Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 996 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בשעה טובה נדלקה לי מנורת צ׳ק אוטו גירבוקס, הרכב רנו גראנד סניק דיזל 2013 גיר רובוטי כפול מצמדים.

דיברתי עם יניב ממכון גירים בסגולה הוא סגור בחג ולא יודע לקבוע מעכשיו תור לאחרי החג.

מבקש המלצה למכון גירים טוב מקצועי ואמין באזור חולון-אשדוד וכל מה שבאמצע

פורסם (נערך)

אני עם אותו הדבר, גרנד סניק בנזין 2011.

מה שקורה אצלי גם (חוץ מההודעה על המסך), זה שהגיר לא מעביר את הרכב להילוך שני, ונתקע על 30 קמש.

המוסכניק שלי אמר שלא שווה לתקן, זה סיפור של 5-6 אלף...

 

הוא צודק?

 

אציין, אם אני בא אחרי שהאוטו שכב, נניח יום שלם, בתחילה זה כן מעביר הילוכים, ורק אחרי כמה דקות נתקע שוב.

עריכה אחרונה על ידי יעקב כלפה
פורסם (נערך)
לפני 10 דקות, יעקב כלפה כתב:

אני עם אותו הדבר, גרנד סניק בנזין 2011.

מה שקורה אצלי זה שהגיר לא מעביר את הרכב להילוך שני, ונתקע על 30 קמש.

המוסכניק שלי אמר שלא שווה לתקן, זה סיפור של 5-6 אלף...


אתה לא עם אותו דבר, משום שזה גיר אחר. בגיר הרובוטי היבש יש בעיה ידועה עם מחשב הגיר שמתפגר אחרי כך וכך שנים או ק"מ, הסימפטומים מוכרים, והפתרון ידוע, החלפה של מחשב הגיר בעלות של כ-3K.

 

אצלך גיר אחר, אני לא יודע אם רציף או AL4, במידה וזה AL4 ייתכן שהמוסכניק שלך טועה, וניתן לפתור את הבעיה בסכום נמוך בהרבה ממה שציינת.

 

לפני 6 שעות, tomlavi8 כתב:

הרכב רנו גראנד סניק דיזל 2013

 

אם זה המחשב המקורי שהגיע עם הרכב, זה גיל מופלג ביותר - כמו אדם בן 130 ...

עריכה אחרונה על ידי קורן בן אשר
  • אהבתי 1

חזיר דיזל

פורסם (נערך)
לפני 15 דקות, קורן בן אשר כתב:


אתה לא עם אותו דבר, משום שזה גיר אחר. בגיר הרובוטי היבש יש בעיה ידועה עם מחשב הגיר שמתפגר אחרי כך וכך שנים או ק"מ, הסימפטומים מוכרים, והפתרון ידוע, החלפה של מחשב הגיר בעלות של כ-3K.

 

אצלך גיר אחר, אני לא יודע אם רציף או AL4, במידה וזה AL4 ייתכן שהמוסכניק שלך טועה, וניתן לפתור את הבעיה בסכום נמוך בהרבה ממה שציינת.

 

סבבה.

איך אפשר לדעת את דגם הגיר?

 

זה הפרטים של הרכב:

מנוע m4r

דגם רכב jz1pbt

 

עריכה אחרונה על ידי יעקב כלפה
פורסם
לפני 17 דקות, יעקב כלפה כתב:

איך אפשר לדעת את דגם הגיר?

גיר רציף של חברת Jatco ("גיר של ניסאן").

  • אהבתי 2

 

 

פורסם

המוסכניק צודק במה? בזה שלא שווה לתקן?

 

ההחלטה הזו היא לא של המוסכניק, אלא שלך.

המוסכניק (בהנחה שהוא יודע לטפל בגיר הזה) יכול לתת הצעת מחיר לתיקון וזהו.

 

הוא לא מחליט אם שווה או לא שווה. 

 

נגיד האוטו במצב תקין שווה 15.000, אז אומרים שאם התיקון עולה יותר מחצי מהערך שלו לא שווה לתקן. סבבה. לא תיקנת, זרקת את האוטו. 

 

הלכת וקנית אוטו אחר ב 70.000 ש"ח וגם שם אחרי כמה זמן יש תיקון ב 7000 (יכול לקרות). אבל זה רק 10% מהערך שלו אז כן שווה לתקן?

בטח שווה.

אבל אולי אם היית מתקן ב 7000 באוטו הקודם לא היית בכלל צריך להוציא 70.000 על חדש. 

 

ההחלטה אם שווה או לא שווה לתקן צריכה  לדעתי להתבסס על דברים כמו המצב הכללי של הרכב הנתון, האם הוא בגדול תקין ולא בעייתי חוץ מהבעיה המדוברת?

המצב הכלכלי שלך, האם אתה יכול ורוצה לשים סכום כסף משמעותי על רכב חדש יחסית או שתקנה משהו אחר דומה ב 15.000 ש"ח במצב לא ברור?

 

האם יש בכלל אפשרות סבירה לתקן את הגיר עם סיכויי הצלחה גבוהים ואחריות על התיקון?

המוסכניק שלך יודע לעשות את זה? אם לא, הוא יכול להפנות אותך למישהו שכן?

 

אחרי שעונים על כל השאלות, מחליטים אם שווה לתקן או לא.

 

כי זה הכי קל להגיד "אוטו ישן וזול, התיקון יקר, לא שווה לתקן". יופי. השאלה מה האלטרנטיביות?

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 3

 

 

פורסם
לפני 14 שעות, קורן בן אשר כתב:

נסה את דוד שרון.

יש עליו המון המלצות והמחיר שלו יחסית נוח.

וההוכחה הכי טובה שיש אצלו כמויות של מוניות בהחלפת מצמדים.

שווה לבדוק

 

 

×
×
  • תוכן חדש...