Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 935 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם (נערך)
בתאריך 25.10.2023 בשעה 14:22, איש שמח כתב:

הצריכה היא ליטר ל7.5-9 ק''מ

ליטר גז עולה 2.60

הרכב מפנק ברמות

ודי אמין

 

גם אם הוא סופר אמין אחזקה של מפלצת כזו תעלה יותר מכל צרפתיה אחרת. 

 

אני באופן אישי עם פיקאסו 2015. 1.6 בנזין ברור שהיא לא אמינה כמו קורולה אבל האמינות סבירה ואם מיישרים קו ודואגים לטפל במחלות המוכרות האחזקה שפויה. ומחיר הקניה זול מאוד למקבילות.

עריכה אחרונה על ידי yd b-4
פורסם
לפני 15 דקות, yd b-4 כתב:

גם אם הוא סופר אמין אחזקה של מפלצת כזו תעלה יותר מכל צרפתיה אחרת. 

 

למה נראה שהאחזקה שלו יקרה יותר מסיטרואן?

ניתן להתייעץ בכל הנוגע למערכות גפ''מ והסבה - ללא תשלום

בעבר: מיצובישי אטארז' 2015-טויוטה קורולה 2009 GLI מוסבת לגפ''מ

בהווה: סובארו B4 2015 מוסבת לגפ''מ

פורסם (נערך)

מוסיף לרשימה את הרכב מיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות.

ראיתי שיש מס' גרסאות ודגמים, באיזה שנים ובאיזה מדגמי המנועים הם נחשבים יותר אמינים? איזה תיבות הילוכים יש להם בדגמי בנזין ודיזל? 

עריכה אחרונה על ידי dieseltdi
פורסם

אוטומטי ואוטומטי, בגדול ההאוטלנדרים למיניהם נהנים מאמינות טובה לאורך השנים בלי מחלות מיוחדות.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

פורסם

לכל האוטלנדרים בכל הדורות יש גיר רציף שדורש החלפה נדמה לי כל 80K שזה עלות בסביבות 1000 שח 

אם לא מחליפים אז הגיר מת בשלב יחסית מוקדם

חוץ מזה הרכב אמין מאוד

פורסם
לפני 8 שעות, אביגדור2 כתב:

לכל האוטלנדרים בכל הדורות יש גיר רציף שדורש החלפה נדמה לי כל 80K שזה עלות בסביבות 1000 שח 

אם לא מחליפים אז הגיר מת בשלב יחסית מוקדם

חוץ מזה הרכב אמין מאוד

לא יודע איזה גיר יש באאוטלנדר החשמלית אבל בוודאות שבגרסת הדיזל יש גיר אוטומטי פלאנטרי.

Peugeot 5008 1.6T Active 2020

פורסם
בתאריך 2.11.2023 בשעה 14:53, אביגדור2 כתב:

לכל האוטלנדרים בכל הדורות יש גיר רציף שדורש החלפה נדמה לי כל 80K שזה עלות בסביבות 1000 שח 

אם לא מחליפים אז הגיר מת בשלב יחסית מוקדם

חוץ מזה הרכב אמין מאוד

אשמח להבהרה, מה צריך להחליף כל 80K?

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

אשמח לדעת מה דעת הקהל בנוגע לדגמים הבאים:

קיה סורנטו בין השנים 2012-2015 בנזין  ודיזל 

יונדאי סנטה פה בין 2012 ואילך בנזין ודיזל

איזה תיבות הילוכים שידכו להם?

פורסם

מנועי דיזל 2.2 בשני הדגמים האלה בפירוש יותר אמינים ממנועי בנזין 2.4.

וגם יותר חסכוניים.

הבעיה - למצוא רגב דיזל כזה במצב שמור וקילומטראז' שפוי.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

פורסם (נערך)

ומה בנוגע לתיבת הילוכים? מנסה להימנע עד כמה שאפשר מתיבות בעייתיות כדוגמא לתיבות רובוטיות.

 

עריכה אחרונה על ידי dieseltdi
פורסם

הגיר הוא אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים.  ללא בעיות ידועות.

בכללי, סורנטו/ סנטה פה דיזל 2.2 רכבים מוצלחים ואמינים מאוד.

אבל כל רכב מתחיל לפתח בלאי עם השנים ובקילומטראז' גבוה.

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

בעבר : ניסאן NV200 2012, סיטרואן ג'מפי 2007, רנו קנגו DCI  2007,  פולו סטיישן SDI 2000, לנסר 93, אופל קדט 84.

×
×
  • תוכן חדש...