזה "תמונות מהמפגש של היום".

 

ואגב, אני אשמח מאוד לקבל פידבק מכל אלה שנכנסו וראו את התמונות, זה בהחלט נחמד ונותן לי הרגשה טובה להמשיך לצלם במחשבה שמישהו מעריך את זה... אנחנו לא YNET, אמורים לפרגן פה לאנשים, אז למה זה לא קורה?

Race Smart

פורסם

ואגב, השרשור היה בדיוק אות סוג של שרשור, פתחתי הודעה חדשה והכנסתי בה את

התמונות של שבוע שעבר, ז"א זה היה שרשור שיוחד לתמונות, וכותרת הודעתי שעדיין קיימת

מכריזה "תמונות מהמפגש של היום".

אז תשתמש ב-IMG, ותקווה שאנשים שמגיבים יחתכו את השורות שלהם במקום - אחרת

המילים שלהם נגללות אל מחוץ לאיזור הנראה בתוך רזולוצית המסך של רוב האנשים,

1024x768.

 

ואגב, אני אשמח מאוד לקבל פידבק מכל אלה שנכנסו וראו את התמונות, זה בהחלט נחמד

ונותן לי הרגשה טובה להמשיך לצלם במחשבה שמישהו מעריך את זה... אנחנו לא YNET,

אמורים לפרגן פה לאנשים, אז למה זה לא קורה?

 

פירסמת את התמונות גם בפורום יינט עד כמה שזכור לי, וחלק מהאנשים שגולשים

בפורום הזה כבר הגיבו לך שם. מספר הצפיות בשרשור המסוים הזה לפחות מראה לך

שהוא פופולארי למדי. ומבחינתי - :mm_yeah: על התמונות, למרות שאולי כדאי

קצת לגוון (סרטים מהמפגש, למשל - ולא רק תמונות סטטיות, דבר שקצת חוזר על עצמו

אחרי זמן מה).

פורסם

מממ.... עומר... בעייה.... מצלמת סטילס דיגטלית יש.... אבל מצלמת וידאו דיגיטלית(הלוואי) אין...

 

אני משתדל עכשיו להכניס קצת תמונות שהן לא בדיוק סטטיות, מכוניות נוסעות וכולי, נראה מה יצא שבוע הבא.

 

אה ו -> תודה :wink:

Race Smart

פורסם

ואגב, אני אשמח מאוד לקבל פידבק מכל אלה שנכנסו וראו את התמונות, זה בהחלט נחמד ונותן לי הרגשה טובה להמשיך לצלם במחשבה שמישהו מעריך את זה... אנחנו לא YNET, אמורים לפרגן פה לאנשים, אז למה זה לא קורה?

 

יותם,

 

בהזדמנות זו אני חייבת לומר המון המון תודה על כל התמונות שצילמת שלי ושל מכוניתי המנוחה... במיוחד התמונה מיום שישי האחרון!

 

אתה משתפר מפעם לפעם :D

חלי

פיג'ו 206 1.6 2006

×
×
  • תוכן חדש...